וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: מעמדו של עמיר תורג'מן התערער מאוד, יובל נעים מועמד

23.4.2018 / 22:13

בהנהלת הקבוצה מאוד התאכזבו מהיכולת שהפגינה הקבוצה בהפסד להפועל רעננה ושוקלים לבצע זעזוע בעמדת המאמן בפעם השנייה העונה. עמיר תורג'מן: "לא היינו מספיק אגרסיביים, נעשה את העבודה מול אשקלון"

עמיר תורג'מן, מאמן מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
בדרך החוצה? עמיר תורג'מן/מגד גוזני

מעמדו של עמיר תורג'מן התערער מאוד בעקבות ההפסד. בהנהלת אשדוד קיימת אכזבה עצומה מהיכולת שהציגה הקבוצה הערב (שני) בהפסד 1:0 להפועל רעננה. האיש החזק ג'קי בן זקן, שקיבל אישור כדי להישאר עד השעה 23:00 באצטדיון בנתניה, צפה במשחק עד סיומו ויצא כשהוא כועס ומאוכזב. האכזבה העיקרית באשדוד היא מכך שהשחקנים לא הגיעו בטירוף למשחק ונראו כבויים לחלוטין בערב כל כך גורלי למועדון.

בקבוצה חוששים מאוד מהמפגש הישיר עם הפועל אשקלון ביום ראשון, שהפסד בו יוביל לצמצום הפער בין הקבוצות לנקודה אחת בלבד. אם יוחלט לבצע זעזוע שלושה מחזורים לסיום הליגה, יובל נעים הוא המועמד המרכזי להחליף את תורג'מן. כזכור, נעים סיים את דרכו באשקלון לפני כחודשיים ואם יגיע הוא עשוי לפגוש את האקסית כבר במשחק הראשון. אפשרות נוספת היא שיוסי מזרחי ייקרא פעם נוספת להציל את הקבוצה. מזרחי משמש העונה כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער. תורג'מן הוא המאמן השני של מ.ס. אשדוד העונה. חלוץ העבר של המועדון החליף את ראובן עטר שפוטר לאחר פתיחת עונה חלשה בתחילת אוקטובר.

עוד בנושא
במשחקה ה-200 בליגת העל: הפועל רעננה ניצחה 0:1 את מ.ס. אשדוד
מכבי תל אביב: השחקנים מעריכים כי עיכוב המשכורות נובע מהכעס על התוצאות
סלובודן דראפיץ' מגונן על השחקנים, ערן לוי התנצל בפני האוהדים

ג'קי בן זקן, ספונסר של מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
יחליף עוד מאמן העונה? בן זקן צופה במשחק/מגד גוזני

עמיר תורג'מן עצמו אמר לאחר המשחק: "המציאות היא שלא ניצחנו, אבל עדיין יש לנו הפרש 4 נקודות. היה משחק לא מספיק טוב שלנו, לא היינו מספיק אגרסיביים, כרגע אין מה לעשות עם המשחק הזה. זה מאוד מאכזב, זה לא המשחק הרגיל שלנו, בשבועיים-שלושה האחרונים היינו הרבה יותר טובים. יש משחקים כאלה, חבל שזה היה היום כי אנחנו צריכים את הנקודות. אני בטוח שנעשה את העבודה מול אשקלון. אני סומך על השחקנים שלי, אני משוכנע שנגיע מוכנים. תהיה מלחמה וקרב קשה, אבל אם נגיע אליו, אני בטוח שיהיה בסדר".

השוער יואב ג'רפי הוסיף: "אנחנו מאוכזבים, רצינו להגדיל את הפער מהתחתית עוד טיפה, אבל מסתכלים קדימה, זה עדיין תלוי בנו ואנחנו מקווים לעשות את העבודה במחזור הבא. תהיה מלחמת עולם, אני מקווה שניתן 100 אחוז וננצח, המשמעות ברורה. אנחנו עדיין בבלגן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מנחם קורצקי, מאמן הפועל רעננה. מגד גוזני
אוהב לשחק נגד אשדוד. קורצקי/מגד גוזני

מנגד, ברעננה, שלמעשה סיימה את העונה שרר מצב רוח טוב. המאמן מנחם קורצקי מאוד אוהב לשחק מול מ.ס. אשדוד. בכל שנותיו בליגת העל הוא צבר שבעה ניצחונות מול היריבה הדרומית ב-10 מפגשים (רק הפסד אחד). המאמן אמר לאחר הניצחון: "אנחנו יכולים ושואפים לשחק יותר טוב, אבל אנחנו משיגים את הנקודות ומתקדמים. יש לנו עוד מטרות העונה, אנחנו יודעים לאן אנחנו רוצים להגיע - כמה שיותר גבוה, ולגמור את העונה כמו שצריך. נבוא לכל משחק וניתן את הכל. זו חצי עונה מדהימה, מעל המצופה, נשארנו בליגה ארבעה מחזורים לפני סיום העונה וזה הישג בלתי רגיל שקצת מגמדים אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully