וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מחפשת מאמן: "רחימי שם את הקבוצה לפני טובתו האישית"

23.4.2018 / 8:10

אחרי תקופה קשה מאוד, וצירוף של שחקנים זרים ברמה נמוכה, סיים עופר רחימי את דרכו במועדון הירוק, כשבסביבת הקבוצה מודים: "במקום לשפר, לקחו את הקבוצה אחורה". שוק המאמנים הבעייתי יוצר לחץ בחיפה - כהן, אשכנזי, חסין וברנר המועמדים שהוזכרו

one

פחות מחודש לסיום העונה, ושנותרו להם שמונה משחקים כדי לנסות ולשרוד עונה נוספת בליגת העל, מכבי חיפה קמה הבוקר (שני) ללא מאמן ראשי לאחר שעופר רחימי התפטר מתפקידו. המאמן היוצא של הירוקים נפגש אמש עם הבעלים ג'ף רוזן בסיום ההפסד הביתי 87:77 להפועל תל אביב, כשרק כמה דקות לפני כן הכריז כי הוא מאוכזב שלא מצליח להחדיר מחויבות בחלק משחקניו, ובסיום הפגישה יצאה ההודעה על התפטרותו. רחימי הרבה לקחת אחריות על היכולת של הקבוצה בחודשים האחרונים, כך שעבור רבים המהלך כלל לא היה מפתיע.

"עופר הוא אולי הגבר הכי גדול שיש בכדורסל היום", אמר אחד מאנשי הקבוצה, "לא תשמע אותו מפיל אחריות על אף אחד אחר, הוא הראשון לקחת אחריות. אף מאמן היום כבר לא מתפטר כדי להציל את הקבוצה, מתפטרים כדי לעבור לתפקיד אחר או כי נמאס מהתנאים, עופר שם את הקבוצה לפני טובתו האישית, כדי לנסות ולתת לה צ'אנס לשרוד".

עוד בנושא

עופר רחימי התפטר, רוזן: "הוא מקצוען אמיתי"
צפו בהפסד של מכבי חיפה 87:77 להפועל תל אביב

עופר רחימי, מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"עופר הוא אולי הגבר הכי גדול שיש בכדורסל היום". עופר רחימי/ברני ארדוב

בשבועות האחרונים חיפה נראתה לא טוב, כשהיא מפסידה די בקלות להפועל ירושלים, מכבי אשדוד ואמש להפועל תל אביב מפתיחת הסיבוב השלישי, כשבדקות רבות של המשחקים הירוקים פשוט מתפרקים. רחימי סיפר כי לא אהב את הסיטואציה של שישה זרים בקבוצה, שפגעה לדבריו בחדר ההלבשה, כשבכל משחק נאלץ להושיב שחקן אחר מחוץ לסגל.

כבר לפני מספר חודשים היה נראה כי ייתכן שרחימי יסיים את תפקידו, כשהקבוצה נכנסה למקום האחרון בטבלה, ועל פי גורמים בסביבת הקבוצה נציגיו של רוזן שקלו לסיים את תפקידו או לבצע תוספות כאלה ואחרות לצוות המקצועי, כשבין היתר נערכו שיחות עם המאמנים לשעבר רמי הדר ואבי אשכנזי. למרות זאת, הוחלט לתת לרחימי להמשיך.

על פי אותם גורמים, רחימי ביקש מההנהלה לבצע שינויים בסגל כבר בינואר, אחרי הגעתו של זאק גרהאם, אך ההחתמות התמהמהו, ובתחילה צורף טרבור גאסקינס כזר חמישי לסגל. לאחר תקופה שהעסק לא השתפר, אך גאסקינס דווקא תרם על חשבונו של אנג'ל רודריגס, החליטו הירוקים בצעד תמוה ראשון לשחרר את גוני יזרעאלי ולצרף במקומו את עודד ברנדווין, כשהרכז החדש מקבל דקות משחק מוגבלות מאוד. כצעד אחרון צורף לסגל ת'רסון בורל, פורוורד ללא כל ניסיון אירופאי, החילוף האחרון שחיפה יכלה לעשות, ובשלושה משחקים עד כה קלע רק 2 נקודות בסך הכל וקיבל מעט מאוד דקות. "במקום לשפר, לקחו את הקבוצה אחורה", סיפרו בחיפה, "בשנים הקודמות הביאו שחקנים ששדרגו את הקבוצה והשנה נחתו זרים ברמה גבולית לליגת העל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן מכבי קרית גת נתי כהן. לירון מולדובן
ימשיך עד לתום העונה? נתי כהן/לירון מולדובן

שמונה משחקים לסיום העונה, כשחיפה צפויה לשחק שני משחקים בשבוע עד לסיום העונה, מוצאת עצמה אלופת המדינה מעונת 2012/13 במקום האחרון, מרחק שני משחקים מעירוני נהריה ובני הרצליה. ביום רביעי הקרוב היא תארח את הפועל ירושלים, כשאם לא יוחתם מאמן ב-24 שעות הקרובות עוזרי המאמן נתי כהן ותומר שטיינהאור יעבירו את המשחק. כהן נחשב לאחד המועמדים לרשת את רחימי עד לסיום העונה.

שוק המאמנים לא רווי באפשרויות - רמי הדר מתחיל בשבוע הבא את הפלייאוף בליגה הרומנית ולא נראה כאפשרות ריאלית ועל פי גורמים בחיפה הסיכויים כי אבי אשכנזי יסכים לקחת את הקבוצה הם נמוכים. בחיפה מודעים כי כמעט כל המאמנים שנמצאים בשוק צפויים לבקש חוזה מובטח גם לעונה הבאה, אפילו במידה והקבוצה תרד לליגה השנייה, כך שהחלטה כיום צפויה להיות מכרעת לעתיד. בין המאמנים שנמצאים בחוץ ובאים בחשבון נמצאים אלעד חסין, שעבד בקבוצה בעבר, שמוליק ברנר שסיים את דרכו לאחרונה במכבי ראשון לציון, מודי מאור שסיים את דרכו בהפועל ירושלים לפני מספר חודשים, למרות שנראה כי ספק אם ייקח על עצמו את העבודה, וגם עוזר המאמן נתי כהן.

אחרי שני המשחקים הקרובים, נגד הפועל ירושלים בבית ברביעי והפועל אילת בחוץ ביום ראשון, תחל חיפה בסדרה של משחקים נגד קבוצות התחתית, שם ינסו להפוך את הקערה על פיה. ההערכות הן שחמישה ניצחונות משמונת המשחקים הקרובים ישאירו את הקבוצה בליגה, כשגם ארבעה עשויים לעשות את העבודה בסיטואציה מסוימת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully