וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה לא מימשה האופציה על מגבו. פגישה עם צעירי

22.4.2018 / 7:07

המגן ושבתאי, שיתבקש למצוא קבוצה, שוב לא שותפו מול חיפה. צעירי ייפגש השבוע עם לוזון ועשוי להצטרף לצחי גיגי שיעזוב. פגישה נוספת גם עם מימר ופירס. גישושים ראשונים לגבי סאן מנחם ואיתמר ניצן

יובל שבתאי שחקן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
יתבקש למצוא קבוצה אחרת. יובל שבתאי/קובי אליהו

"זה היה משחק רע של שתי הקבוצות. חבל מאוד שאיבדנו נקודות יקרות. המקום השביעי זאת המטרה שאבי לוזון הציב לנו, חבל שנאבד גם את זה". כך אמרו אתמול במכבי פתח תקוה לאחר ההפסד למכבי חיפה שפתח שוב את המאבק על המקום השביעי. ללא קשר לתוצאה אתמול, במועדון ינסו לסגור השבוע סופית את המשך דרכו של שרון מימר. המאמן יוזמן פעם נוספת לפגישה, לאחר שהפגישה הראשונה, שהייתה קצרה, הוגדרה כחיובית. גם רומאריו פירס צפוי להגיע לפגישה.

יובל שבתאי ואורי מגבו יתבקשו למצוא קבוצה אחרת. מתברר כי פתח תקוה בחרה לא לממש את האופציה שהייתה לה בחוזה על המגן השמאלי. שבתאי מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות, 100 אלף דולר לעונה - חוזה גבוה במונחים של מכבי פתח תקוה. הקשר נכלל אתמול בסגל משום שרומאריו פירס פצוע אך לא שותף. כזכור, ברשימת המועמדים לעונה הבאה נמצאים איתמר ניצן וסאן מנחם. גישושים ראשונים נעשו בגזרת השניים, אך לא תוגש הצעה עד שהעונה תסתיים. לירוי צעירי ייפגש עם ההנהלה במהלך השבוע ואז יוחלט על עתידו. ייתכן שצעירי יצטרף לצחי גיגי ויעזוב את הקבוצה בקיץ.

עוד בנושא

מכבי חיפה גברה 0:1 על מכבי פתח תקוה
פרד רוטן בסיום: "בשבוע הבא נקבל החלטה בנוגע לעתידי"

שחקן מכבי פתח תקוה, לירוי צעירי. אדריאן הרבשטיין
יעזוב? צעירי/אדריאן הרבשטיין

רישאר סומא (תשעה צהובים) לא ישחק במחזור הקרוב מול הפועל עכו ונאור פסר יפתח במקומו. בעקבות ההיעדרות של פירס יניב בריק ימשיך לקבל הזדמנות ב-11. לירוי צעירי ספג צהוב חמישי וייעדר מהמשחק בעוד שבועיים מול מ.ס אשדוד.

הקבוצה ערכה היום אימון בוקר. השחקנים יקבלו יומיים מנוחה ויחזרו לאימונים רק ביום רביעי. היום, כפי שנקבע עוד לפני מספר שבועות, תחל הבוררות בעניין גידי קאניוק. הבוררות לא צפויה להסתיים בשלב זה מפני שצפויות מספר פגישות לפני ההחלטה. כזכור, במהלך הקיץ נחשף בוואלה! ספורט כי קאניוק חתום על סעיף לפיו הוא ייאלץ לשלם כחצי מיליון יורו אם יחזור לישראל ולא ישחק במכבי פתח תקוה. הלוזונים איימו להפעיל את הסעיף במידה ויעבור למכבי תל אביב ובהמשך הגישו תביעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully