וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 22 שנה: ארסן ונגר יעזוב את ארסנל בתום העונה

מאמן התותחנים הודיע באופן רשמי שהוא יעזוב את המועדון: "הרגשתי שזה הצעד הנכון עבורי". הצרפתי בן ה-68 הוסיף: "היה לי כבוד גדול לשרת את המועדון הזה כל כך הרבה שנים"

one

רעידת אדמה בכדורגל העולמי: מאמנה של ארסנל, ארסן ונגר, הודיע היום (שישי) באופן רשמי שהוא יעזוב את הקבוצה בתום העונה. הצרפתי בן ה-68 הגיע ללונדון בשנת 1996 ואימן את התותחנים 22 עונות, אך כעת הוא הודיע בהודעה רשמית שמסעו הארוך בארסנל יסתיים בתום העונה הנוכחית. המועדון הודיע שונגר, המאמן הכי מצליח בהיסטוריית המועדון, ידריך את הקבוצה עד תום העונה ושהיא תנסה למנות מאמן חדש כמה שיותר מהר.

"שקלתי זאת בכובד ראש ואחרי שיחות עם אנשי המועדון, הרגשתי שהצעד הנכון הוא לעזוב בתום העונה", אמר ונגר, שהוסיף: "אני מודה לכולם. היה לי כבוד גדול לשרת את המועדון הזה כל כך הרבה שנים. אימנתי כאן עם מחויבות מלאה למועדון ולאוהדיו. אני רוצה להודות לצוות, לשחקנים, לאנשי ההנהלה וכמובן לאוהדים, שהפכו את המועדון הזה לכל כך מיוחד. אני מבקש מהם להישאר מאחוריו העונה ולעזור לנו לסיים את העונה בטעם טוב. לארסנל תהיה את תמיכתי ואהבתי לעד".

עוד בנושא:

"מה הצרפתי הזה מבין בכדורגל?": 20 שנה להגעת ארסן ונגר לארסנל
דיווח: פטריק ויירה מועמד להחליף את ארסן ונגר בארסנל
באנגליה משוכנעים שפוגבה יעזוב את יונייטד: "מתנהג כמו ילד קטן"

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. GettyImages
נפרד מהתותחנים. ארסן ונגר/GettyImages

הבעלים, סטן קרונקי: "מדובר באחד מהרגעים הקשים ביותר עבורי. אחת מהסיבות שהגעתי לארסנל היא שארסן הביא למועדון הזה משהו אחר. הוא הביא לכאן איכות, ולנצח נודה לו על כך. כל מי שאוהב את ארסנל חייב לו תודה גדולה".

מאמן ליברפול, יורגן קלופ, התייחס להודעה: "הייתה לו השפעה עצומה על עולם הכדורגל. הוא היה אדיר ובעל אישיות מדהימה. הוא היה דמות גדולה בעסק הזה".

נכון לכתיבת שורות אלו, ונגר הדריך את ארסנל ב-1,228 משחקים, ניצח 704, הפסיד 245 ו-279 סיים בתיקו. הוא עומד על אחוז הצלחה של 57.3%. בכל הנוגע לתארים, הוא זכה עם התותחנים בשלוש אליפויות: ב-1997/98, 2001/02 וב-2003/04, אותה סיים ללא הפסד עם הקבוצה שהוגדרה בשם "הבלתי מנוצחים". הוא זכה גם שבע פעמים בגביע האנגלי ובשבעה מגני קהילה והוביל את הקבוצה פעם אחת לגמר ליגת האלופות, בשנת 2006. בשנים האחרונות אוהדים רבים של ארסנל רצו שהמאמן יעזוב, ואף החלו להניף שלטים עם הכיתוב 'Wenger Out' ('ונגר החוצה'), שלטים שאף חצו את גבולות האצטדיון והגיעו להפגנות ואירועים נוספים שאינם קשורים לספורט.

עוד באותו נושא

מהעקיצות לטוטנהאם ועד לפילוסופיה: הציטוטים הגדולים של ארסן ונגר

לכתבה המלאה

ההודעה הרשמית של ארסנל וארסן ונגר

מונאקו עושה כבוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully