וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: נציגים של באזל נחתו כדי לעקוב אחר מנור סולומון

23.4.2018 / 11:22

המלאבסים קיבלו פקס רשמי מהמועדון השוויצרי, לפיו מתנהל מעקב אחר שחקן ההתקפה. סקאוט מטעמם נכח במשחק מול מכבי חיפה וימשיך במעקב. הפגישה השניה עם שרון מימר תיערך במהלך השבוע

צילום מסך

נציגים של באזל השוויצרית נכחו במשחקה האחרון של מכבי פתח תקוה מול מכבי חיפה, במטרה לעקוב אחר הקשר מנור סולומון. בימים האחרונים קיבלה הקבוצה פקס רשמי ובו הודעה מהמועדון השוויצרי לגבי המעקב אחר השחקן. באזל גם הודיעה כי תצפה בסולומון במשחק הקרוב לאחר המלצה שקיבלה מסוכן השחקנים אדם קידן, שנמצא בקשר עם המועדון.

כפי שחשפנו בחודשים האחרונים, נציג מנצ'סטר סיטי הגיע לישראל לעקוב אחר השחקן, במטרה לבחון אפשרות לרכוש את כרטיסו ולהשאילו לקבוצה אחרת. בימים האחרונים המריא סוכנו גלעד קצב לאירופה במטרה לחפש לו קבוצה, אך עד כה לא התקבלה בקשה ממועדונים אחרים, פרט לסיטי ובאזל, על רצון לעקוב אחריו בישראל. בעבר פרסמנו כי זניט הרוסית ניסתה לרכוש את מנור סולומון וביקשה לזמנו למבחנים, אך השחקן שעמד להתגייס לצבא לא יכול היה לעזוב את הארץ ופתח תקוה סירבה למכור אותו. סולומון נמצא בירידה מסוימת בחודשים האחרונים, מאז התגייס לצה"ל, אך במועדון סבורים כי מדובר בכישרון הגדול ביותר שייצא ממנו בשנים האחרונות ולכן העמידו תג מחיר גבוה. סולומון יבקש לקצר את שירותו הצבאי רק לאחר שיקבל הצעה רשמית. המלאבסים מעריכים שבמידה ותגיע הצעה כזאת, הוא יוכל לשחק באירופה כבר במהלך העונה הבאה.

עוד בנושא

מכבי פתח תקוה לא מימשה האופציה על מגבו. פגישה עם צעירי
הפועל באר שבע: "כשמליקסון רוקד וטוני מעופף אין קבוצה שיכולה לעצור אותנו"
שטקוס: "אם ההגנה לא תעצור את בית"ר ירושלים, אני אעשה זאת"

שחקן מכבי פתח תקוה מנור סולומון. יוסי ציפקיס
מחפש את היעד הבא. סולומון/יוסי ציפקיס

במהלך השבוע אמורות להתקיים מספר פגישות של ראשי המועדון עם המאמן שרון מימר ועם הקשרים רומאריו פירס ולירוי צעירי. האחרון טרם קיבל הצעה וזאת תהיה הפעם הראשונה שפתח תקוה נפגשת איתו לגבי העונה הבאה. צעירי עשוי להצטרף לצחי גיגי שכבר החליט לעזוב את המועדון. במועדון רוצים לצרף רק שוער ישראלי במקומו וגישושים נעשו בסביבתו של איתמר ניצן, שיעזוב את קרית שמונה.

הבוררות עם גידי קאניוק צפויה להימשך זמן רב, זאת בגלל חוסר ההסכמות מצד שני הצדדים להגיע לפשרה. עו"ד אייל אברמוב המייצג את השחקן, טוען כי פתח תקוה לא זכאית לפיצוי, בעוד המועדון דורש להעביר לו חצי מיליון יורו בתשלום אחד. כזכור, במהלך חלון ההעברות חשפנו כי פתח תקוה דורשת חצי מיליון יורו במידה ויעבור למכבי תל אביב. השחקן עבר ומספר ימים לאחר מכן הוגשה התביעה.

יש לציין כי למרות התביעה המתנהלת, במלאבס לא פוסלים אפשרות שקאניוק ישוב בקיץ אם מכבי תל אביב לא תממש את האופציה עליו. קאניוק לא מקבל אשראי רחב אצל הצהובים ולכן אם ישוחרר פתח תקוה תציע לו חוזה בקיץ.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully