וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד הובסה, מלאגה ירדה רשמית אחרי עשור

צפו בתקצירים: ריאל סוסיאדד חגגה עם 0:3 על המדורגת שנייה, שאם תפסיד גם ביום ראשון לבטיס, תעניק לברצלונה את האליפות. לבנטה הורידה את מלאגה עם 0:1 דרמטי, בטיס קרובה לאירופה אחרי דרמה משלה

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של ריאל סוסיאדד 0:3 על אתלטיקו מדריד

ברצלונה עשויה להפוך לאלופת ספרד כבר ביום ראשון הקרוב, מבלי לשחק. אתלטיקו מדריד הובסה הערב (חמישי) 3:0 באנואטה על ידי ריאל סוסיאדד, ואם תפסיד גם לבטיס במשחק הביתי ביום ראשון, תכתיר את בארסה באותו אצטדיון בו המוליכה תשחק ערב לפני כן, במוצאי שבת, בגמר גביע המלך מול סביליה. דאבל תוך 24 שעות? אולי. מלאגה האחרונה ירדה רשמית אחרי עשור בעקבות הפסד דרמטי 1:0 ללבנטה, כשגם לאס פלמאס קרובה לירידה אחרי הפסד דרמטי לא פחות, 1:0 במגרשה של בטיס הלוהטת, שנמצאת בדרך חזרה לאירופה.

עוד בנושא:
כריסטיאנו רונאלדו הציל לריאל מדריד נקודה ביתית מול אתלטיק בילבאו
זינדין זידאן לקראת באיירן: "אין לנו יכולת להשתפר יותר בשלב כזה"

חואנמי שחקן ריאל סוסיאדד. רויטרס
צמד מהיר שהשפיל את אתלטיקו. חואנמי/רויטרס

ריאל סוסיאדד - אתלטיקו מדריד 0:3

ניצחון שלישי ברציפות לבאסקים המשתפרים, שהעמידו בסכנה את מעמדה של אתלטיקו במקום השני (מקדימה את ריאל בשלוש נקודות בלבד). אנטואן גריזמן זכר את ההפסד לאקסית בעונה שעברה בגלל שני פנדלים, אך הפעם חבריו לשעבר דרסו ולא נזקקו לנקודה הלבנה. וויליאן ז'וזה הברזילאי בעט לקורה ופנימה בדקה ה-27 אחרי עבודת הכנה יפה של עדנאן ינוזאי, ובישל במתפרצת למחליף חואנמי שהקפיץ מעל יאן אובלק בדקה ה-80. המחליף עוד הספיק להשלים צמד עם נגיחה קשתית בתוספת הזמן וקבע לא רק משחק חוץ רביעי ללא ניצחון אלא גם תבוסה כואבת לאתלטיקו - הכי גבוהה שלה בליגה מאז דצמבר 2016 (3:0 אצל ויאריאל). ריאל סוסיאדד ממשיכה להתקדם עם אימנול אלגואסיל על הקווים ועלתה למקום ה-11.

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד מאוכזב. רויטרס
קריסה לא אופיינית של אתלטיקו. אנטואן גריזמן/רויטרס
וויליאן ז'וזה שחקן ריאל סוסיאדד חוגג. רויטרס
כבש מול אתלטיקו גם בסיבוב הראשון וגם בניצחון בעונה שעברה. וויליאן ז'וזה/רויטרס

בטיס - לאס פלמאס 0:1

מי שצפויה ללכת בעקבות מלאגה ולרדת בקרוב, ככל הנראה כבר במחזור הבא, היא לאס פלמאס. הקבוצה של פאקו חמס ראתה את בטיס מחמיצה ללא הפסקה, אבל ב-10 שחקנים, אחרי הרחקתו של מיצ'ל בדקה ה-86, כבר לא יכלה להימנע מספיגה, שהגיעה בצורה דרמטית מראשו של ג'וניור פירפו בדקה ה-94. בטיס עם ניצחון חמישי ברציפות על האפס ובדרך להבטיח את הכרטיס לליגה האירופית אחרי חמש שנות היעדרות מאירופה.

צפו בתקציר

one

לבנטה - מלאגה 0:1

דרמה גדולה בסיודאד דה ולנסיה, בסיומה מלאגה נפרדה רשמית מהליגה הראשונה אחרי עשור. האורחת חשבה שהיא סוחטת נקודה ומסבכת את לבנטה שראתה את דפורטיבו לה קורוניה מתקרבת אליה, אבל בדקה ה-93 היה זה עמנואל בואטנג שכבש מקרוב אחרי בישול של סשה לוקיץ' המחליף, קירב את המארחת להישארות וחרץ את גורלה של מלאגה האומללה. עם 17 נקודות בלבד ומרחק זהה מחוף מבטחים כשנותרו רק עוד 15 נקודות בקופה, הקבוצה של חוסה גונסאלס תעביר את חמשת המחזורים האחרונים בהתארגנות לקראת העונה הבאה.

צפו בתקציר

one

אלאבס - ג'ירונה 2:1

למרות צבירת נקודה אחת בארבעת המשחקים הקודמים, העולה המפתיעה עדיין במאבק על כרטיס היסטורי לליגה האירופית וכעת היא רחוקה רק נקודה מסביליה השביעית. אלש גרסיה סובב כדור חופשי מ-40 מטרים שהפתיע את כולם ונכנס פנימה בדקה ה-59, ומלך השערים של ג'ירונה, כריסטיאן סטואני, הוסיף פנדל בדקה ה-86 והעלה את מאזנו ל-18 שערי ליגה. תומאס פינה צימק בתוספת הזמן עבור אלאבס, שנעצרה אחרי שני ניצחונות.

צפו בתקציר

one

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully