וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויירה, אנריקה או טדסקו: מי יהיה מחליפו של ארסן ונגר בארסנל?

אחרי שהתותחנים הודיעו ביום שישי שהצרפתי בן ה-68 יעזוב את הקבוצה בתום העונה, הדיווחים באנגליה טוענים שרשימת המועמדים הולכת ומצטמצמת. גם טוכל, רוג'רס והנרי מועמדים

אתר רשמי

ארסנל וארסן ונגר הטילו פצצה על עולם הכדורגל ביום שישי האחרון אחרי שהודיעו שהמאמן הצרפתי יעזוב את ארסנל אחרי 22 שנה בתפקיד. אחרי ההודעה, מתפנים כעת באנגליה לשאלה המעניינת באמת: מי יהיה מחליפו של ונגר ה-68, כשאנשי המקצוע של התותחנים כבר החלו בחיפושים אחר המחליף הפוטנציאלי ועל פי הדיווחים, הם כבר יצרו לעצמם רשימת מועמדים שהולכת ונהיית קטנה יותר מיום ליום. המועדון הודיע בהודעה הרשמית שלו שהוא ינסה למצוא מאמן חדש כמה שיותר מהר.

אז מי המועמדים? הראשון הוא אגדת המועדון, פטריה ויירה בן ה-41, שמאמן כיום את ניו יורק סיטי FC מליגת ה-MLS האמריקאית. על פי ה"סאן" מדובר גם במועמד המועדף על ארסן ונגר, שככל הנראה יתבקש לייעץ לצוות על מנת להבין מי המועמד המתאים ביותר. ב"טלגרף" מדווחים שמספר אנשים בהנהלה מעדיפים את מאמן ברצלונה לשעבר, לואיס אנריקה, אך דרישות השכר שלו עלולות לגרום לעסקה ליפול כשגם צ'לסי מעוניינת בו.

עוד בנושא:

לואיס אנריקה הצטרף לרשימת המועמדים להחליף את ארסן ונגר בארסנל
מהעקיצות לטוטנהאם ועד לפילוסופיה: הציטוטים הגדולים של ארסן ונגר
אחרי 22 שנה: ארסן ונגר הודיע רשמית שיעזוב את ארסנל בתום העונה

דומניקו טדסקו מאמן שאלקה. רויטרס
מועמד מפתיע. דומניקו טדסקו/רויטרס

בגרמניה דיווחו שמועמד נוסף ודי מפתיע הוא דומניקו טדסקו, מאמנה הגרמני-איטלקי בן ה-32 של שאלקה, שמונה למאמן ביוני האחרון וחווה עונה נהדרת עד כה. סוון מיסלינטאט, שעבד בעבר בדורטמונד ועובד היום בארסנל, אישר שהוא עקב אחרי המאמן בניצחון שאלקה 0:2 על בורוסיה דורטמונד בשבוע הבא. מאמן צעיר ומוכשר נוסף שמועמד מגרמניה הוא יוליאן נאגלסמן בן ה-30, מאמן הופנהיים.

הרשימה הולכת ומתארכת וכוללת, על פי הדיווחים, גם את מיקל ארטטה, עוזר מאמן מנצ'סטר סיטי, תומאס טוכל, ברנדן רוג'רס, קרלו אנצ'לוטי ואגדת מועדון נוספת, תיירי הנרי, שכבר הצהיר בפני מקורוביו שהוא ככל הנראה לא יהיה מעוניין בתפקיד משום שאין לו ניסיון אימון רציני של קבוצה בכירה (משמש כרגע כעוזר מאמן נבחרת בלגיה).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully