וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אלאך שוקל מחדש את שחרור קאיו. דמארי ישוב לאימונים בסוף השבוע

24.4.2018 / 9:21

הפתעה? ההולנדי רואה שיפור אצל הברזילאי ובשיחה שנערכה לאחר המשחק מול אשקלון ביקש לבחון מחדש את עתידו במחזורים שנותרו. עומר דמארי צפוי לסיים את הטיפול בסוף השבוע ולחזור לאימוני הקבוצה

צילום ועריכה: קובי אליהו

חלוץ מכבי חיפה, עומר דמארי, ישוב בסוף השבוע לאימוני הקבוצה. במועדון הוחלט כי שחקן שהחל את השבוע בשיקום במסגרת הקליניקה יצטרך לסיים את הטיפול בסופו. לפיכך, נראה כי דמארי יגיע לאימון בחמישי או בשישי. דמארי צפוי להיפגש באתה הזדמנות עם המאמן פרד רוטן, שישוחח עימו על האירועים שקרון במשחק מול אשקלון. עדיין לא ברור מתי ישוב החלוץ, שמגיע מדי בוקר למרכז לרפואת ספורט של המועדון, לסגל.

לוואלה! ספורט נודע כי בשיחות פנימיות שנערכו בין מוחמד אלאך להנהלה לגבי רשימת הסגל לעונה הבאה, עלתה האפשרות להשאיר את קאיו בקבוצה. אלאך טען כי הוא רואה שיפור ניכר ביכולת וברצון של השחקן והודיע להנהלה כי ישקול להשאירו. השיחה הזאת נערכה לאחר השער שקאיו כבש במשחק הליגה מול אשקלון. יש לציין כי מדובר ב"חישוב מסלול מחדש" מבחינת המועדון, ולא בהחלטה סופית. חיפה כבר החליטה לתת לסוכניו הזרים של השחקן אור ירוק לחפש לו קבוצה ונראה כי אם תוגש הצעה היא לא תהסס למכור אותו, אך במצב הנוכחי, בו הוא נמצא לטענת המנהל הטכני במגמת שיפור וכי במועדון יודעים כי יהיה קשה להחזיר את ההשקעה, הוחלט לשקול שוב, בהתאם להתפתחויות במחזורים הקרובים, את עתידו. כך או כך, כפי שפרסמנו, אלאך מחפש שחקן כנף שיכול לשחק בשני הצדדים. למועדון הוצעו לאחרונה מספר קשרים אחוריים זרים, אך שם טוענים כי לא הגיעו לסיכום עם אחד מהם. המטרה היא לסגור לפחות זר אחד עד סיום העונה הנוכחית.

עוד בנושא
בקיץ סרבו לקלוט אותו, היום הוא הסיפור של בית"ר: אופיר קריאף לוהט
מ.ס. אשדוד: מעמדו של עמיר תורג'מן התערער מאוד, יובל נעים מועמד
איתי שכטר: "אני מקווה מאוד ללבוש את הצהוב של בית"ר בעונה הבאה"

קאיו שחקן מכבי חיפה. לילך וייס, מערכת וואלה!
עדיין אין החלטה סופית. קאיו/מערכת וואלה!, לילך וייס

לעומתו, לגבי קלאוס ההחלטה כבר התקבלה. החלוץ יעזוב את מכבי חיפה בסיום העונה. חיפה תשחרר את החלוץ בחינם אם תהיה קבוצה שתוכל לעמוד בחוזה שלו. השחקן משתכר כחצי מיליון יורו לעונה והחוזה הכבד מקשה על התקציב. במקביל לחיפוש אחר שחקנים ישראלים איכותיים, במועדון הבהירו כי לא הגישו הצעה רשמית לאף שחקן. כפי שפרסמנו, אלאך נפגש עם סוכן השחקנים אבי נימני בשבוע שעבר. בשיחה לא התקבלו החלטות לגבי השחקנים. עומרי גלזר, המיוצג על ידי נימני, יגיע לשיחה בסיום העונה ואז יחליט אם לעזוב. גלזר לא מתכוון להישאר במועדון אם יוחלט שיהיה שוער שני. במקרה כזה יושאל לעונה ויגיע שוער ישראלי אחר במקומו, כשלויטה יישאר ויתחרה על מקומו בהרכב.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully