וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים שאבו עוזב את הפועל כפר סבא, יצחק שום יאמן במקומו

המאמן ביקש להשתחרר מתפקידו אחרי שישה הפסדים משישה משחקים ונענה בחיוב. הבעלים יעמוד על הקווים נגד רמת השרון. מאז פיטורי מסאי דגו, כפר סבא צברה 5 נקודות מ-42 אפשריות

מערכת וואלה!

חיים שאבו עוזב את תפקידו כמאמן הפועל כפר סבא והבעלים יצחק שום יחליף אותו על הקווים לפחות במשחק הקרוב נגד הפועל ניר רמת השרון. המועדון מסר הבוקר ששאבו שוחח הבוקר (רביעי) עם שום וביקש להשתחרר מתפקידו - בקשה שהתקבלה על ידי הבעלים.

שאבו התמנה למאמן הקבוצה ב-15 במרץ במקום ריימונדס ז'וטאוטאס והקבוצה הפסידה בכל ששת המשחקים תחתיו, תוך שהיא כובשת במהלכם שער בודד. אתמול כפר סבא נכנעה 2:0 להפועל פתח תקוה במה שהיה ההפסד התשיעי שלה ברציפות וירדה למקום ה-14 שמוליך למשחקי פלייאוף על הישארות בליגה הלאומית.

שאבו היה המאמן השלישי של כפר סבא העונה. מסאי דגו הוביל את הירוקים לפתיחת עונה נפלאה במסגרתה הם הוליכו את הטבלה בהפרש של שמונה נקודות על פני המקום השני. אולם דגו פוטר לקראת סוף ינואר בגלל חילוקי דעות עם הבעלים שום וז'וטאוטאס מונה במקומו.

ב-14 משחקי הליגה שחלפו מאז פיטוריו של דגו, כפר סבא השיגה את המאזן הבא: 1 ניצחונות (על נועלת הטבלה עירוני נשר), 2 תוצאות תיקו ו-11 הפסדים. ההידרדרות המפוארת קיבלה משנה תוקף כשכפר סבא לא הצליחה להשתחל לפלייאוף העליון ואתמול קיבלה רוח גבית נוספת עם הנשירה עד למקום ה-14.

עוד בנושא:

יצחק שום: "האחריות מונחת על כתפיי ואני לוקח אותה על עצמי"
רועי זיקרי על שום וכפר סבא: "לא מבין איך אפשר להרוס הכל"

מאמן הפועל כפר סבא יצחק שום. מגד גוזני
חוזר לקווים. שום/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully