וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי זיקרי על שום וכפר סבא: "לא מבין איך אפשר להרוס הכל"

החלוץ שעזב את הירוקים בטריקת דלת ויצטרף להפועל תל אביב, התראיין ל"טוכמן וחמי": "התערבו למסאי דגו, ראינו אותו על הקווים ונתנו הכל. הייתי מוכן לשלם קנס אם כפר סבא לא עולה"

עריכת וידאו: שניר דבוש
"המינימום זה להאמין לשחקן ולתת לו את מלוא הגיבוי. אבל להפועל כפר סבא יש משהו נגד הפועל תל אביב. בכל פעם ששומעים שם 'הפועל תל אביב' זה משהו רע"

פחות מיממה אחרי שכבש את שער הניצחון נגד מכבי תל אביב (0:1), חלוץ הפועל רעננה, רועי זיקרי, התראיין היום לתכנית הפייסבוק של וואלה! ספורט "טוכמן וחמי". זיקרי כבש 13 שערים בחצי עונה במדי הפועל כפר סבא, אבל לאחר מכן שוחרר מהקבוצה בעקבות פסק בורר, עבר להפועל רעננה וחתם בהפועל תל אביב אליה הוא יצטרף בקיץ. היום הוא שפך אור על הפרשה שהסעירה את השרון.

זיקרי סיפר: "כתבו שחתמתי בהפועל תל אביב למרות שזה לא היה נכון. אמרתי את זה להפועל כפר סבא, אבל הם החליטו שיש להם איזה סוג של מידע שחתמתי שם. זה לא נכון, שיראו את התאריך על החוזה. מועדון שתרמתי לו הרבה מתחילת השנה, המינימום זה להאמין לשחקן ולתת לו את מלוא הגיבוי. אבל להפועל כפר סבא יש משהו נגד הפועל תל אביב, דברים רגישים מהעבר. בכל פעם ששומעים שם 'הפועל תל אביב' זה משהו רע. עשו עלי סוג של עליהום ולא הגנו עלי בשום צורה".

החלוץ בן ה-25 הוסיף: "כשיש לך שחקן שמוכיח את עצמו, מלך השערים של הליגה ואתה יודע שנגמר לו החוזה בסוף השנה... כשמעריכים שחקן, מנסים לשמור עליו. הסוכן שלי ואני פנינו להפועל כפר סבא שלוש פעמים, אמרנו שאנחנו רוצים לשבת לחתום על חוזה חדש. בכל פעם דחו אותנו. הם לקחו הכל באיזי, אז עם כל הכבוד להפועל כפר סבא, אני לא אשב בחיבוק ידיים ואחכה לה. הרגשתי לא מוערך".

זיקרי המשיך וסיפר: "דיברתי עם הפועל תל אביב רק כשהיה מותר, היא הוציאה מכתב מסודר. ראיתי את ההתנהלות של הפועל כפר סבא, הגיעה לי הצעה לשלוש שנים בהפועל תל אביב בכל התנאים שרציתי, היא הראתה שהיא רוצה אותי וחתמתי".

שחקן הפועל רעננה רועי זיקרי. מגד גוזני
"ביקשתי לשבת על חוזה חדש שלוש פעמים ובכל פעם דחו אותי". זיקרי/מגד גוזני

החלוץ הוסיף: "לבוא להגיד שאני אגיע מול שוער ואחמיץ כי יש לי אינטרס שהפועל תל אביב תעלה? הייתי עושה הכל כדי שכפר סבא תעלה. הסוכן שלי הלך להנהלה ואמר לה: "זיקרי מוכן לספוג קנס אם כפר לא עולה ליגה. אבל אם הוא מעלה אותה ליגה, אתם מכפילים לו את המענק".

על ההתרחשויות בהפועל כפר סבא והמעורבות של יצחק שום: "הגיע מאמן צעיר ולא היו שמות גדולים בכפר סבא. לא היו ציפיות. מסאי העמיד אותנו בצורה שלא האמנו. שטפנו את הליגה, היה כיף לראות אותנו, היינו עולים ליגה בהליכה. אני לא יודע איך אפשר להרוס דבר כל כך טוב".

על מסאי דגו: "אם מאמן מקבל החלטות לגבי שחקנים ושיטה ומתערבים לו, הוא מאבד את האני מאמין שלו. היית רואה שהוא נלחם בשיניים, אתה שומע דיבורים מסביב, אנחנו השחקנים פחדנו שמסאי פתאום לא יהיה יותר. השחקנים נתנו בשבילו 1,000 אחוז, היינו רואים אותו על הקווים ורצינו לנצח, רק שהוא יצליח. היה מאוד קשה לראות את זה. מסאי יהיה אחד המאמנים הכי גדולים בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully