וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב טוענים: "אם יקבל הצעה, מייק בודנהולצר יאמן את ניו יורק"

ראשי הניקס ייפגשו השבוע באירופה עם דיוויד בלאט, אך מאמן אטלנטה, שכבר התראיין לתפקיד, הביע את רצונו לעבוד בתפוח הגדול. חמישה מאמנים נוספים כבר רואיינו על ידי סטיב מילס וסקוט פרי

מאמן אטלנטה הוקס מייק בודנהולצר. AP
הצעד הבא? בודנהולצר/AP

דייויד בלאט אמור להיפגש השבוע באירופה עם ראשי ניו יורק ניקס, הנשיא סטיב מילס, הג'נרל מנג'רל סקוט פרי ואחד המנהלים קרייג רובינסון, אלא שמצפה לו תחרות לא פשוטה על התפקיד. שלל שמות נזרקו לאוויר, ואחד מהם, מייק בודנהולצר, "יגיד כן אם יציעו לו את הג'וב. הוא רוצה לגור בניו יורק", כך על פי "ניו יורק פוסט". על פי העיתון האמריקאי, הניקס היא האופציה המובילה של מאמן אטלנטה, שלא אמור להמשיך בהוקס.

בודנהולצר, שהתחנך במערכת של סן אנטוניו ושימש עד לאחרונה גם כמקבל ההחלטות בהנהלת אטלנטה, לא מעוניין לבלות זמן רב בקבוצה שאמורה לבנות את עצמה מחדש, וההוקס לא אמורים להערים קשיים על שחרורו, מתוך מחשבה שיוכלו לחסוך את חוזהו הגדול (13 מיליון דולר לשנתיים).

ביום ראשון ראיינו מילס ופרי את מי שהוכתר כמאמן העונה ב-2015, וכבר הבהיר כי אינו מעוניין לאמן את פיניקס, שגם כן הביעה בו עניין. "פיניקס והניקס מנסות לנצח כל משחק", אמר מקור ב-NBA. "יש סיכוי טוב שאטלנטה לא תנסה לנצח בשנתיים הקרובות. מייק לא רוצה להפסיד משחקים".

ביחד עם בודנהולצר ובלאט, שמות נוספים שהוזכרו כמועמדים לרשת את ג'ף הורנאסק הם אלה של ג'רי סטקהאוס, מייק וודסון, מארק ג'קסון, דייויד פיזדייל וקני סמית' - כולם כבר רואיינו לתפקיד. לאחר סיום הפלייאוף אמורים ראשי הניקס להיפגש גם עם עוזר מאמן סן אנטוניו, ג'יימס בורגו.

עוד בנושא:

דיוויד בלאט: "יש לי חשבון לא פתור עם ה-NBA"
משחק ההזדמנות האחרונה: המורשת של ראסל ווסטברוק בסכנה
לברון ג'יימס התמוגג מקייל קורבר, ג'ינובילי ופארקר עשו היסטוריה
קליבלנד ו-וושינגטון השוו ל-2:2, סן אנטוניו ניצלה מסוויפ מול גולדן סטייט

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
הראיון שלו - בהמשך השבוע. בלאט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully