וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה משוכנעים שפוגבה יעזוב את יונייטד: "מתנהג כמו ילד קטן"

גורם בכיר במנצ'סטר יונייטד חשף: "אם תשאלו את ז'וזה מוריניו, הוא ימכור אותו ברגע, אבל המועדון לא יסכים". אז מה גרם לסכסוך בין הצרפתי למאמנו ומה הקשר לדייויד בקהאם?

one

בווידאו: תקציר ההפסד של אתלטיקו מדריד לריאל סוסיאדד

בתקשורת הבריטית בטוחים: פול פוגבה יעזוב את מנצ'סטר יונייטד. ה"דיילי מייל" מדווח שמקורות פנימיים באולד טראפורד מוצאים דמיון רב בין היחסים של הצרפתי למאמנו, ז'וזה מוריניו, לבין אלו שהיו לאלכס פרגוסון עם דייויד בקהאם לפני שכוכב נבחרת אנגליה עזב את השדים האדומים לטובת ריאל מדריד בשנת 2003. כזכור, בחודשים האחרון נוצרו 'סדקים' ביחסים בין המאמן לשחקן, וכעת הדיווחים האחרונים מספרים שהשניים בקושי דיברו מאז שהצרפתי הוחלף בהפסד לווסט ברומיץ' ביום ראשון, ושסוכנו הציע אותו לקבוצות על אחרות ביבשת.

פוגבה, שחזר למנצ'סטר מיובנטוס תמורת סכום עצום של 105 מיליון יורו בקיץ 2016, חווה עונה קשה עם השדים האדומים ולא מצליח למצוא את מקומו בהרכב הראשון. בממלכה מדווחים שלצוות המקצועי של יונייטד אין עוררין בנוגע לכישרון של הצרפתי, אך נראה שהוא מתעסק בדברים אחרים חוץ מכדורגל אשר גורמים לו להיראות רע על המגרש. "זה נראה כאילו הוא אומר 'לא אכפת לי מה המאמן חושב על ההופעה שלי, אני פשוט לא הולך להקשיב לו'. זה חסר כבוד למאמן ולחבריו לקבוצה", אמר אחת מאגדות המועדון, פול סקולס.

עוד בנושא:

צ'לסי ניצחה 1:2 בברנלי, רחוקה חמש נקודות מהמקום הרביעי
דיווח: פטריק ויירה מועמד להחליף את ארסן ונגר בארסנל
ז'וזה מוריניו: "נתנו משחק על, היינו צריכים להיות עם 10 נקודות יותר"

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד כשברקע פול פוגבה. רויטרס
ימכור אותו אם רק יוכל. ז'וזה מוריניו עם פול פוגבה/רויטרס

אז מה גרם לכל הבלאגן? על פי הגורמים המדווחים, מוריניו ניסה לשפר את המשחק של פוגבה ולתת לו עצות, אך הצרפתי בן ה-25, הידוע כאחד שמתקשה לקבל ביקורת, לקח את העניין די קשה ומאז יחסיו עם המאמן עלו על שרטון. סקולס אמר לגבי עתידו של פוגבה במועדון: "הוא יכול לעזוב בקיץ. במבט מבחוץ, נראה שמערכת היחסים שלו עם המאמן פשוט לא טובה. אם זה יימשך ככה, לא תהיה ברירה. מישהו יצטרך לעזוב". סקולס צפה במקרה דומה בעבר בו מערכת היחסים של דייויד בקהאם וסר אלכס פרגוסון התערערה. הדבר הוביל, בסופו של דבר, לעזיבה של הכוכב לריאל מדריד.

"פוגבה מתנהג כמו ילד קטן, למוריניו אין איך להסתדר עם הדבר הזה. הוא תמיד רוצה את אור הזרקורים ולא מתעסק בכדורגל, והוא גם נהנה מזה", אמר גורם בכיר במועדון ל"דיילי מייל", שהוסיף: "אם תשאלו את מוריניו, הוא ימכור אותו ברגע שתגיע הצעה. אבל המועדון לא יסכים לוותר כל כך מהר על השקעה כזאת גדולה. גם חלק משחקני הקבוצה הבינו את הסיטואציה ופחות מדברים אותו, הוא הופך למבודד יותר ויותר. זאת סיטואציה בעייתית. אבל כפי שבקהאם הבין בעבר: אף מאמן, או שחקן, אינו גדול יותר מהמועדון הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully