וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרד רוטן: "אני מרגיש בבית במכבי חיפה, זה מועדון פשוט ענק"

24.4.2018 / 22:50

ההולנדי התראיין לכלי תקשורת בארץ מולדתו וסיפר על החיים בישראל: "התאקלמתי בקלות כי אני דובר את שפת הכדורגל. השחקנים סבלו מחוסר ביטחון כי הם לא עמדו בציפיות האוהדים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מאמנה ההולנדי של מכבי חיפה, פרד רוטן, התראיין היום (שלישי) ל"ELF VOETBAL" ההולנדי וסיפר על החיים בישראל, ההשוואה בין מכבי חיפה לפיינורד והקשיים בהם נתקל כשהגיע לאמן את הירוקים באמצע העונה. "השחקנים סבלו מחוסר ביטחון כי הם לא עמדו בציפיות האוהדים", אמר המאמן, שהמשיך: "אפשר להשוות את מכבי חיפה לפיינורד: יש להם אוהדים בכל המדינה, זה מועדון ענק ואם הולך פחות טוב, זה משפיע מאוד על השחקנים. כמו בפיינורד".

על הגעתו באמצע העונה: "היה קשה מאוד להגיע לקבוצה באמצע העונה, מעולם לא עשיתי זאת בעבר. השחקנים היו רגילים לשיטה מסוימת, והיה קשה לשנות שיטה. כשאנחנו משחקים נגד קבוצות טובות הרמה טובה, אבל קבוצות ברמה פחות טובה מאיתנו מורידות גם את איכות המשחק שלנו".

על ישראל כמדינה: "הם נורא אוהבים כדורגל וכדורסל. האנשים בישראל מאוד שמחים, במיוחד בחיפה. מכבי חיפה זה מועדון עם היסטוריה עשירה, הם שיחקו בליגת האלופות. אין לי פה הרבה זמן חופשי, העבודה שלי היא לשפר את מכבי חיפה. כבר ביצענו מספר שינויים. למרות שלא נשארו הרבה משחקים עד תום העונה, עדיין אפשר להתקדם. התאקלמתי כאן בקלות. לא משנה איפה אני עובד, אני דובר את שפת הכדורגל והם מבינים אותי. חיפה עיר יפה מאוד, אני מרגיש בה בבית. אני נהנה בישראל גם כתייר במקומות כמו ירושלים".

עוד בנושא:

אלאך שוקל מחדש את שחרור קאיו. דמארי ישוב לאימונים בסוף השבוע
עומרי גלזר לא צפוי להמשיך כשוער שני במכבי חיפה בעונה הבאה
מכבי חיפה: "לא ידוע לנו שרוטן עוזב"; סדר הקפטנים עשוי להשתנות בקיץ

פרד רוטן מכבי חיפה. לילך וייס,
מרוצה בישראל. פרד רוטן/לילך וייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully