וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר: "אני מקווה מאוד ללבוש את הצהוב של בית"ר בעונה הבאה"

חלוץ בית"ר ירושלים שעלה מהספסל בניצחון על הפועל חיפה הבהיר: "מוכן לשחק דקה עד סוף השנה אם זה יביא תארים". בן זקן: "נלחמנו עם לב גדול". קלינגר: "אופטימי מאוד לקראת גמר הגביע"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בית"ר ירושלים עדיין לא הרימה ידיים במאבק האליפות. הצהובים-שחורים ניצחו הערב (שני) 0:1 את הפועל חיפה בכרמל משער של חן עזרא (22) וצימקו את הפער מהפועל באר שבע לארבע נקודות. האדומים, מנגד, יוצאים מאוכזבים ממשחק בו היו יכולים להשיג יותר, ובשבוע הבא מחכה להם קרב ישיר עם מכבי תל אביב על המקום השלישי. המפגש הבא בין בית"ר ירושלים והפועל חיפה יהיה על כל הקופה, ב-9 במאי, בגמר גביע המדינה.

בני בן זקן סיכם: "החצי השני היה פחות טוב אבל הובלנו 0:1 במשחק ששלוש נקודות בו הן חובה. באופן טבעי הלכנו אחורה, אבל היו לנו מצבים להגדיל את התוצאה. החבר'ה נלחמו, עם לב גדול, ומגיע להם כל הכבוד. היה משחק קשה, הפועל חיפה בבית זה אתגר לא פשוט לאף קבוצה, וחזרנו עם שלוש נקודות חשובות מאוד".

על איתי שכטר שעלה מהספסל במהלך המחצית השנייה אמר המאמן: "הוא עשה עבודה מצוינת. הוא תמיד נותן את עצמו עבור המערכת, גם באימונים הוא סופר-מקצוען, ואני מאוד מרוצה ממנו".

איתי שכטר עצמו סיפק ציטוטים מעניינים בסיום: "אנחנו שמחים מאוד, יש פה חבורה חזקה. אנחנו עושים עונה מצוינת. כרגע הצוות המקצועי החליט שאחזור מהספסל ואני אעשה הכל מהספסל. בית"ר ירושלים זה מעל לכל, זאת לא קלישאה. אני מוכן לשחק דקה עד סוף השנה ושהקבוצה הזאת תזכה בתארים. אני נהנה פה מכל רגע, אנחנו עושים עונה גדולה. זזתי טיפה הצידה וזה קורה לשחקנים גדולים ממני".

על עתידו האישי אמר שכטר: "אני מקווה שבעונה הבאה אלבש את הצהוב של בית"ר ירושלים. מה שחשוב כרגע זה שנתעסק בהצלחת הקבוצה והמועדון. אני קפטן של הקבוצה אבל המועדון הזה הוא מעל לכל דבר אחר. אם נזכה בתואר אחד או שניים יזכרו את כולנו בצורה הכי טובה שיש ולשם אנחנו מכוונים".

עוד בנושא:

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה את הפועל חיפה 0:1

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. קובי אליהו
אופטימי לקראת גמר הגביע. קלינגר/קובי אליהו

מנגד, המאמן המפסיד ניר קלינגר אמר: "עשינו הכל. במחצית השנייה הייתה רק קבוצה אחת על המגרש. זה הכדורגל, צריך לדעת לכבד את התוצאה הסופית. זה נותן לי הרבה אופטימיות לקראת הגמר. זו הייתה איזושהי במה ללמוד מקרוב את משחק הגמר שיהיה נגד בית"ר ולצערי זה הסתיים בהפסד לא מוצדק, אבל זה הפסד וצריך לקבל את זה. אני שמח על מה שראיתי במחצית השנייה. כשהכדורים פוגעים במשקופים, קורות, ידיים ורגליים זה מבאס אבל אני גאה בקבוצה שלי. חבל שהפסדנו אבל לא נורא.

"לא חושב שהייתה התרסקות אחרי הספק-שער של עדן בן בסט. מטבע הדברים, זה לוקח לשחקנים כמה שניות של תשומת לב כששער נפסל. לא חושב שזה השפיע להם. ספגנו שער מהתקפה מקרית. הייתה לנו שליטה מוחלטת במשחק, בית"ר נראו חסרי אונים. זה לא הספיק, אבל בטוח שזה יספיק בפעם הבאה. אני חושב שאנחנו יכולים לשחק יותר טוב. מה שראינו היום במחצית השנייה ונגד באר שבע זו הפועל חיפה האמיתית".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 את הפועל חיפה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully