וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: הפועל כפר סבא הפסידה 2:0 להפועל פתח תקוה

בור ללא תחתית: הירוקים רשמו הפסד ליגה תשיעי רצוף וירדו למקום ה-14 שמוביל למבחני הירידה לליגה א' בתום העונה. רמת גן גברה 0:2 על נשר, מרמורק ניצחה את הרצליה ורמת השרון את לוד

שחקני הפועל כפר סבא מאוכזבים. קובי אליהו
בצניחה חופשית. שחקני הפועל כפר סבא מאוכזבים/קובי אליהו

המחזור השלישי בפלייאוף התחתון של הליגה הלאומית נערך היום (שלישי) במלואו והקרבות נגד הירידה נמשכו. במוקד היה הניצחון של הפועל פתח תקוה 0:2 בחוץ על הפועל כפר סבא, שהוריד את הירוקים למקום שמוביל למבחני הירידה בתום העונה. מרמורק ניצחה 0:1 את הרצליה, רמת השרון 1:3 את בני לוד והפועל רמת גן גברה 0:2 על עירוני נשר.

הפועל כפר סבא - הפועל פתח תקוה 2:0

שני מועדוני הפאר ממש לא ציפו למצוא את עצמם בשלב הזה של העונה במצב כל כך מסובך בתחתית, אבל המלאבסים הצליחו לצאת עם ידם על העליונה בקרב הזה ולהמשיך את ההתרסקות של הירוקים. חיים איצרין העלה את פתח תקוה ליתרון (63) וברנקו מיכאלוביץ' הכפיל בתוספת הזמן (92) כדי להנחיל למארחת הפסד תשיעי רצוף ולהוריד אותה למקום ה-14 שמוביל למבחני הירידה לליגה א' בסיום העונה. פתח תקוה עלתה ל-43 נקודות, שתי נקודות יותר מהפועל כפר סבא שנמצאת במקום ה-14 עם 41 נקודות.

הפועל מרמורק - מכבי הרצליה 0:1

הרצליה רצתה להמשיך לחלום על קאמבק מרשים אחרי שמצבה נראה כבר אבוד, אך כעת נראה שסיכוייה לשרוד קלושים והם עלולים לרדת באופן רשמי במחזור הבא. מרמורק נעזרה בשער של פדרו גלבאן (57) כדי להתרחק מהאיזור המסוכן. למרמורק יש 44 נקודות, שלוש יותר מהפועל כפר סבא שנמצאת במקום ה-14 שמוביל למבחנים. להרצליה 31 נקודות במקום ה-15 ונראה שהיא תרד באופן רשמי במחזור הבא.

הפועל ניר רמת השרון - בני לוד 1:3

האורחים הם היחידים בפלייאוף התחתון שלא חוששים מאפשרות של ירידה, וזה הורגש במשחק היום. הקבוצה של נועם שוהם נעזרה בשערים של בן בן יאיר (37) ופאדי זיידאן (54) כדי לעלות ליתרון מבטיח, שערים נוספים בתוספת הזמן לא שינו הרבה ורמת השרון יצאה עם ניצחון חשוב. 43 נקודות לרמת השרון, שרחוקה שתי נקודות מהפועל כפר סבא שנמצאת במקום ה-14 המוביל למבחנים.

עירוני נשר - הפועל רמת גן 2:0

האורדונים ניצלו את המפגש עם נועלת הטבלה, שכבר ירדה לליגה א', והשיגו ניצחון שני בפלייאוף התחתון ויצאו מהמקום ה-14 שמוביל למבחנים. אור ברוך (12) ומוחמד אבו פאני (31) כבשו והעניקו לקבוצתם ניצחון ובריחה, בינתיים, מהאיזור המסוכן. רמת גן עלתה למאזן של 41 נקודות, בדיוק כמו להפועל כפר סבא, אבל בגלל שיש לה יחס שערים עדיף היא במקום ה-13 וכפר סבא ב-14, המוביל למבחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully