וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטקוס: "אם ההגנה לא תעצור את בית"ר ירושלים, אני אעשה זאת"

23.4.2018 / 9:02

שוער הפועל חיפה משדר ביטחון. ורמוט בהרכב מול הקבוצה מהבירה, גנסארי יפתח אם יהיה כשיר, אראל בכוננות. הסיכום עם תמאש יהפוך לחוזה לאחר הבטחת ההישארות של שחקנים בכירים נוספים

צילום מסך

הפועל חיפה סיימה את ההכנות למשחק החשוב הערב (שני, 21:00) מול בית"ר ירושלים. אחרי הניצחון של הפועל באר שבע אתמול, במועדון מבינים שיהיה קשה להתחרות על תואר אליפות, אך ניצחון על הקבוצה מהבירה הוא הזדמנות להשאיר את המאבק על המקום השני פתוח. "זה משחק מאוד חשוב שלנו. זה יהיה אתגר, כי יש לבית"ר את ההתקפה הכי טובה בליגה. מצד שני לנו יש את התכניות שלנו וננסה לעצור אותם", אמר השוער ארנסטס שטקוס. "אם ההגנה לא תעצור את בית"ר, אני אעצור אותם. שיחקנו מול באר שבע, זה היה אחד המשחקים הכי טובים שלנו העונה, אבל לפעמים הכדורגל לא הוגן וספגנו שער בשנייה האחרונה".

על האווירה בחדר ההלבשה לאחר המשחק האחרון אמר: "מה שקורה בחדר ההלבשה נשאר שם, אבל ברור שהיינו מאוכזבים. היינו קרובים לניצחון, אבל זה הכדורגל וצריך לקבל את זה - וכמובן ללמוד מטעויות. אני לא חושב שזה רק חוסר מזל, עשינו מספר טעויות בשער הראשון. בכל משחק עושים טעויות, המטרה היא ללמוד מהן". לגבי המטרות עד תום העונה אמר: "המטרה הראשונה היא להבטיח מקום באירופה, אבל אנחנו רוצים להצליח בכל המפעלים - זה אומר לזכות בגביע, גם בליגה כל עוד יש סיכוי תאורטי לאליפות אז לא נוותר ונמשיך בגישה שלנו כדי להצליח בכל משחק".

עוד בנושא

הפועל באר שבע: "כשמליקסון רוקד וטוני מעופף אין קבוצה שיכולה לעצור אותנו"
סלובודן דראפיץ': "אף אחד לא ייקח מהשחקנים את מה שהראו העונה"
מכבי חיפה: עומרי גלזר לא צפוי להמשיך כשוער שני בעונה הבאה

שוער הפועל חיפה ארנסטס שטקוס. ברני ארדוב
"לא נוותר". שטקוס/ברני ארדוב

במועדון עסקו אתמול בדברי הבעלים יואב כץ, שאישר כי הגיע לסיכום עם הבלם גבריאל תמאש. כץ אישר אתמול את הידיעה בוואלה! ספורט על הפגישה בבית המלון בין הצדדים, שתסלול את דרכו לעונה נוספת. מתברר כי השניים סיכמו שהחוזה ייחתם בהתאם לתנאים שסוכמו, במידה ורוב הסגל אכן יישאר בקבוצה. "אני סבור שאשאיר את רוב השחקנים בקבוצה. תמאש ישחק כאן בעונה הבאה", אישר כץ.

ניר קלינגר תרגל את ההרכב לקראת בית"ר ירושלים. מקסים פלקושצ'נקו יפתח ובמועדון מקווים שגם ראדו גנסארי יהיה כשיר, אחרת גל אראל יפתח ב-11. כצפוי, גילי ורמוט ערך אימון מלא ויפתח בהרכב. שמואל שיימן וניסו קפילוטו תורגלו גם הם בהרכב, אליו הם יחזרו לאחר הרחקה. גם רסמוס סויסטדט ימשיך. כץ צפה באימון הקבוצה ויהיה נוכח במשחק מחר בחיפה. לפני המשחק הוא צפוי לערוך שיחה עם השחקנים.

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס; דור מלול, גבריאל תמאש, ניסו קפילוטו, שמואל שיימן; רסמוס סויסטדט, מקסים פלקושצ'נקו, ראדו גנסארי (גל אראל), גילי ורמוט, עדן בן בסט; אלון תורג'מן.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully