וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל סגל: "לבכר, סלובו ואבוקסיס אין את הרזומה לאמן את הנבחרת"

הבעלים של מכבי נתניה התראיין לתכנית של "טוכמן וחמי" ודיבר על מאמן הנבחרת העתידי: "המועמדים מבחינתי הם רוני לוי וניר קלינגר". על קבוצתו: "חשוב שנהפוך לקבוצה לגיטימית"

צלמים זמניים מורשים

אייל סגל, הבעלים של מכבי נתניה, התראיין היום (ראשון) בתכנית "טוכמן וחמי" ודיבר על המטרות של הקבוצה, הצוות המקצועי והתכניות לעונה הבאה.

סגל התייחס לצוות המאמנים שלו ולאפשרות שהם יקבלו הצעה לאמן את הנבחרת ואמר: "נראה לכם שמישהו ימנה את סלובודן דראפיץ' ושי ברדה לנבחרת ישראל? אם יפנו אליהם ויחשבו שזה נכון שהם ילכו בנבחרת, אני לא אעמוד בדרכם. אם הם יחשבו שבשלב הזה של חייהם זה מה שנכון בשבילם לא אעמוד בדרכם. לתחושתי יש אנשים בכירים שיש להם קשרים שיגרמו לזה שלהם יציעו לפני שיציעו לסלובו ולברדה".

"האם הם מתאימים לנבחרת? אני לא מכיר את הדינמיקה סביב נבחרות, היא לא כמו בקבוצות. לקבוצה כמו מכבי נתניה שניהם מאוד מתאימים. יש אנשים שמוכנים לקבל חופש אבל את האחריות הם פחות רוצים, אבל הם לוקחים גם את האחריות והם מתאימים לזה".

אייל סגל בעלים מכבי נתניה. קובי אליהו
התארח אצל חמי וטוכמן. אייל סגל/קובי אליהו

על מאמן הנבחרת הבא אמר: "אני מצפה שמאמן נבחרת ישראל הבא יהיה בן אדם עם הרבה יותר ניסיון אימון בוגרים בליגת העל ובמקומות נוספים לפני שיאמנו. עם כל הכבוד לברק בכר, סלובו ושי ואבוקסיס, ויש לי המון כבוד אליהם כי הם מאמנים מצוינים, זה לא הרזומה של מאמנים שהגיעו עד היום לנבחרת ישראל. המועמדים מבחינתי הם רוני לוי וניר קלינגר, כי כל אחד מהם נמצא כבר קרוב ל-15 שנה כמאמן בוגרים ברמות הגבוהות ביותר. אבל שוב, אני לא איש מקצוע כדי להחליט מי מתאים. אני מדבר מבחינת רזומה בלבד".

"זאת העונה השלישית בלבד של ברק בכר כמאמן בוגרים ראשי. אנחנו נסחפים בגלל שמצבנו לא מזהיר וחטפנו כמה סטירות, קיצרנו תהליכים. שנות אימון זה לא הפרמטר היחידי, אבל אני חושב שכדי לאמן את נבחרת ישראל צריך תקופה כמאמן בוגרים. אני אוהב את הדרך שבה הבחירה נעשית".

על מכבי נתניה והמטרות: "המטרה שלנו שלוש שנים מהיום היא להתמודד על הכל. כדי שנעשה את זה אנחנו צריכים להיות קבוצה לגיטימית בפלייאוף העליון. המיקום פחות חשוב כרגע, מה שחשוב זה הלגיטימיות. מכבי נתניה של לפני 10 שנים זכתה פעמיים במקום שני, אבל הפער בינה לבין המקום הראשון היה עצום. לעומת זאת, היו שנים שהקבוצה הגיעה למקום שלישי או רביעי אבל הייתה מועמדת לגיטימית כמעט עד לסיום".

"אני לא מתייחס למיקום הספציפי למרות שיש לו השלכה עם מפעלים אירופיים, אלא מתייחס ללגיטימיות. חשוב לי שמכבי נתניה תוזכר כמו כל קבוצה לגיטימית אחרת. יש לי המון כבוד לדיא סבע, הוא שחקן מצוין עם כמות שערים פנטסטית, אבל מכבי נתניה גדולה יותר ממני ומכל שחקן אחר. אני בטוח שימצאו את הנוסחה למלא את החלל שיותיר כל שחקן שיעזוב".

על העונה הבאה: "אם קבוצה מחו"ל תשלם על דיא סבע את הסכומים שאנחנו דורשים והוא יימכר אני לא רואה מצב שבו זה יהפוך לדלת מסתובבת והוא יחזור לארץ אחרי עונה אחת. מדובר בסכומים גבוהים. אין לו סעיף שחרור. יש למכבי נתניה מטרה ששום שחקן שמצטיין בה ומככב בה ישחק נגדה בעונה הבאה ולא בזאת שאחריה. הסיכויים שזה יקרה נמוכים. דן גלזר הוא סיפור אחר לחלוטין. אני מעריך ומקווה, גם השחקן חושב כמוני, ואנחנו עושים את המקסימום שהוא ישחק בעונה הבאה במכבי נתניה. עוד לא החלטנו לגבי טים הויבאך".

על הקהל של מכבי נתניה: "השנה כבר היו לנו לא מעט משחקים שהייתה כמות גדולה של אוהדי נתניה בלבד, בלי האורחת. אני הגדרתי בצורה הכי ברורה שאני אדע שהצלחתי שאחרי חמש שנים מכבי נתניה תמלא את האצטדיון בכל משחק. קצב המכירה של המנויים לעונה הבאה הוא משביע רצון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully