וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההתעניינות מקרית שמונה ומכבי חיפה: כץ ייפגש עם מלול

25.4.2018 / 10:22

הפרסום בנוגע לעזיבה אפשרית של המגן עורר הדים בהפועל חיפה. הבעלים מתכוון להיפגש עם סוכניו ולהציע חוזה חדש גם לקפילוטו. אפשרות: במועדון יתלוננו בהתאחדות על הפועל באר שבע

צילום מסך

הפרסומים בוואלה! ספורט בימים האחרונים אודות ההתעניינות של מכבי חיפה וקרית שמונה במגן דור מלול, עוררו הדים בהפועל חיפה. הבעלים יואב כץ הודיע כי הוא מתכוון לנצל את שהותו בישראל כדי להיפגש עם סוכניו של השחקן. אתמול, לאחר הפרסום על התעניינות משתי הקבוצות, החליטו במועדון להציע למגן חוזה לשנתיים במטרה לפתות אותו להישאר בקבוצה.

המגן, יש לציין, עדיין לא קיבל מכץ הצעה לעונה הבאה. נציג השחקן, גלעד קצב, צפוי להיפגש בקרוב עם כץ גם בנוגע לשני שחקנים אחרים המסיימים חוזה: ניסו קפילוטו ואלון תורג'מן. הראשון מעדיף להישאר בקבוצה ויקבל הצעה לעונה אחת, השני מעדיף לצאת לחו"ל ומבוקש גם בקבוצות אחרות בישראל. יחד עם זאת, תורג'מן הבטיח לכץ כי ישמע את ההצעה שלו קודם אם האופציה האירופית תרד מהפרק.

"נעשה הכל כדי להשאיר את מלול בקבוצה. הוא הפך העונה ממגן טוב לאחד השחקנים המובילים בקבוצה", אמרו במועדון. גם עדן בן בסט יקבל בימים הקרובים הצעה לחוזה חדש. הפועל חיפה תודיע לשחקן בימים הקרובים כי האופציה לעונה הבאה תמומש, ואז יפגשו הצדדים כדי לדון בחוזה חדש.

במועדון אהבו את הפניה של בית"ר ירושלים להתאחדות לכדורגל בעניין פניה לשחקנים תחת חוזה. שם טוענים כי לא נעשתה פניה בכתב לגבי שמואל שיימן. במועדון שוקלים את הנושא בכובד ראש אך ייתכן שבסופו של דבר יפנו להתאחדות בתלונה על פניה לשחקנים תחת חוזה ללא הודעה מוקדמת.

שחקן הפועל חיפה דור מלול. אדריאן הרבשטיין
מבוקש. מלול/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully