וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "כל מאמן צריך ללמוד מבאר שבע של העונה איך מתמודדים עם קשיים"

20.4.2018 / 10:06

מאמן נתניה שפע מחמאות לאלופה לקראת המפגש בראשון: "יש להם שבע נשמות", והכחיש שהכרטיס למוקדמות הליגה האירופית בראש מעייניו: "יותר לחוצים להתכונן לעונה הבאה". דני עמוס: "שיחקנו את הכדורגל הכי טוב העונה, אבל אין מגיע בכדורגל"

סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
מה חשוב יותר, המקום השלישי או העונה הבאה? דראפיץ'/אדריאן הרבשטיין

מכבי נתניה הגבירה הבוקר (שישי) קצב לקראת המשחק מול הפועל באר שבע ביום ראשון. בקבוצה היו מרוצים מהניצחון על בני יהודה במחזור האחרון והפנים הם להשגת הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית למרות שהמאמן סלובודן דראפיץ' התעקש הבוקר שזו לא המטרה שעומדת לנגד עיניו. "אולי כלפי חוץ זה נראה שאנחנו לחוצים וחושבים כל היום על המקום השלישי, אבל בתוך המועדון אנחנו לא בלחץ להשיג את הכרטיס לאירופה. אנחנו יותר לחוצים לשחק טוב ולהתכונן לעונה הבאה".

דראפיץ' הוסיף: "חשוב לי לתקן טעויות. חשוב לי שהקבוצה תיראה יותר טוב ממשחק למשחק. ישבתי על הוידאו של המשחק מול בני יהודה וראיתי כמה טעויות עשינו. אני תמיד אומר לשחקנים, 'אלוהים נמצא בדברים הקטנים'".

מכבי נתניה הסתדרה העונה יפה נגד באר שבע. דראפיץ' הבהיר שזה לא נותן לקבוצתו שום יתרון."נגד מכבי תל אביב הפסדנו העונה פעמיים אבל אז באנו לפלייאוף ונתנו להם רביעייה. לבאר שבע העונה יש שבע נשמות. כל מאמן צריך ללכת וללמוד איך הם התמודדו שם העונה עם כל מה שעבר עליהם. זו האלופה והיא תרצה לבוא אלינו כדי לנצח ולהתקדם לתואר ואנחנו נצטרך להיות הכי טובים. רוב האוהדים יהיו שלנו למרות שהיום כבר אין יתרון של בית. אני רוצה להגיע הכי טוב לעונה הבאה דרך המשחקים שנותרו לנו".

השוער דני עמוס הוסיף:" מכבי נתניה שיחקה את הכדורגל הכי טוב העונה, אבל אין מגיע בכדורגל. אם אנחנו רוצים את אירופה, אנחנו צריכים לעבוד מאוד קשה. אנחנו חייבים להגיע מוכנים לכל משחק".

עוד בנושא

בכר: "כבר אחרי מחזור אחד ידעתי שנתניה תהיה הפתעת העונה"
אייל סגל: "לבכר, סלובו ואבוקסיס אין את הרזומה לאמן את הנבחרת"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully