וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר: "זו הצהרת כוונות", ברק בכר: "המוכנות עשתה את ההבדל"

22.4.2018 / 22:40

החלוץ שכבש שני שערים בניצחון 1:5 על מכבי נתניה הוסיף: "יכולתי לסיים עם יותר מצמד". מאמנו: "באר שבע של העונה זה סיפור אחר לגמרי". דראפיץ': "רצינו ללחוץ אותם, זה לא הלך"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל באר שבע חזרה להפציץ בדיוק ברגעי ההכרעה. האלופה הביסה הערב (ראשון) 1:5 את מכבי נתניה בתצוגה משכנעת, רשמה את ניצחונה הגבוה ביותר העונה והגדילה את יתרונה בפסגה לשבע נקודות, לפחות עד משחקה של בית"ר ירושלים בחוץ מול הפועל חיפה מחר. בן שהר ואנתוני וואקמה כבשו צמדים, כולל פנדל כל אחד, וחנן ממן הוסיף בתווך, כשדידייה קוגבניה רק צימק עבור המארחת. זו הייתה הפעם הראשונה העונה שבאר שבע כבשה יותר משלושה שערי ליגה וניצחון החוץ הכי גבוה שלה מאז ה-1:5 באשקלון בנובמבר 2016.

חגיגה אדומה/קובי אליהו

המאמן המנצח ברק בכר אמר בסיום: "זה משחק מול קבוצה מצוינת, באנו מאוד דרוכים. זו קבוצה מאוד התקפית שתמיד משחקת את המשחק שלה, לא משנה נגד מי. לא סתם לא הצלחנו לנצח אותם פעמיים. המוכנות של כל הצוות והשחקנים, זה מה שעשה את ההבדל היום. היו הרבה קטעים במשחק שזה היה קצת מדאיג, הגענו למצבים ולא ניצלנו, אבל בסופו של דבר שיחקנו מול קבוצה מאוד איכותית וידענו מה לעשות. איך לצאת עם הכלים ההתקפיים קדימה, איך לעשות את זה בצורה איכותית. הפועל באר שבע של העונה זה סיפור אחר לגמרי - שחקנים אחרים, ליגה אחרת. מה שמעניין זה מה שקורה עכשיו ומה שיהיה הלאה. חשוב ליהנות מהניצחון הזה, עשינו ניצחון חשוב עם דרך טובה, אבל בשבת יש לנו משחק לא פחות קשה מול בני יהודה. נצטרך לבוא באותה רמת מוכנות, המשחק של בית"ר מחר לא רלוונטי לנו".

על חנן ממן: "הוא שחקן מצוין שתורם לנו הרבה והתחבר למועדון מהשנייה הראשונה, אבל הוא עוד לא סיים את העבודה שלו. הוא יצטרך להמשיך בדרך הזו".

על דראפיץ': "סלובו ואני מכירים כבר המון שנים, לפעמים נפגשים. הוא אישיות מדהימה, מאמן מצוין ותענוג לראות אותו ואת הקבוצה שלו. אני יכול רק לפרגן לו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני הפועל באר שבע חוגגים: בן שהר, דן איינבינדר, אנתוני וואקמה. קובי אליהו
"לחזור לתלם". בן שהר/קובי אליהו

בן שהר שכבש צמד הוסיף: "יכולתי לסיים את המשחק עם יותר מצמד, היו שני שערים שנפסלו בנבדל ועוד שתי הזדמנויות ופנדל שטוני לקח. אבל בדיעבד אני שמח - שמתי צמד והקבוצה ניצחה. זו הייתה הצהרת כוונות. משחק מצוין שלנו וממחר חוזרים לקרקע שוב, יש לנו עוד חמישה משחקים. היה חשוב לבוא היום ולהראות נוכחות, להפגין את היכולת שלנו, וזה מה שעשינו. מכאן אנחנו צריכים לחזור לתלם, הפער לא גדול מספיק כדי שנוכל לחגוג. זה עדיין מוקדם. ננוח מחר ונמשיך הלאה למשחק מול בני יהודה שלא יהיה קל".

על ערן לוי: "לא מתייחס למה שהיה, לא הבנתי בכלל מה הוא רצה ממני. אני מתעסק רק בקבוצה שלי".

שי ברדה (מימין) עם סלובודן דראפיץ' מאמני מכבי נתניה. קובי אליהו
לא עושה עניין מההפסד. דראפיץ' עם שי בררדה/קובי אליהו

מנגד, המאמן המפסיד סלובודן דראפיץ' אמר מנגד: "הרגשנו שאנחנו כן רוצים ללחוץ את באר שבע ולפעמים זה לא הולך. רצינו לשחק את המשחק שלנו, זה מה שרצינו לעשות בפלייאוף, לא ללכת אחורה. לתת לילדים שלנו לשחק, ללמוד מטעויות ולהמשיך הלאה. כשלא לוחצים טוב אז באר שבע באים עם הפנים ומאוד קשה לעצור אותם. עשינו הרבה טעויות, אבל לא קרה שום דבר. אנחנו בפלייאוף העליון, עשינו את ההישג שלנו. נלמד, נשתפר ונהיה קבוצה טובה. אנחנו צריכים להיות גאים בחבורה הזו שעושה עונה נפלאה. ניצחנו פעם אחת את באר שבע, עשינו תיקו בחוץ ויש לנו עוד משחק איתם. אנחנו נשתפר. באר שבע הקבוצה הכי טובה בארץ, היא הגיעה בכושר הכי טוב לתקופה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully