וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס התמוגג מקייל קורבר, ג'ינובילי ופארקר עשו היסטוריה

קינג ג'יימס פרגן לצלף שתפר שלשות במאני טיים באינדיאנה: "אחד מקלעי השלשות הטובים בהיסטוריה". טיירון לו: "צריך אופי להשיג ניצחון במגרש כזה עוין", וגם: השיא המדהים ששברו צמד ה"קשישים: של סן אנטוניו

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. רויטרס
הפעם הוא לא נתן לניצחון לחמוק ממנו. לברון ג'יימס/רויטרס

פלייאוף ה-NBA שנמשך אמש (ראשון) עמד בסימן קאמבקים. קליבלנד ו-וושינגטון חזרו ל-2:2 מול אינדיאנה וטורונטו ואילו סן אנטוניו ניצלה מסוויפ כשניצחה בביתה את גולדן סטייט והאריכה עוד קצת את הסדרה שהיתה חד צדדית לחלוטין בשלושת המשחקים הראשונים בסדרה.

עוד בנושא:


קליבלנד חזרה ל-2:2 מול אינדיאנה, ניצחון גם לסן אנטוניו שנמנעה מסוויפ
אפילו לברון מתחיל להתייאש" ההפתעות והאכזבות של פתיחת הפלייאוף

שחקן קליבלנד קייל קורבר. AP
האקס פקטור של הלילה. קייל קורבר/AP

אינדיאנה (5) - קליבלנד (4) 104:100, קליבלנד איזנה ל-2:2

המספרים:

* לברון ג'יימס הפך לשחקן השני בהיסטוריה של ה-NBA שקולע לפחות 30 נקודות ב-100 משחקי פלייאוף. רק מייקל ג'ורדן מקדים אותו עם 109 משחקים כאלו.

* ג'יי אר סמית' הוא השחקן החמישי בהיסטוריה של הפלייאוף שקולע סל מ-18 מטר במשחק. קדמו לו סטף קרי (2015), טי ג'יי פורד (2011), מו וויליאמס (2009) וניק קוליסון (2005).

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
לברון ג'יימס קליבלנד. AP
ניצחון חשוב מאוד. לברון ג'יימס/AP

כאמור, קליבלנד חזרה לחיים בסדרה מול אינדיאנה ואחרי שאיבדה את הביתיות עם תבוסה במשחק הראשון, לברון ג'יימס וקייל קורבר הוליכו הלילה את הקאבס לניצחון קשה מול הקבוצה העיקשת של הפייסרס.

"אתה אף פעם לא רוצה להיקלע לפיגור 3:1 נגד אף קבוצה, לא משנה אם זה סיבוב ראשון בפלייאוף או שאתה בגמר. זה פשוט קשה מדי", אמר לברון לאחר המשחק.

קינג ג'יימס, שסיים את המשחק הזה עם 32 נקודות, 13 ריבאונדים ו-7 אסיסטים התקרב למייקל ג'ורדן כשהוא רושם את משחקו ה-100 בפלייאוף עם לפחות 30 נקודות (למייקל יש 109 משחקים כאלו). זו לא סדרה אופיינית ללברון, שעד העונה השיג 21 ניצחונות רצופים בסיבוב הראשון של הפלייאוף.

המלך לא היסס לפרגן לקייל קורבר, שהיה פקטור חשוב מאוד בניצחון הזה עם 18 נקודות, רובן ברבע האחרון: "הוא אחד מקלעי השלשות הכי טובים בהיסטוריה של הליגה. ארבע השלשות שלו היו אדירות. היינו צריכים כל אחת מהן".

טיירון לו אמר בסיום: "הגענו למגרש באווירה מאוד עויינת והשגנו ניצחון גדול אחרי שנכנענו במשחק הקודם. כשאתה מפסיד במשחק צמוד, זה קשה לחזור במיוחד בחוץ. זו הוכחה שלשחקנים שלנו יש אופי".

כמו במשחק הקודם, אינדיאנה כפתה משחק צמוד על קליבלנד אלא שהפעם היא לא הצליחה להכניע את הקאבס בעיקר בשל העובדה שברגעי המאני טיים היא החטיאה שש מתוך שמונה הזריקות האחרונות שלה.

"לא שיחקנו בצורה נכונה", סיכם מאמן הפייסרס נייט מקמילן, "זה היה משחק אמוציונלי, התלהבנו וניסינו אבל זה לא עבד. היינו צריכים להירגע ולהוציא דברים לפועל טוב יותר. צריך לשחק ביחד ולא שכל שחקן ייקח על עצמו".

שחקן סן אנטוניו מאנו ג'ינובילי, אטורה מסינה. GettyImages
ניצחון שיירשם ברזומה שלו. אטורה מסינה/GettyImages

סן אנטוניו (7) - גולדן סטייט (2) 90:103, הספרס צימקו ל-3:1

* עד השנה, אף שחקן בן 40 ומעלה לא קלע בספרות כפולות מהספסל בפלייאוף. ג'ינובלי עשה את זה כבר פעמיים בסדרה הזו.

* מאנו ג'ינובילי וטוני פארקר רשמו את ניצחונם המשותף מספר 132 בקריירה בפלייאוף - יותר מכל צמד שחקנים אחרים בהיסטוריה של ה-NBA.

* ג'ינובילי הוא השחקן השלישי שמספק משחק של לפוחת 15 נקודות וחמישה אסיסטים בפלייאוף בגיל 40 או יותר, אחרי צמד אגדות הג'אז מאלון וסטוקטון.

* בנוסף, הוא התקדם למקום השלישי במספר השלשות שקלע בפלייאוף, אחרי שקלע בפעם ה-31 ועקף את רג'י מילר. ריי אלן (385) ולברון (337) עדיין לפניו.

שחקן סן אנטוניו ספרס מאנו ג'ינובילי. רויטרס
שבר עוד כמה שיאים, אולי בעונתו האחרונה. מאנו ג'ינובילי/רויטרס

"אנחנו מרגישים מצוין לגבי הרבע האחרון, כי כולנו שיחקנו טוב", אמר ג'ינובילי, "כולנו היינו בטירוף וראינו שאנחנו במצב נהדר להשיג את הניצחון שהיינו צריכים. עכשיו, יש לנו כמה שעות להרגיש טוב לגבי הניצחון ומחר נתחיל לחשוב על משחק 5".

אטורה מסינה לא היה יכול שלא להחמיא לארגנטינאי הבלתי נגמר בסיום. "אני לא יכול לשקר", אמר עוזר המאמן שעמד בפעם השנייה ברצף על הקווים עקב מות אשתו של גרג פופוביץ'. "זה נורא, כי אף אחד לא רוצה להיות במצב הזה מסיבות ברורות. ועדיין, אני מתרגש להיות עם מאנו במשחקים האלה בפלייאוף. באמת, זה משהו שדוחף אותך לנסות לעזור לו ולקבוצה ככל האפשר, ולא להפריע להם. אני רק רוצה לעזור לו להצליח".

גם מאמן המפסידה סטיב קר הצטרף למחמיאים: "אני חושב שהוא צריך להמשיך עוד שנתיים. חייכתי כשהוא קלע את השלשה מהפינה, מול העיניים שלנו, בסיום. זה היה מאוד טיפוסי עבורו: בן 40 וקולע את השלשה שסוגרת עניין. זה מאנו, זה מה שהוא עושה. אני יודע שהוא מבוגר כי שיחקתי איתו בקבוצה, ואני זקן כמו אבק, ככה שגם הוא אמור להיות מבוגר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully