וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אוהדים התעמתו בעקבות קללות לשיימן. חשש מעזיבת דור מלול

24.4.2018 / 8:00

אוהדים שישבו מאחורי הספסל קיללו את המגן לאחר שהוחלף, אחרים תקפו אותם. המגן ששמו עלה בקריית שמונה ומכבי חיפה עשוי לקבל הצעה לשנתיים. כץ: "יש חמישה משחקים, חיים ומוות". פלקושצ'נקו לא חש בטוב וטופל

צילום ועריכה: קובי אליהו

המשחקים האחרונים גנזו להפועל חיפה את חלום האליפות, אולם אחרי ההפסד אתמול הקבוצה של ניר קלינגר צריכה עדיין להבטיח את המקום שלה באירופה. בשביל לעשות זאת היא תצטרך לסיים במקום הרביעי (חמש נקודות ממכבי נתניה, חמישה מחזורים לסיום) או לזכות בגביע. יד עם זאת, גם המקום השלישי עדיין בהישג יד. קלינגר עצמו ניסה לעודד את השחקנים בסיום, בעיקר משום שהוא יודע כי מחכה לו המשחק החשוב ביותר העונה ב-9 במאי - גמר הגביע. חלק מאוהדי הפועל חיפה שרקו אתמול בוז לשמואל שיימן לאחר שהוחלף, כשהוא יורד לספסל, וצעקו לו: "הראש שלך לא פה". בתגובה, אוהדים אחרים זעמו וגינו אותם וביציע נוצרה מחלוקת בניהם. "שיימן הגיב נהדר ומחא כפיים. הוא האחרון שאפשר לבוא אליו בטענות", אמרו בקבוצה. מי שירד מתוסכל לחדר ההלבשה היה גל אראל, שהיה קרוב להבקעת השוויון. מקסים פלקושצ'נקו נכנס לחדר ההלבשה אחרי שהוחלף ודיווח כי הוא לא חש בטוב. במועדון בדקו את לחץ הדם של השחקן והעניקו לו טיפול רפואי מהיר שהתאושש בעקבותיו.

אחרי הפגישה עם תמאש, יואב כץ ייפגש בימים הקרובים עם שחקנים נוספים. במועדון ישנו חשש שדור מלול יעזוב. כזכור, השחקן מבוקש בקריית שמונה ושמו עלה גם במכבי חיפה שמחפשת מגן ימני. כץ ייפגש איתו במטרה להגיע לסיכום וייתכן כי בניגוד למקובל יוצע לו חוזה לשנתיים.

"פסלו לנו שער שלא בצדק", אמר כץ. "מצד שני, המשחק הזה נותן תקווה למשחק הגמר. אנחנו צריכים להגיע למקום הרביעי דרך הליגה ולא לסמוך על הגמר. יש חמישה משחקים, חיים ומוות. יש גם משחק קשה בנתניה. חשבנו שגמרנו את הליגה בסוף הסיבוב השני, אבל לא. יש עדיין על מה לעבוד". כץ הוסיף: "רוב הסגל חתום, יש חמישה או ששה שחקנים שנדבר איתם. לחלק יש סוכן, חברה, את האבא של החברה וגם את השחקן עצמו. זה מורכב. זה יסתיים ותהיה קבוצה חזקה".

עוד בנושא
ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 את הפועל חיפה
מ.ס. אשדוד: מעמדו של עמיר תורג'מן התערער מאוד, יובל נעים מועמד
מכבי תל אביב: השחקנים מעריכים כי עיכוב המשכורות נובע מהכעס על התוצאות

שחקן בית"ר ירושלים קלאודמיר בועט כדור חופשי נגד הפועל חיפה. ברני ארדוב
כץ יקיים סדרת פגישות. שחקני הפועל חיפה/ברני ארדוב

במועדון ישנו חשש בנוגע לכמות הצהובים של שחקני המפתח. לרסמוס סויסטדט יש שמונה צהובים, יוסיפ איבנצ'יץ' ואלון תורג'מן עם ארבעה. "לא היינו שווים הפסד, לא הרגשנו נחיתות אלא עליונות על בית"ר ירושלים", אמר ניסו קפילוטו לאחר המשחק. "הכדור לא נכנס הערב, פעמיים בקורה והצלה מקו השער. החוזים שלנו? יש לנו מטרות יותר חשובות מאשר החוזים לעונה הבאה". ניר קלינגר היה עם הראש בגמר: "אני מביט לעבר המשחק בעוד שבועיים וחצי ושואב אופטימיות. אי אפשר לומר שקבוצה אחת הגיעה ליותר הזדמנויות. אין לנו מצלמות קו השער אבל נראה לי שהיה גול. אפשר לשאוב עידוד וללכת עם גב זקוף. אנחנו לא יכולים להיות במגמת ירידה כשאנחנו משחקים כל כך טוב". על קרב האליפות אמר המאמן: "יש קרב על האליפות, באר שבע ובית"ר לא יבואו לטייל בשאר המשחקים. העובדה שלא ניצחנו את בית"ר? אין לזה השפעה על הגמר. להפך. בגמר יש דינמיקה אחרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully