וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עומרי גלזר לא צפוי להמשיך כשוער שני בעונה הבאה

23.4.2018 / 8:01

השוער מעדיף לצבור דקות ויוזמן לשיחה על עתידו מיד בסיום העונה, לאחריה יקבל החלטה. חוזהו של רוטן מופקד בבקרה, אך הצדדים ייפגשו כדי לדון בעונה הבאה. במועדון אישרו: אלאך נפגש עם נציגו של אלמוג כהן

מערכת וואלה!

עומרי גלזר לא צפוי להישאר במכבי חיפה אם זו תחליט שיהיה השוער השני בעונה הבאה. מספר קבוצות גיששו לאחרונה בעניינו של השוער, בניהן בני יהודה, אך טרם נעשתה פניה למכבי חיפה. כזכור, מאמן השוערים ארנו ואן זוואם המליץ להנהלה להשאיר את השוער בקבוצה בעונה הבאה, אך גלזר שהחל את העונה כשוער ראשון נדחק במחזורים האחרונים לספסל, ואם המצב יימשך הוא יעדיף לצבור דקות משחק בקבוצה אחרת. גלזר אמור להיפגש בקרוב עם ההנהלה לגבי החוזה שלו לעונה הבאה. אחרי שהשתחרר מצה"ל חוזהו שודרג במעט, אך הצדדים קבעו להיפגש פעם נוספת במטרה לחתום על הסכם חדש. לגלזר יש חוזה גם לשלוש השנים הבאות.

אתמול (ראשון), במשחק אימון פנימי שנערך בין השחקנים המחליפים וכאלה שלא שותפו בניצחון על פתח תקוה, ניצחה הקבוצה שכוללת את גלזר, יונתן לוי, נטע לביא, עמית זנטי ומוחמד עוואד קבוצה אחרת שכללה את גיל אופק, עומרי בן הרוש, אופיר מזרחי, קאיו וקלאוס. מועמדותו של גיא חיימוב עדיין קיימת, אך עדיין לא ברור האם באר שבע תשחררו. השוער מחזיק בחוזה לעונה נוספת וכרגע חוזהו לא מוארך מעבר לכך.

עוד בנושא

סדר הקפטנים של מכבי חיפה עשוי להשתנות בקיץ
רוטן: "בשבוע הבא נקבל החלטה בנוגע לעתידי"

עומרי גלזר שוער מכבי חיפה. ברני ארדוב
ואן זוואם המליץ להנהלה להשאירו. עומרי גלזר/ברני ארדוב

ומה לגבי פרד רוטן? ובכן, המאמן כבר הבהיר להנהלה בעבר שההצעה מטוונטה, שעומדת לרדת לליגה השניה בהולנד, אינה רלוונטית כרגע. בסביבתו טענו אתמול כי לא קיבל כל החלטה לעזוב והשבוע, בפגישה עם ההנהלה, ידונו הצדדים בענייני רכש. "אם רוטן מחכה להצעה, הוא לא דיווח על כך לאיש. כולם, כולל אלאך, רוצים שיישאר. זו הסיבה שבגללה חיפשנו מאמן שתהיה לנו אופציה להשאיר אותו בעונה הבאה". בחיפה טוענים כי לרוטן, שהחשש לאחר דבריו היה שהוא מחזיק בהצעה מקבוצה אחרת בהולנד, יש חוזה מופקד בבקרה לעונה הבאה. יחד עם זאת, עוד במעמד החוזה הצדדים קבעו להיפגש לאחר הבטחת ההישארות בנוגע לעונה הבאה. "מבין המאמנים הזרים שהיו כאן, הוא הטוב ביותר", אמרו.

אלאך ממשיך להתמקד בחיפושים אחר קשר אחורי זר. אלמוג כהן עדיין בתמונה. במועדון אישרו כי המנהל הטכני הוא זה שנפגש עם סוכנו לפני כשבועיים. כפי שפרסמנו, חיפה מחפשת מגן ימני ואם מאור קנדיל, האופציה המועדפת על הצוות המקצועי, לא יגיע - חיפה תבדוק את אופציית דור מלול ודור אלו.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully