וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרד רוטן: "בשבוע הבא נקבל החלטה בנוגע לעתידי"

לאחר ה-0:1 על מכבי פתח תקוה, מאמן מכבי חיפה מביט קדימה: "אחרי שנשארנו אני יכול להסתכל על העתיד". אזולאי: "צריך לנצל את המומנטום כדי להחזיר מעט מהכבוד". מימר: "היינו שווים יותר"

מאמן מכבי חיפה, פרד רוטן. יוסי ציפקיס
מרוצה. רוטן/יוסי ציפקיס

מכבי חיפה ציינה הערב (שבת) את ניצחון החוץ השני בלבד שלה העונה, כשגברה על מכבי פתח תקוה 0:1. שלומי אזולאי דחק מקרוב (13) את שער הליגה הראשון שלו במדים הירוקים, וזה הספיק לניצחון שני ברציפות - דבר שהירוקים לא עשו מאז מרץ 2017. מנגד, יוסי בניון לא הצליח למצוא את הרשת מול האקסית, ובארבעת משחקיה האחרונים סופרת מכבי פתח תקוה ניצחון אחד בלבד.

מטרות של ממש לא נותרו לעונה הזו, והירוקים עוסקים כעת בעיקר באיך תיראה הקבוצה בעונה הבאה. בסיום המשחק נשאל פרד רוטן לגבי עתידו, והשיב: "עכשיו אני יכול לחשוב על העתיד, על העונה הבאה, בשבוע הבא נקבל החלטה".

על המשחק עצמו אמר הההולנדי: "הבטחנו את ההישארות ועכשיו יש לנו משימה חדשה. האתגר הבא הוא להגיע למקום כמה שיותר טוב וזו גם חובה שלנו כלפי האוהדים. במחצית הראשונה שיחקנו טוב מאוד, יצרנו מצבים ולא נתנו למכבי פתח תקוה להגיע להזדמנויות. במחצית השנייה הייתה מלחמה, נתנו להם יותר מדי שטח ולכן קצת התקשינו, אבל אני שמח שניצחנו".

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה את מכבי פתח תקוה 0:1

שחקן מכבי חיפה, שלומי אזולאי. יוסי ציפקיס
התעצבן על הבעיטה לקורה. אזולאי/יוסי ציפקיס

שלומי אזולאי שכבש את השער היחיד במשחק, אמר: "אני מאוד שמח על השער, זה מוסיף לביטחון שלי ולביטחון של הקבוצה. אנחנו בתקופה טובה וצריכים לנצל את המומנטום כדי להחזיר מעט מהכבוד. התעצבנתי על הבעיטה לקורה בדקה ה-45 כי זה משהו שאנחנו עובדים עליו באימונים ושם אני כובש. הכעס אחרי החילוף שלי? כל שחקן רוצה להישאר במגרש. זה היה רגע של אמוציות, אני מכבד כל החלטה של המאמן".

המאמן המפסיד שרון מימר סיכם: "שלטנו במחצית השנייה, הנענו טוב את הכדור, שיחקנו טוב אבל הפעולה האחרונה לא הייתה מספיק טובה. יכולנו להוציא יותר מהמשחק הזה, היינו שווים יותר. ידענו שלא הכל סגור ושיהיה קשה לשמור על המקום השביעי ונצטרך להיאבק עליו עד הסיום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully