וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה 77:87 בחוץ את מכבי חיפה

האדומים השיגו ניצחון רביעי בחמישה משחקים על חשבון הקבוצה של עופר רחימי לה זה הפסד שישי בשבעה משחקים. גינת ומקי הצטיינו עם 15 נקודות כ"א. המצב של חיפה בתחתית החמיר בעקבות הניצחון הדרמטי 70:71 של נהריה על נס ציונה

one

צפו בתקציר הניצחון של הפועל תל אביב על מכבי חיפה

פרט למשחק בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים נערכו הערב (ראשון) עוד שני משחקים במסגרת המחזור ה-26 בליגת העל בכדורסל. הפועל נהריה ניצחה את עירוני נס ציונה ופתחה פער של שני משחקים על פני מכבי חיפה האחרונה. זאת לאחר שהחבורה של עופר רחימי הפסידה בבית להפועל תל אביב.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. אדריאן הרבשטיין
הפועל תל אביב חוגגת ובצדק/אדריאן הרבשטיין
seperator

מכבי חיפה - הפועל תל אביב 87:77

לנגד עיניו הבוחנות של ג'ף רוזן קיוותה מכבי חיפה להשיג ניצחון על הפועל תל אביב שישפר מעט את מעמדה בתחתית הטבלה. במקום זאת, החבורה של עופר רחמי ספגה מפלה נוספת ושקעה עוד יותר במקום האחרון. גם הניצחון של נהריה שהגדיל את הפער בין חיפה לחוף המבטחים לשני משחקים לבטח לא שיפר את מצב הרוח. עבור הפועל תל אביב מדובר בניצחון רביעי בחמישה משחקים והחבורה של דני פרנקו יכולה להיות אופטימית לקראת משחקי ההצלבה. האדומים שלטו במחצית הראשונה, עלו ליתרון של 16 נקודות לקראת סיום המחצית הראשונה. חיפה הציגה קאמבק מרשים בדמות ריצת 0:15 ברבע השלישי, אבל אז נעלמה ונתנה את האות לפתיחת החגיגות של הפועל תל אביב. טיי מקי ותומר גינת הובילו את קלעי הפועל תל אביב עם 15 נקודות כ"א. 19 של טרבור גאסקינס לא הפסיקו לחיפה.

שחקן הפועל תל אביב מאט הווארד. אדריאן הרבשטיין
מאט האוורד בדרך לעוד שתיים/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

רבע 1

מכבי חיפה עלתה ל-0:5 מהיר בפתיחה, אבל האדומים הגיבו היטב, מטא האוורד נכנס לקצב (שמונה נקודות) והפועל תל אביב עלתה ל-10:19 אחרי שבע דקות של משחק. בסיום האדומים הובילו בבטחה 15:26.

שחקן הפועל תל אביב ג'רל מקניל. אדריאן הרבשטיין
ג'רל מקניל מנהל את ההתקפה/אדריאן הרבשטיין

רבע 2

ההגנה הרכה של מכבי חיפה איפשרה להפועל תל אביב לחגוג בדרך ליתרון של 19:30. הקבוצה הביתית התעוררה מעט ועוז בלייזר בשלשה הוריד ל-24:30 לזכות האדומים. בשלב הזה רפי מנקו ותומר גינת נכנסו לפעולה והעלו את הפועל תל אביב ל-30:41. שלשה של טיוני גפני 16 שניות לבאזר הטיסה את האדומים להפרש שיא - 30:46 וזו גם הייתה תוצאת המחצית. מכבי חיפה המפוזרת איבדה 14 כדורים שחלקם הגדול תורגמו לסלים קלים של היריבה.

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו. אדריאן הרבשטיין
מאמן הפועל תל אביב, דני פרנקו/אדריאן הרבשטיין

רבע 3

מכבי חיפה פתחה את החלק השני של המשחק בריצת 0:6 כשסל של טראבור גאסקינס הוריד את ההפרש ל-36:46. דני פרנקו הגיב בפסק זמן. זה לא ממש עזר וחיפה השלימה ריצה של 0:15 עם סלים של גסקינס, רגי באקנר ווילי וורקמן והפער צומק לנקודה בלבד - 45:46 להפועל תל אביב. שלשה של אדריאן בנקס סיימה בצורת של חמש דקות אצל האדומים וציננה מעט את ההתלהבות הביתית. בשלב הזה חיפה שוב נרדמה, הפועל תל אביב סגרה ריצה של 0:8 וטיסה ל-45:54. לפני עשר הדקות האחרונות עמד היתרון של האדומים על 52:65.

שחקן הפועל תל אביב רביב לימונד מול מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
רביב לימונד יוזם מהלך התקפי/אדריאן הרבשטיין

רבע 4

סל של תומר גינת דקה וחצי תוך הרבע קבע 54:69 לזכות הפועל תל אביב. חיפה ניסתה עוד קאמבק אבל שלשה של טוני גפני שתי דקות לסיום קבעה 72:83 והספקות בנוגע לזהות המנצחת הוסרו. תוצאת סיום: 77:87 להפועל תל אביב

שחקן מכבי חיפה עוז בלייזר מאוכזב. אדריאן הרבשטיין
עוז בלייזר מתוסכל בסיום/אדריאן הרבשטיין

קלעו למכבי חיפה: טרבור גאסקינס 19 נק', רג'י באקנר 16, אנחל רודריגז 14, זאק גראהם 10, עוז בלייזר 9, ווילי וורקמן 7, רועי הובר 2, דניאל קופרברג (8:21), ת'רסון בורל (7:31) שיחקו ולא קלעו

קלעו להפועל תל אביב: תומר גינת וטיי מקי 15 כ"א, טוני גפני 13, אדריאן בנקס ומאט האוורד 12 כ"א, רביב לימונד 9, רפי מנקו 6, ג'רל מקניל 5, דניאל איידן (02:15) ונועם חסון (53 שנ') שיחקו וללא קלעו

אלכס יאנג שחקן עירוני נהריה עם קורי וובסטר. מגד גוזני
עירוני נהריה חוגגת ניצחון חשוב/מגד גוזני

צפו בתקציר הניצחון הדרמטי של נהריה על נס ציונה

one

עירוני נס ציונה - עירוני נהריה 71:70

עירוני נהריה המשיכה במומנטום עם ניצחון ליגה שני ברציפות שפתח פער של שני משחקים מול מכבי חיפה האחרונה. עבור נס ציונה ששוב מתדרדרת לחלק התחתון של הטבלה מדובר בהפסד רביעי בחמישה משחקים. המשחק היה צמוד לכל אורכו. נהריה הצליחה לפתוח פער לקראת סיום הרבע השלישי אבל נס ציונה כפתה סיומת צמודה. סל של אלכס יאנג שמונה שניות לסיום העניק לנהריה את הניצחון. נס ציונה הייתה יכולה להפוך, אבל שלשה של דקוואן קוק הלכה החוצה.

מהלך המשחק

רבע 1

נהריה פתחה את המשחק טוב יותר וסל של דנזל ליבינגסטון קבע 3:8 לקבוצה הצפונית. אבל טאליב זאנה עם סדרת סלים משלו שמר את נס ציונה בתמונה. בסיום הרבע נהריה הובילה 15:20.

רבע 2

בתחילת הרבע השני המומנטום של נהריה נמשך והקבוצה הצפונית עלתה ל-17:27. אבל נס ציונה התעקשה להראות סימני חיים עם שלשה של דקוואן קוק שהורידה את הפער ל-27:33 לזכות נהריה. הקבוצה מהשפלה המשיכה ללחוץ וסל של טל דן קבע תוצאת המחצית: 40:41 לזכות האורחת מנהריה.

רבע 3

ארבע נקודות רצופות של טיירון נאש העלו את נהריה ל-40:45. טל דן החזיר שוב את נס ציונה לתמונה, אבל נהריה הצליחה לטפס ליתרון של 50:58 לפני עשר הדקות האחרונות כששלשה של טיירון נאש קבעה את תוצאת הרבע.

רבע 4

נס ציונה לא ויתרה ושוב הצליחה לחזור למשחק כשסל של גארי בראון קבע 68:69 לזכותה של נהריה דקה וחצי לסיום. נס ציונה הייתה יכולה לעלות ליתרון אבל קוק החטיא ג'אמפ. מנגד אלכס יאנג לא עמד בלחץ והחטיא שתי זריקות. נס ציונה יצאה להתקפה משלה, הפעם קוק נשלח לקו העונשין והעלתה את קבוצתו ליתרון 69:70 כשנותרו 14 שניות על השעון. נהריה הלכה לאלכס יאנג שניפק ג'אמפ מדויק מהפינה והיתרון שב לנהריה - 70:71 שמונה שניות לסיום. נס ציונה הלכה שוב על קוק שהפעם החטיא שלשה ונהריה חגגה ניצחון שני ברציפות.

קלעו לנס ציונה: דקוואן קוק 19 נקודות ו-7 ריבאונדים, טל דן 16 נקודות ו-8 ריבאונדים, טאליב זאנה 12, גארי בראון 7, קאליף וואיט 5 (2 מ-8 מהשדה), אלעד הופמן וגולן גוט 2 כ"א. אלישי כדיר (8:12 דק') ונאור שרון (10:25) שיחקו ולא קלעו

קלעו לעירוני נהריה: יהונתן שולדבראנד 13 נק' ו-8 ריבאונדים, יפתח זיו 12, טיירון נאש ואנתוני בארבר 10 כ"א, דנזל ליבינגסון 9, סטו דאגלאס 8, אלכס יאנג 6, איגור נסטרנקו 3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully