וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה מאשרים: "יש סיכוי שקאיו יישאר בקבוצה"

25.4.2018 / 11:50

אלאך בוחן מחדש את השארת הברזילאי, מאבוקה עשוי לעזוב. המועדון יקבל לפחות 1.08 מיליון שקל עבור עמית זנטי, שסוגר עונה שמינית במועדון. קבוצות מהארץ ומחו"ל ממתינות לפסיקה

צילום מסך

בווידאו: יואב כץ מתראיין ל"טוכמן וחמי"

"ההחלטה לגבי קאיו לא התקבלה. יש סיכוי שיישאר בקבוצה בעונה הבאה". כך אישר הבוקר גורם במכבי חיפה, בעקבות הידיעה אתמול לפיה במועדון "מחשבים מסלול מחדש" בנוגע לקשר הברזילאי, שעד לאחרונה חיפשו לו מחליף. בשיחות פנימיות בין אלאך להנהלה, עולה כי בניגוד לעבר, אז הוחלט לנפות את הקשר מהסגל בחלק מהמשחקים בטענה שהוא מאכזב באימונים, כעת יקבל הקשר הזדמנות מחודשת להוכיח שמקומו בקבוצה.

בנושא אחר: מכבי חיפה תקבל בקיץ לפחות 1.08 מיליון שקל עבור הקשר עמית זנטי - כך עולה מתוך חישוב דמי ההשבחה המקובלים עבור שחקן בגילאי 21-24, אשר סיים את חוזהו בקבוצה בה בילה במרבית הקריירה שלו. החישוב בוצע במסגרת נספח לתקנון ההתאחדות המקנה לקבוצת האם, במקרה הזה מכבי חיפה, סכום של כ-162 אלף שקל עבור על אחת משש השנים האחרונות של זנטי במועדון וכ-54 אלף שקל עבור השנתיים הראשונות שלו (זנטי משחק בחיפה מאז קיץ 2010). מכיוון שהסכומים הם סכומי המינימום, מכבי חיפה תוכל ליהנות אף מהכנסה גבוהה יותר. שחקן נוסף שיפנה לוועדה למעמד השחקן הוא יניב בריק. מכבי פתח תקוה מעוניינת לצרף את השניים, אך זה תלוי בסכומים שתדרוש הועדה. גם קבוצות מחו"ל הביעו עניין בשחקן, אך גם הן ממתינות לפסיקת הבורר.

עוד בנושא:

אחרי ההתעניינות מקרית שמונה ומכבי חיפה: כץ ייפגש עם מלול
פרד רוטן: "אני מרגיש בבית במכבי חיפה, זה מועדון פשוט ענק"
עומרי גלזר לא צפוי להישאר כשוער שני בעונה הבאה

שחקן מכבי חיפה עמית זנטי. אדריאן הרבשטיין
מבוקש מאוד. זנטי/אדריאן הרבשטיין

גורמים במכבי חיפה טוענים כי בשיחות שהתקיימו עם המאמן פרד רוטן, שידר המאמן מסר כי הוא רוצה להישאר בקבוצה. יחד עם זאת, במועדון היה מי שאמר כי "העבר מלמד שאין לדעת מה יקרה בקיץ". רוטן מחזיק בהצעה מהולנד והנחת העבודה היא שהוא לא יודיע דבר כל עוד לא יקבל החלטה סופית לגבי עתידו. יחד עם זאת, במועדון לא הכחישו כי אמורה להתקיים פגישה בין מו אלאך לרוטן לגבי העונה הבאה. "היה קשה מאוד להגיע לקבוצה באמצע העונה, מעולם לא עשיתי זאת בעבר", אמר רוטן אתמול בראיון בהולנד. "השחקנים היו רגילים לשיטה מסוימת, והיה קשה לשנות שיטה. כשאנחנו משחקים נגד קבוצות טובות הרמה טובה, אבל קבוצות ברמה פחות טובה מאיתנו מורידות גם את איכות המשחק שלנו".

במועדון עדיין לא קיבלו החלטה לגבי ארנסט מאבוקה, שעשוי לעזוב בסופו של דבר. כזכור, כבר בשבוע שעבר פרסמנו כי המועדון התעניין במגן דור מלול, אך טרם הוגשה לו הצעה רשמית. ההתעניינות במגנים ישראלים בכירים יחסית, כמו מלול ומאור קנדיל, מלמדת כי מכבי חיפה עדיין לא קיבלה החלטה לגבי הקמרוני. היום יתברר מתי בדיוק עומר דמארי ישוב לאימונים. החלוץ אמור לסיים את השיקום בסוף השבוע, אז הוא ישוחח גם עם פרד רוטן על התקרית בניהם במשחק מול הפועל אשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully