וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר על דה בראונה: מוחמד סלאח נבחר לשחקן העונה בפרמיירליג

הכוכב המצרי של ליברפול זכה להכרה מצד שחקני הליגה בזכות 31 השערים שכבש, והקדים את הבלגי שהוביל את מנצ'סטר סיטי לאליפות. הוא שחקן המייטי רדס הראשון מאז סוארס לזכות בפרס

מוחמד סלאח ליברפול. רויטרס
עוד רגע גדול בעונה חלומית. סלאח/רויטרס

יממה לאחר שהשווה את שיא הפרמיירליג לשערים בעונה אחת, מוחמד סלאח זכה הערב (ראשון) לכבוד עצום כאשר נבחר על ידי שחקני הליגה לשחקן העונה. המצרי, ששובר שיא אחר שיא ומספק יכולת יוצאת מהכלל בעונתו הראשונה בליברפול אותה הוביל לחצי גמר ליגת האלופות, הקדים בהצבעות לפרס את קווין דה בראונה על אף העובדה שהבלגי הוביל את מנצ'סטר סיטי לאליפות, ונחשב על ידי רבים לראוי ביותר.

המייטי רדס אמנם מדורגים רק במקום השלישי בטבלה ורחוקים 19 נקודות מהאלופה, אבל חוליית ההתקפה שלהם מספקת עונה פשוט אדירה וסלאח הוא מנהיגה הבלתי מעורער. הוא כבש 31 שערי ליגה וזקוק רק לאחד נוסף כדי לשבור את השיא ההיסטורי בו מחזיקים בצוותא אלן שירר, כריסטיאנו רונאלדו ולואיס סוארס. בליגת האלופות הוא מצא את הרשת שמונה פעמים נוספות ובכל המסגרות סיפק לחבריו גם 11 בישולים.

סלאח הוא השחקן השני בהיסטוריה מאפריקה שזוכה בפרס האינדבדואלי היוקרתי. הראשון לעשות זאת היה ריאד מחרז, שהוכתר לשחקן העונה לפני שנתיים לאחר שהוביל את לסטר לאליפות סנסציונית. שחקן ליברפול האחרון שזכה היה לואיס סוארס, בעונת 2013/14.

עוד בנושא:

אנגליה: מנצ'סטר סיטי הביסה 0:5 את סוונסי, הקהל פרץ לכר הדשא
אוליבייה ז'ירו על השער שכבש: "החלטתי לנסות משהו והיה לי מזל"
גביע אנגלי: צ'לסי העפילה לגמר אחרי 0:2 על סאות'המפטון בוומבלי
ויירה, אנריקה או טדסקו: מי יהיה מחליפו של ארסן ונגר בארסנל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully