וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף: "הליגה ברחה עוד לפני ההכרזה שלי, כגודל הכישלון כך גודל השינוי בקיץ"

20.4.2018 / 16:35

מאמן מכבי תל אביב דיבר לקראת המשחק מול בני יהודה (שבת, 20:30), ביטל את האפשרות לפיה הודעתו כי יעזוב בתום העונה פגעה במועדון ושלח מסר חד לשחקנים. קיארטנסון: "עדיין לא חשבתי מה אעשה בעונה הבאה"

יוסי ציפקיס

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף ערך היום (שישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק של הצהובים מול בני יהודה (שבת, 20:30). הצהובים מגיעים למשחק במשבר אחרי ארבעה הפסדי ליגה רצופים.

קרויף אמר במסיבת העיתונאים: "זה משחק חשוב מסיבות רבות. צריך לעצור את הרצף הרע שלנו וזאת המטרה העיקרית. גם השחקנים רואים מה קורה. לפני הפלייאוף היינו שתי נקודות מהמקום הראשון וכולם יודעים איפה אנחנו עכשיו. השחקנים מודעים למה שקורה ועם זה אנחנו עולים למגרש. שינינו את ההרכב בשבוע שעבר, אני חושב שמה שקורה לנו לא קשור להרכב או לשיטה. אנחנו סופגים יותר מדי שערים. נכון שההגנה מתחילה בהתקפה. אבל הסיבה שאנחנו לא במקומות הראשונים היא שספגנו 10 שערים ב-4 משחקים".

עוד בנושא
מ.ס. אשדוד: משה אוחיון נפצע בברכו וייתכן שסיים את הקריירה
שיר צדק חזר להתאמן עם הפועל באר שבע: "המנהיגות שלו הייתה חסרה"
דראפיץ': "כל מאמן צריך ללמוד מבאר שבע של העונה איך מתמודדים עם קשיים"

ג'ורדי קרויף, מאמן מכבי תל אביב. שלומי גבאי
"הבעיה שלנו בהגנה". ג'רודי קרויף/שלומי גבאי

קרויף המשיך ואמר: "צריך לעצור את המומנטום השלילי ובזה אנחנו מתמקדים. העובדה היא שנכשלנו בכמה היבטים העונה וכולם רואים את זה. עם זאת, יש עוד הרבה לפנינו העונה. לשחקנים יש בשביל מה להילחם. הקבוצה צריכה לעלות לאירופה. וידאר רוצה להיות בסגל הנבחרת למונדיאל. ויש כאלו שצריכים להילחם בשביל להיות כאן גם בהמשך. כגודל הכישלון, כך גודל השינויים בקיץ. יש לנו הרבה מאוד שחקנים מושאלים ואני מאמין שמי שיהיה טוב יחזור למכבי. כרגע אנחנו צריכים להתמקד בצבירת נקודות. ההכרזה שלי על העזיבה לא השפיעה על מצב הקבוצה. לא הפסדנו את הליגה בשלושת המשחקים האחרונים. גם לפני כן איבדנו נקודות חשובות מול קבוצות שהיינו צריכים להשיג תוצאות טובות מולן".

החלץ וידאר קיארטנסון הוסיף: "נשאלתי באיסלנד האם ההודעה של ג'ורדי השפיעה על הקבוצה, עניתי שעשינו הכול כדי שזה לא יקרה כי אנחנו מקצוענים. שיחקנו רע במשחקים האחרונים. אני לא חושב על העונה הבאה. אני רוצה להגיע למונדיאל ברוסיה ולכן אני צריך לשחק טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully