וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי הביסה 0:5 את סוונסי, הקהל פרץ לכר הדשא

לאחר הבטחת האליפות, התכולים חגגו באיתיחאד והתקרבו לשבירת שיא הנקודות. דה בראונה הפציץ, גם דויד סילבה, סטרלינג, ברנרדו סילבה וז'סוס כבשו. 1:4 לארסנל על ווסטהאם, הקהל תמך בוונגר

אוהדי  מנצ'סטר סיטי חוגגים עם גבריאל ז'סוס. רויטרס
זמן לחגיגות. האוהדים עם ז'סוס/רויטרס

מנצ'סטר סיטי חגגה הערב (ראשון) את האליפות אותה הבטיחה לפני מספר ימים, כששבה לאיתיחאד ומחצה 0:5 את סוונסי במסגרת המחזור ה-35 בפרמיירליג. יומיים אחרי ההודעה כי ארסן ונגר יעזוב את ארסנל אחרי 22 שנים, העניקו אוהדי התותחנים קבלת פנים חמה למאמן הצרפתי כשקבוצתם ניצחה 1:4 את ווסטהאם. סטוק סיטי שוב לא הצליחה לנצח ונותרה מתחת לקו האדום אחרי 1:1 מול ברנלי.

עוד בנושא:
לואיס אנריקה הצטרף לרשימת המועמדים להחליף את ארסן ונגר בארסנל
מהעקיצות לטוטנהאם ועד לפילוסופיה: הציטוטים הגדולים של ארסן ונגר
אחרי 22 שנה: ארסן ונגר הודיע רשמית שיעזוב את ארסנל בתום העונה

רויטרס

מנצ'סטר סיטי - סוונסי 0:5

לאחר שהבטיחה בשבוע שעבר רשמית את האליפות בלי לעלות על כר הדשא, התפנתה המכונה המשומנת של פפ גווארדיולה לספק הצגה נוספת לאוהדיה ולחגוג את התואר המתוק במגרשה הביתי, עם האוהדים הנלהבים שפרצו לכר הדשא. על הדרך, עשתה צעד נוסף אל עבר השלמת המשימה הנוספת שנותרה לה: שבירת שיא הנקודות לעונה אחת בפרמיירליג (לאלופה הטריה כרגע 90 נקודות - חמש פחות מהשיא שקבעה צ'לסי ב-2005, כשלעונה נותרו עוד ארבעה משחקים).

דויד סילבה פתח בחגיגה כשניצל בישול של ראחים סטרלינג בדקה ה-12. ארבע דקות לאחר מכן עבר סטרלינג לתפקיד הכובש, כשדחק מקרוב כדור רוחב של פביאן דלף, ובדקה ה-54 הקפיץ קווין דה בראונה את האצטדיון כולו עם פצצה נפלאה מחוץ לרחבה. ברנרדו סילבה הצטרף מהנקודה הלבנה בדקה ה-64, בדקה ה-78 הגיע הרגע המרגש במשחק, כשבנג'מין מנדי שב לכר הדשא לראשונה מאז הפציעה הקשה בספטמבר, ואת הדובדבן על הקצפת הניח גבריאל ז'סוס (88), עם נגיחה יפה אחרי בישול מבריק של יא יא טורה.

בסופו של דבר זה נגמר עם חמישה שערים, 19 בעיטות לשער, 12 בעיטות למסגרת ו-83 אחוזי החזקה בכדור - עוד משחק טיפוסי בעונה המוחצת של פפ גווארדיולה ושחקניו בליגה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני סוונסי עורכים מסדר כבוד לשחקני האלופה מנצ'סטר סיטי. רויטרס
מסדר הכבוד של סוונסי לפני שריקת הפתיחה/רויטרס
שחקן מנצ'סטר סיטי בנג'מין מנדי. רויטרס
ברוכים השבים. מנדי/רויטרס

ארסנל - ווסטהאם 1:4

בין ההודעה של ונגר לחצי גמר הליגה האירופית מול אתלטיקו מדריד, התותחנים התבססו במקום השישי עם ניצחון ביתי שהותיר את ווסטהאם עדיין בסכנת ירידה. מוחמד אלנני נפצע בסיום המחצית הראשונה והדאיג מאוד את ונגר, שראה את נאצ'ו מונריאל מבקיע מהאוויר בדקה ה-51 אחרי קרן של גרניט ג'אקה. מרקו ארנאוטוביץ' השווה עבור הפטישים בדקה ה-64 עם בעיטה חדה בשמאל, אבל ארון ראמזי בניסיון הגבהה שהפך לשער (82) ואלכסנדר לקאזט עם צמד מהיר (85 ו-89) הבטיחו ניצחון לארסנל. ראמזי גם הפך לקשר שהבקיע הכי הרבה עבור התותחנים בליגה, כשעקף את ססק פברגאס והגיע ל-58 שערים.

אוהדי ארסנל בשלט לכבוד ארסן ונגר: "עבור האמיצים, אין דבר שהוא קשה מדי". רויטרס
עבור האמיצים, אין דבר שהוא קשה מדי"/רויטרס
ארסן ונגר מאמן ארסנל צופה בשחקן מוחמד אלנני מורד על אלונקה. רויטרס
מודאג מהפציעה של מוחמד אלנני. ארסן ונגר/רויטרס

סטוק סיטי - ברנלי 1:1

הפוטרס ממשיכים לצלול לעבר ליגת המשנה וסופרים כבר 11 משחקי ליגה ללא ניצחון. הפעם הם כבשו שער מהיר כשבאדו אנדיאיי בעט פנימה מ-16 מטרים העלה אותם ליתרון בדקה ה-11, אבל אשלי בארנס דחק מקרוב בדקה ה-62 את התשיעי שלו העונה והשישי תוך כחודשיים והעניק לברנלי עוד נקודה בעונה המרשימה שלה. סטוק סיטי חסרת המזל עוד נעצרה בקורה בדקה ה-90 עם כדור של סטיבן איירלנד והיא רחוקה כעת ארבע נקודות מחוף מבטחים, אבל עם שני משחקים יותר מסוונסי המדורגת 17.

ריאן שואוקרוס שחקן סטוק סיטי בעימות עם אשלי בארנס שחקן ברנלי. רויטרס
סטוק בדרך לליגת המשנה. ריאן שואוקרוס בעימות עם אשלי בארנס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully