וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחק שום: "האחריות מונחת על כתפיי ואני לוקח אותה על עצמי"

בעלי הפועל כפר סבא כתב מכתב פתוח לאוהדים והתייחס למצב הקבוצה: "כואב את כאבכם". עוד הוסיף: "כפר סבא בליבי מאז ולעולם, לא מתכוון לוותר. מצפה ומקווה לימים יפים וטובים יותר"

צילום וידאו: מתן חדד

בעלי הפועל כפר סבא, יצחק שום, כתב היום (חמישי) מכתב פתוח לאוהדי הפועל כפר סבא לכבוד יום העצמאות בו הוא התייחס למצב הקבוצה, אהבתו למועדון והתקוות לעתיד. "אוהדים יקרים, אני יודע שאתם מאוכזבים מאוד מתוצאות הקבוצה, אני מאוכזב בדיוק כמוכם", פתח ואמר. "רכשתי בקיץ את המועדון היקר לליבי בכדי להצילו מפירוק. הערכתי אז שזו תהיה עונה קשה, אך פתיחת העונה החיובית גרמה לנו לחשוב שניתן לקצר את הדרך לליגת העל. נעניתי לכל בקשות המאמן, לא חסכתי בדבר. כמו כן, הגדלתי באופן משמעותי את התקציב. הכל כדי להצליח. להצלחת הקבוצה בתחילת העונה שותפים רבים וכעת הכישלון הוא יתום. האחריות מונחת על כתפיי ואני לוקח אותה על עצמי".

הבעלים הוסיף: "במהלך העונה עברו על הקבוצה דברים רבים. חלקם היוו חוסר מזל. שחקנים רבים בסגל השחקנים חוו פציעות, חלקם לתקופת זמן ארוכה. כדי להרחיב ולחזק את סגל השחקנים צירפתי 7 שחקנים בחלון ההעברות בחודש ינואר. גם אז המזל לא היה לצדנו. חלק משחקני הרכש נפצע, בזמן שחלק אחר לא עמד לרשות המאמן".

עוד בנושא:

הטיול השנתי הסתיים: אלבום החגיגות של הפועל תל אביב
רפואה: "לא צריך לחגוג, שהעולה השנייה תחגוג", ניסנוב: "נעמיד את התקציב הרביעי בליגת העל"
הכי מהירה, אבל לא הכי מוצלחת: מספרי העלייה של הפועל תל אביב

יצחק שום בעלי הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
"פתוח לשמוע כל אחד ואחת מכם". יצחק שום/ברני ארדוב

על העתיד: "שחקנים ומאמן אפשר להחליף. בעלים של קבוצת כדורגל קשה יותר. כעת עומדות בפני כולנו שתי אפשרויות. האחת, הירתמות למען תמיכה בקבוצה כדי לסיים היטב את העונה, לבנות בעונה הבאה שלד שחקנים טוב ולנסות לעלות לליגת העל. האפשרות השנייה היא לחפש אדם שייקח עליו את הקבוצה. אדם שחושב שהוא יכול לעשות את הדברים טוב ממני. אשמח לעזור לו בכל דבר ודבר. אני פתוח לשמוע כל אחד ואחת מכם".

שום סיכם ואמר: "הפועל כפר סבא בליבי מאז ולעולם. נתתי חלק משמעותי מחיי כשחקן וכמאמן עבור המועדון. שימחתי אוהדים רבים וכיום, כואב את כאבכם. אני לא מתכוון לוותר, כפי שמעולם לא ויתרתי. גם אחרי שירדנו ליגה, החזרתי את כפר סבא לליגת העל. פעמיים כמאמן ושלוש פעמים שחקן. אוהדים יקרים. מכאן, אני מקווה לעשות הכל כדי להוביל את המועדון למקומו הראוי. אני מקווה ומצפה לימים יפים וטובים יותר יחד איתכם. הקבוצה זקוקה לתמיכתכם. שלכם מכל הלב, יצחק שום".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully