וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף שוקל להמשיך לאמן בעונה הבאה. יחליט בהתאם להצעות

22.4.2018 / 6:56

למרות העונה המאכזבת, ההולנדי שוקל להישאר על הקווים ביעדו הבא ויחליט בהתאם להצעות שיקבל. חואן טוריחו, עוד אחד מאדריכלי השושלת, עשוי לעזוב. וגם: בן חיים מבין לליבם של האוהדים המוחים, ואיך פציעת באטוקיו תשבש את התוכנית לגביו

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. קרויף לא ממהר לחזור ליציע. שוקל להישאר על הקווים

למרות שיסיים את העונה הראשונה שלו כמאמן ללא תואר האליפות ועל אף שהיה נדמה כי הוא כבר רוצה לחזור לתפקיד המנהל המקצועי, ג'ורדי קרויף שוקל להמשיך לאמן במועדון הבא אליו יעבור. בסביבתו של קרויף סיפרו בסוף השבוע כי הוא הנחה את האנשים המסייעים לו למצוא את התחנה הבאה אחרי מכבי תל אביב לבדוק עבורו גם אופציות לאימון וגם אופציות לניהול מקצועי, כאשר את ההחלטה שלו הוא יקבל בהתאם להצעות שיונחו בפניו.

גורם המקורב אל קרויף סיפר כי הוא רוצה לתת לעצמו הזדמנות נוספת כמאמן, אחרי שכשל העונה בהשגת תואר האליפות עם מכבי תל אביב. לדברי אותו גורם, יהיה קשה לקרויף למצוא לעצמו משרות בעלות שכר גבוה, אם יתמקד רק בניהול מקצועי. קרויף הפתיע אתמול (שבת) כשסיפר בסיום המשחק בו ניצחה מכבי תל אביב את בני יהודה 0:2, כי מה שייקח איתו לכל החיים אחרי העונה הזו, לא תהיה סדרת ארבעת ההפסדים האחרונים שחיסלה את סיכויי האליפות. "אקח לכל החיים את איבוד הנקודות מול אשדוד, אשקלון ורעננה ולא את ארבעת ההפסדים האחרונים בתחילת הפלייאוף. זה מה שאני מרגיש", אמר קרויף.

עוד בנושא

נקודות ראשונות בפלייאוף: מכבי תל אביב גברה 0:2 על בני יהודה
מיכה אחרי שער הבכורה: זו כנראה העונה הכי רעה בקריירה שלי
קרויף הכחיש עוד לפני המשחק: הליגה ברחה לפני ההכרזה שלי

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
יתקן את הרושם על הקווים של קבוצה אחרת? קרויף/ברני ארדוב

2. מכבי עשויה לוותר על חואן טוריחו

ג'ורדי קרויף יעזוב בעוד כחודש את מכבי תל אביב, אבל במועדון יש לפחות עוד אדם שהיה לצידו מן הרגע שקרויף נחת כאן. מדובר במומחה לכושר ופיזיות חואן טוריחו שקרויף הביא מוולנסיה ושלפחות בשלוש השנים הראשונות והמוצלחות, נחשב לאחד הנדבכים המשמעותיים ביותר במועדון. לטוריחו אין חוזה לעונה הבאה ולוואלה! ספורט נודע כי במכבי תל אביב מתלבטים מאוד אם להציע לו חוזה לעונה נוספת. גם טוריחו עצמו מתלבט מהצד שלו וההערכה היא שהוא יקבל את ההחלטה מבחינתו, גם לנוכח עתידו של קרויף. בשלב הזה אין לקרויף קבוצה לעונה הבאה ולכן יצטרך המומחה לכושר להחליט אם להיענות להצעת מכבי תל אביב במידה שבכלל תהיה כזו, או לחכות ולראות להיכן קרויף ינוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן כושר מכבי תל אביב חואן טוריחו. מכבי תל אביב, אתר רשמי
השושלת מתפרקת. טוריחו/אתר רשמי, מכבי תל אביב

3. הפציעה תשבש את תכנית באטוקיו?

כריסטיאן באטוקיו שנפצע אתמול בברכו והוחלף, סובל ככל הנראה מקרע באחת מרצועות הברך. במכבי תל אביב ימתינו לראות את האבחנה הסופית אחרי צילום שבאטוקיו יערוך בהקדם, אך אם מדובר בקרע ברצועה הצולבת, הדבר יכול להיות בעייתי מאוד עבור המועדון שכן לבאטוקיו יש חוזה לעונה נוספת ואחרי העונה החלשה שלו, היתה קיימת מחשבה למצוא לו קבוצה אחרת בעונה הבאה, כפי שידעה מכבי תל אביב לעשות עם טינו סושיץ' במהלך חלון ההעברות של חודש ינואר. לבאטוקיו היתה תקופה טובה בצרפת ולבטח מכבי תל אביב היתה יכולה למצוא עבורו קבוצה אחרת שם שהיתה נוטלת חלק גדול מחוזהו, אך כעת, אם אכן הוא סובל מקרע ברצועה הצולבת, לא תוכל מכבי תל אביב להשתחרר ממנו והוא יצטרך להיות חלק מהקבוצה גם בעונה הבאה. בניגוד לתרומה המינורית שלו לצד המקצועי, באטוקיו הוא אחד האהובים שבין השחקנים וכולם לקחו מאוד קשה את הפציעה הקשה שלו והעובדה שמירר בבכי.

שחקן מכבי תל אביב כריסטיאן באטוקיו. ברני ארדוב
מכבי תל אביב תיאלץ להשאיר אותו? באטוקיו אחרי הפציעה/ברני ארדוב

4. אחרי הניצחון: אופטימיות לגבי הכרטיס לאירופה

מכבי תל אביב שהיתה חותמת ערב הפלייאוף על איבוד כל נקודה של הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים, תחזיק כעת אצבעות לשתיים הערב ומחר במשחקיהן מול מכבי נתניה והפועל חיפה. "המשימה שלנו עכשיו היא לזכות בכרטיס לליגה האירופית ואנחנו ראויים להיות באירופה", אמר אמש קרויף. "מכבי תל אביב חייבת לסיים בכל עונה במקום שמוביל למשחקים באירופה. יכולים לבוא אנשים ולטעון שהם מסמפטים יותר את מכבי נתניה או הפועל חיפה. תמיד אנשים ירצו שהאנדרדוג יצליח על חשבון הקבוצה הגדולה והפייבוריטית. זה קרה כך גם עם לסטר באנגליה וזה טבעי. אבל לנו יש את הרצונות שלנו ואני חושב שמכבי תל אביב ראויה וצריכה לסיים לפני האחרות ולהשיג את הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית".

שחקני מכבי תל אביב טל בן חיים, עומר אצילי חוגגים. ברני ארדוב
"גם אני בתור אוהד לא הייתי מגיע לאצטדיון אחרי תקופה כזאת". בן חיים, מימין/ברני ארדוב

5. בן חיים: "מבין את מחאות האוהדים"

5,036 אוהדים בלבד הגיעו אתמול לאיצטדיון בנתניה. אם מחסירים את עשרות האוהדים של בני יהודה, מקבלים שמחצית מבעלי המינויים של מכבי תל אביב הצביעו ברגליהם ולא הגיעו למשחק. "אני יכול להבין אותם", אמר אמש טל בן חיים המשמש גם כקפטן של הקבוצה. "גם אם אני הייתי אוהד של מכבי תל אביב, לא יודע אם הייתי בא בתקופה הזו אחרי שאכזבנו כל כך. עדיין עזבו 5,000 איש את המשפחות שלהם השבת ובאו לראות אותנו. אני יכול להבין את המחאות שלהם ואת הכאב שלהם. גם אנחנו חשים כמוהם ויודעים שמאוד פגענו בהם בארבעת ההפסדים האחרונים".

שוער בני יהודה אמיליוס זובאס סופג. ברני ארדוב
זובאס סופג מאצילי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully