וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ניצחה 1:2 בברנלי, רחוקה חמש נקודות מהמקום הרביעי

שער ניצחון של ויקטור מוזס העניק למדורגת חמישית את הניצחון והיא ממשיכה במרדף אחר טוטנהאם. סאות'המפטון, יריבתה בחצי גמר הגביע ביום ראשון, סיימה ב-0:0 מול לסטר סיטי

ויקטור מוזס שחקן צ'לסי חוגג שער. רויטרס
עשה את ההבדל. ויקטור מוזס/רויטרס

אחרי טוטנהאם ומנצ'סטר יונייטד, גם שתי הקבוצות הנוספות שתשחקנה בחצי גמר הגביע האנגלי, ערכו ניסוי כלים אחרון בליגה לפני המפגש ביניהן. צ'לסי המדורגת חמישית ניצחה הערב (חמישי) 1:2 בחוץ את ברנלי השביעית, ויריבתה בחצי הגמר ביום ראשון, סאות'המפטון שנמצאת מתחת לקו האדום, הסתפקה ב-0:0 מול לסטר סיטי.

עוד בנושא:
אתלטיקו מדריד הובסה, האם תכתיר את ברצלונה לאלופה כבר ביום ראשון?
השער ה-40 בליגה הבלגית: ליאור רפאלוב כבש בשישייה של קלאב ברוז'
דיווח: פטריק ויירה מועמד להחליף את ארסן ונגר כמאמן ארסנל

אנטוניו קונטה מאמן צ'לסי. רויטרס
רק מוריניו ניצח יותר ממנו ב-100 משחקיו הראשונים בצ'לסי. אנטוניו קונטה/רויטרס

ברנלי - צ'לסי 2:1

משחק ההשלמה מהמחזור ה-31 קטע לברנלי רצף של חמישה ניצחונות. המארחת הדהימה בסטמפורד ברידג' עם 2:3 במחזור הפתיחה של העונה, אבל הפעם הגיעה הנקמה. צ'לסי עלתה ליתרון בדקה ה-20 משער עצמי מוזר של קווין לונג, אחרי פריצה של ויקטור מוזס מצד ימין. אשלי בארנס הסיט פנימה בעיטה של יוהאן ברג גודמונדסון בדקה ה-64 והשווה את התוצאה, אבל בחלוף חמש דקות היה זה מוזס העניק לצ'לסי שלוש נקודות עם בעיטה חדה לפינה הקרובה מצד ימין. אנטוניו קונטה, במשחקו ה-100 במועדון (65 ניצחונות, רק לז'וזה מוריניו עם 72 יש יותר) ושחקניו עדיין במרדף אחר המקום הרביעי ומפגרים בחמש נקודות אחרי טוטנהאם, כשבקופה נותרו עוד 12.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אלברו מוראטה שחקן צ'לסי מול ניק פופ שוער ברנלי. רויטרס
שוב לא כבש. אלברטו מוראטה מול ניק פופ/רויטרס

לסטר סיטי - סאות'המפטון 0:0

הסיינטס קטעו רצף של ארבעה הפסדים, אבל עם שמונה משחקים ללא ניצחון הם לא יצליחו לשרוד בליגה. שוער המשנה בן האמר החליף את קספר שמייכל הפצוע בשערה של לסטר סיטי ומנע מריאן ברטרנד לכבוש בדקה ה-37, כשבצד השני היה זה אלכס מקארת'י ששמר על תיקו מאופס עם הצלה מול ג'יימי ורדי בדקה ה-71. לסטר השמינית עם נקודה אחרי שני הפסדים רצופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully