וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר ההפסד להפועל תל אביב: עופר רחימי התפטר ממכבי חיפה

המאמן לקח אחריות אחרי שהירוקים עשו צעד נוסף אל עבר הליגה הלאומית, אבי אשכנזי, אלעד חסין ונתי כהן המועמדים להחליפו. ג'ף רוזן: "עופר מקצוען אמיתי, מאחלים לו הצלחה בהמשך"

one

הצניחה של מכבי חיפה נמשכת. הירוקים הפסידו בפעם השישית בשבעת משחקיהם האחרונים, הפעם 87:77 להפועל תל אביב, ועשו צעד נוסף אל עבר הליגה הלאומית. כשעה לאחר שריקת הסיום, הודיעה הקבוצה מהכרמל על התפטרותו של עופר רחימי. כרגע, המועמדים המובילים להחליפו הם אבי אשכנזי, אלעד חסין ועוזר המאמן נתי כהן.

"עופר ואני דיברנו אחרי המשחק, וקיבלתי את החלטתו לעזוב", אמר הבעלים ג'ף רוזן, שנמצא בישראל. "הוא שירת את המועדון בנאמנות והוא מקצוען אמיתי. עופר שיחק תפקיד משמעותי בצמיחה של מכבי חיפה בשנים האחרונות ואנחנו מאחלים לו הצלחה בהמשך".

עוד קודם לכן, אמר רחימי: "אנחנו לא משחקים טוב, מאז שאנחנו עם שישה זרים לא הצלחתי למצוא את ההרכבים הנכונים ולייצב את הקבוצה. אני מרגיש שלא כולם מחויבים עד הסוף ומבינים את המשמעות של הפסדים כאלה בבית וכואב לי שאני לא מצליח להביא את הטירוף לשחקנים. האשמה היחידה היא פה עליי. אני לא מצליח להביא אותם למצב מנטאלי שהם מתאבדים על כל כדור. אני לא רוצה לעשות הכללות. האחראי הוא אני.

"ג'ף (רוזן, א"ש) ניסה לעזור בכל מה שהוא יכול, לדבר אליהם ולהשפיע עליהם. הוא פה ונדבר. עצם זה שהוא בא לפה מראה את התחושה שהקרקע בוערת. אצטרך לשבת עם ההנהלה ולדבר איתם, אני יכול רק לעבוד קשה ולנסות להחדיר בהם אמונה. אני מאמין שמכבי חיפה חייבת להישאר. אני לא מכיר קסמים, יכול להיות שצריך לבוא שינוי נוסף אבל זה יהיה מול ההנהלה שלנו".

עופר רחימי, מאמן מכבי חיפה. מגד גוזני
נגמר הסיפור. רחימי/מגד גוזני

מנגד, המאמן המנצח דני פרנקו סיכם: "כל פעם העונה שאנחנו מנצחים אנחנו נכנסים לאיזו נירוונה וראו את זה גם היום ברבע השלישי. כשאנחנו מפסידים כמה משחקים אנחנו באים יותר טוב. היינו קצת לחוצים היום כי זו מטרה חשובה לנו לשבור את המחסום הזה. הרצון לייצר מומנטום בהרבה מקרים היה לרעתנו. אני מאוד שמח שניצחנו היום. טיי מקי היה נהדר ועזר לחפות על יום רע של ג'רל, כשהוא לא טוב אז טיי יותר טוב".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה 77:87 בחוץ את מכבי חיפה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully