וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: השחקנים מעריכים כי עיכוב המשכורות נובע מהכעס על התוצאות

23.4.2018 / 20:25

לשחקנים נאמר תחילה כי הדחייה נובעת מכשל טכני, אך הם סבורים כי לרצף ההפסדים בתחילת הפלייאוף וליציאה ממאבק האליפות יש השפעה. למרות הרחבת סמכויות מנספורד, זהות המאמן תיקבע בקנדה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מסיבת העיתונאים בה הודיעו מיטש גולדהאר וג'ורדי קרויף על פרידה בסיום העונה, לא סייעה למכבי תל אביב במירוץ לאליפות, אבל היא בהחלט שירתה את המועדון בכל הקשור לחיפושים אחר מאמן חדש. העובדה שבאירופה יודעים שמכבי תל אביב מחפשת מאמן גוררת התעניינות גדולה מאוד מצד מאמנים וסוכנים אשר פונים במישרין ובעקיפין למועדון ומציעים מועמדות. על פי הערכות בתוך הקבוצה, בפרק הזמן שעבר מאז מסיבת העיתונאים של גולדהאר וקרויף, הוצעו לצהובים עשרים מאמנים וביניהם גם שמות די מובילים בקבוצה מסדר הגודל של מכבי תל אביב והליגה הישראלית.

אמש, בשיחה עם וואלה! ספורט, הכחיש תומאס כריסטיאנסן את המועמדות שלו למכבי תל אביב וגם בתוך המועדון טענו ביממה האחרונה כי הם מתכוונים ללכת על איש מקצוע אחר. על דבר אחד אין עוררין: למרות הרחבת הסמכויות של המנכ"ל בן מנספורד ועל אף העובדה שהוא יעסוק גם בצדדים המקצועיים אחרי עזיבת קרויף, את זהות המאמן יקבעו מיטש גולדהאר וג'ק אנגלידיס, כפי שגם קרה במקרה ליטו וידיגאל. כל המועמדים המציעים את עצמם באמצעות סוכנים או באופן ישיר, נשלחים לעיון ומיון אצל אנגלידיס שעדיין נחשב לדמות חזקה ומאוד משמעותית במועדון.

ההחלטה של מכבי תל אביב למנות קודם מאמן ורק אחרי זה לדון באפשרות של מינוי מנהל מקצועי נובעת מכמה טעמים. הראשונה, ההכרה בכך שהרבה יותר דחוף וחשוב למנות מאמן שכבר יתחיל לעבוד ולהכין את העונה הבאה. השנייה, הרצון של מנספורד להיות הרבה יותר דומיננטי בכל הקשור לזיהוי שחקני חיזוק. מנספורד עסק בעברו בצד המקצועי של הכדורגל והוא משוכנע כי ביכולתו למצוא עבור מכבי תל אביב, ביחד עם המאמן הבא, שחקנים זרים שייקלטו בצורה יותר טובה בקבוצה.

עוד בנושא

באטוקיו סובל מקרע ברצועה הצולבת, כריסטיאנסן הכחיש את השמועות
ג'ורדי קרויף שוקל להמשיך לאמן בעונה הבאה. יחליט בהתאם להצעות
מכבי פתח תקוה: נציגים של באזל נחתו כדי לעקוב אחר מנור סולומון

בעלי מכבי תל אביב, מיטש גולדהאר עם נציגו בהנהלת המועדון, ג'ק אנג'לידיס. ברני ארדוב
ההחלטה בקרוב? גולדהאר ואנגלידיס/ברני ארדוב

במכבי תל אביב רוצים לסגור את נושא המאמן בהקדם גם כדי לקבל החלטות על רכש. אלמוג כהן ואיתי שכטר יקבלו הצעות רק אחרי שהמאמן הבא יתרשם שהם צריכים להיות במכבי תל אביב.

כפי שכבר פורסם כאן, חלק נכבד מתקציב הרכש יתבסס על מכירת פרדראג ראיקוביץ' ו-וידאר קיארטנסון. בשלב הזה אין הצעות רציניות עבור השניים, אבל במכבי תל אביב אופטימיים ומעריכים שבמהלך הפגרה וכשהעניינים יתחממו בגביע העולם, המועדון יקבל הצעות לרכוש את השניים שרושמים עונה בינונית מאוד. באשר לשחקנים המחזיקים בחוזים לעונה הבאה, יודעים במכבי תל אביב שיהיה קשה מאוד להשתחרר מהם, מה עוד שרובם מחזיקים בחוזים עצומים עבור הכדורגל הישראלי. בעבר עמד מיטש גולדהאר על כך שמכבי תל אביב לא תשלם חלק משכר של שחקן שהושאל לקבוצה אחרת. ההנחה הזו נשברה העונה כאשר מכבי תל אביב השתתפה בשכרו של יגור פיליפנקה שעבר לאשדוד, אבל מעבר לזה אין כוונה ורצון לשלם מאות אלפי דולרים לשחקנים רק כדי שיעזבו את הקבוצה.

שחקנים במכבי תל אביב מעריכים כי יש קשר בין העיכוב בקבלת משכורות חודש מרץ לעובדה שהקבוצה פישלה בפתיחת הפלייאוף, הפסידה בארבעה משחקים רצופים ואיבדה את הסיכוי לזכות באליפות. זה למעלה משבועיים שמרבית השחקנים לא קיבלו את משכורותיהם. על פי גורם המעורה בפרטים, בתחילה נאמר לשחקנים כי הדחייה נובעת מעיכוב עקב כשל טכני, אך כעת משעברו למעלה משבועיים מאז שהם היו צריכים לקבל את המשכורות, ההערכה אצל חלקם היא שהסיבה לעיכוב נעוצה באכזבה ובכעס של ראשי המועדון על התוצאות העגומות בפתיחת הפלייאוף העליון.

(עדכון ראשון: 12:37)

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully