וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודן דראפיץ' מגונן על השחקנים, ערן לוי התנצל בפני האוהדים

23.4.2018 / 15:10

על אף התבוסה להפועל באר שבע, מאמן מכבי נתניה אמר: "אף אחד לא ייקח מהשחקנים את מה שהראו העונה". הקפטן כתב באינסטגרם: "לפעמים מרוב שרוצים זה מה שקורה. מצטער, נמשיך לתת הכול"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

תחושות מעורבות במכבי נתניה אחרי התבוסה 5:1 אמש (ראשון) להפועל באר שבע. מצד אחד שררו הלם ומבוכה בחדר ההלבשה ובקבוצה דיברו על כך שהשחקנים הגיעו קצת יהירים למשחק, דבר שגם התבטא בראיונות שונים לאורך השבוע שלפני המשחק.

מצד שני, המשיך סלובודן דראפיץ' לגונן על שחקניו: "למרות ההפסד הגבוה, אני גאה בשחקנים שלי ואף אחד לא ייקח מהם את מה שהראו לאורך כל העונה", אמר המאמן אמש. "בסך הכל באנו לשחק את המשחק הרגיל שלנו עם אותו לחץ שכולם מכירים. זה הלך פחות טוב אבל מראש באנו לשחק כך, כי זה הכדורגל שיכול לעשות טוב לכדורגל בישראל. אם הייתי רץ לאליפות, אולי הייתי משחק אחרת אבל בטח שבמצב בו אנחנו מצויים, אין שום סיבה שנשחק שונה מכל משחק בו שיחקנו העונה. החוכמה היא ללמוד מהטעויות שעשינו והיו הרבה כאלה".

למרות שמכבי תל אביב פתחה פער, בנתניה יקוו הערב לניצחון של בית" ר ירושלים כדי שיוותר פער סביר מהפועל חיפה. "יש עוד 15 נקודות בקופה. חלום אירופה עדיין קיים, רק צריך להתעשת וכבר במשחק הקרוב לקחת נקודות", אמרו במועדון.

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל באר שבע התפוצצה עם 1:5 בחוץ על מכבי נתניה
בן שהר: "זו הצהרת כוונות", ברק בכר: "המוכנות עשתה את ההבדל"

שחקן מכבי נתניה ערן לוי מאוכזב. קובי אליהו
תסכול רב. ערן לוי/קובי אליהו

הקפטן ערן לוי ישב במשך דקות ארוכות על הדשא וסירב לרדת לחדר ההלבשה. בנתניה הסבירו את הכאב של לוי בכך שהוא קיבל כל כך הרבה מסרים מאוהדי מכבי נתניה שביקשו ממנו לנצח את הפועל באר שבע ולנקום על אותו משחק בו הורידה באר שבע את נתניה לליגה הלאומית, אך זה לא קרה.

בשעות הצהריים העלה הקפטן פוסט באינסטגרם והתנצל בפני האוהדים על התבוסה. "יש רגעים שמרוב שאתה רוצה מאוד אז קורה מה שקרה אתמול", כתב לוי, "כל העונה אנחנו נותנים את ה-100 אחוז, מי כמוני הרגיש כמוכם אתמול, מצטער! תמיד נמשיך לתת את הכל בשביל הסמל שנקרא מכבי נתניה. אוהב אתכם תמיד".

(עדכון ראשון: 6:59)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully