וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באטוקיו סובל מקרע ברצועה הצולבת, כריסטיאנסן הכחיש את השמועות

22.4.2018 / 22:49

הקשר שנפצע מול בני יהודה קיבל בשורות לא קלות אחרי שעבר בדיקת MRI. הדני-ספרדי בן ה-45 שהוזכר בתקשורת האנגלית כמועמד להחליף את ג'ורדי קרויף אמר לוואלה! ספורט: "אין בכך דבר"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

דיווח באנגליה טען היום (ראשון) שהמאמן הדני-ספרדי תומאס כריסטיאנסן נמצא בדרכו למכבי תל אביב, אולם זה דאג להכחיש את הדברים. בשיחת טלפון אמר הערב המאמן לוואלה! ספורט: "אני יודע ששמי מוזכר בתקשורת לא פעם בהקשר של מכבי תל אביב, אבל אין בכך שום דבר. אני לא קרוב למכבי תל אביב ולא אמור לחתום שם".

כריסטיאנסן אף הכחיש כי נפגש עם ג'ק אנגלידיס ובן מנספורד, כשהשניים כביכול נפגשו עם כמה מועמדים לאימון מכבי תל אביב לפני שבועיים: "לא היה דבר כזה. לא שוחחו איתי".

כריסטיאנסן בן ה-45 פוטר בחודש מפברואר מלידס יונייטד מליגת המשנה באנגליה בעקבות רצף של תוצאות רעות. הוא הצטרף לקבוצתו האחרונה בקיץ האחרון מאפואל ניקוסיה הקפריסאית, איתה זכה באליפות המקומית. הוא אימן לפני כן בא.א.ק. לרנקה והיה עוזר באל ג'זירה מאבו דאבי. ראוי לציין שכריסטיאנסן כבר היה מועמד בעבר לצהובים, בשנת 2015.

בקריירת המשחק שלו כחלוץ הוא ייצג את נבחרת ספרד, ערך ב'לה רוחה' שתי הופעות בשנת 1993 וכבש שער אחד. הוא כבש 105 שערי ליגה בקריירה שלו, גדל בברצלונה ושיחק במועדונים כגון גיחון, אוסאסונה, סנטאנדר, ויאריאל וסיים את הקריירה בהאנובר הגרמנית בשנת 2006. הישגו הגדול ביותר היה בעונת 2002/03, עם בוכום הגרמנית, כשהוכתר למלך שערי הבונדסליגה עם 21 שערים יחד עם חלוץ באיירן מינכן ג'ובאני אלבר.

עוד בנושא:

ג'ורדי קרויף שוקל להמשיך לאמן בעונה הבאה. יחליט בהתאם להצעות
ליגת העל: מכבי תל אביב גברה 0:2 על בני יהודה
קרויף: "הליגה ברחה עוד לפני ההכרזה שלי, כגודל הכישלון כך גודל השינוי בקיץ"

מאמן דני-ספרדי תומאס כריסטיאנסן. GettyImages
לא כל כך מהר. תומאס כריסטיאנסן/GettyImages

בנושא אחר, קשר הקבוצה כריסטיאן באטוקיו קיבל הערב בשורות מאוד לא נעימות, כאשר בדיקת MRI שעבר העלתה שהוא סובל מקרע ברצועה הצולבת הקדמית. הארגנטינאי-איטלקי נפצע במהלך הניצחון אמש על בני יהודה והוחלף כשהוא מורד על אלונקה. על פי הודעת המועדון "הוא יחליט בימים הקרובים היכן יעבור את הניתוח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב כריסטיאן באטוקיו. ברני ארדוב
ייעדר תקופה ארוכה. באטוקיו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully