וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוליבייה ז'ירו על השער שכבש: "החלטתי לנסות משהו והיה לי מזל"

הצרפתי מצא את הרשת בתום מהלך אישי עוצר נשימה, בדרך לגמר נגד יונייטד: "יהיה מדהים". הזאר לא מוותר: "רוצים טופ 4 וגביע". קונטה: "אין בעיות ביני לבין מוריניו". וגם: מספרי המשחק

שחקני צ'לסי אדן הזאר, אוליבייה ז'ירו. רויטרס
הזאר וז'ירו חוגגים בסיום/רויטרס

צ'לסי מול מנצ'סטר יונייטד. אנטוניו קונטה נגד ז'וזה מוריניו. זה המאצ' אפ הלוהט שמצפה לנו בגמר הגביע האנגלי שייערך בוומבלי ב-19 במאי. אחרי שיונייטד עלתה לגמר בזכות מהפך וניצחון על טוטנהאם, הבלוז הצטרפו הערב (ראשון) אחרי שגברו 0:2 על סאות'המפטון - ושתי הקבוצות שאיכזבו בליגה ובליגת האלופות ינסו להשיג תואר ניחומים.

בשנת 2007 סידר דידייה דרוגבה לצ'לסי ולמאמנה דאז מוריניו 0:1 קטן-גדול על השדים האדומים בגמר, והעניק למאמן הפורטוגלי את הגביע היחיד בקריירה שלו. כעת, הוא ינסה להניף את התואר בפעם השנייה, הפעם מול האקסית. כשמוסיפים לפיקנטריה הזו את העובדה שעל הקווים הוא יפגוש את קונטה, איתו התנצח יותר מפעם אחת מאז שניהם מאמנים באנגליה, רק מוסיפה לציפיות לקראת הקרב ביניהם על התואר.

האירוע היחיד שהעיב על ההעפלה של צ'לסי, שהושגה בזכות שער מרהיב של אוליבייה ז'ירו ואחד נוסף של אלברו מוראטה, היה התגובה של של וויליאן לאחר שהוחלף. הקשר הברזילאי, שהדביק בעיטה אדירה למשקוף כבר בדקות הפתיחה של חצי הגמר, פינה את מקומו בדקה ה-64 לטיימואה בקאיוקו והגיב בחוסר שביעות רצון ברור בזמן שירד היישר לחדר ההלבשה.

עוד בנושא

גביע אנגלי: צ'לסי העפילה לגמר אחרי 0:2 על סאות'המפטון בוומבלי
אנגליה: ארסנל הביסה 1:4 את ווסטהאם, שלטי תמיכה בארסן ונגר
איטליה: ניצחונות ללאציו ואינטר, סטטוס קוו בקרב על ליגת האלופות

אנטוניו קונטה, ז'וזה מוריניו,. רויטרס
דייט לוהט. מוריניו וקונטה/רויטרס

המספרים

* מארק יוז הוא המאמן השני שמודח עם שתי קבוצות פרמיירליג מהגביע בעונה עונה (הודח גם עם סטוק), אחרי גלן הודל ב-2000/01.

* אלברו מוראטה כבש העונה תשעה שערי נגיחה בכל המסגרות. שניים יותר מכל שחקן אחר בפרמיירליג.

* אוליבייה זירו היה מעורב ב-22 שערים ב-26 משחקי גביע (15 שערים, 7 בישולים). יותר מכל אחד אחר מאז שערך את הבכורה שלו במפעל בינואר 2013.

* צ'לסי העפילה לגמר ב-11 מ-15 ההופעות שלה בחצי, והפסידה רק ב-1996, 2006 ו-2013.

* מאז פתיחתו של וומבלי המחודש, צ'לסי הופיעה בגמר יותר מכל אחת אחרת: לבלוז שישה גמרים, למנצ'סטר יונייטד שלושה (שתיהן כולל הגמר הצפוי במאי).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

התגובות

"שיחקנו טוב במחצית הראשונה אבל לא הצלחנו להבקיע", אמר ז'ירו לאחר המשחק, "הבוס אמר לנו 'תמשיכו ככה, תשחקו את המשחק שלכם וזה יגיע'. אדן נתן לי את הכדור אז החלטתי לנסות משהו. הצלחתי לראות את המגנים והיה לי מזל, אבל זה מה שהתכוונתי לעשות. אמרתי לשחקנים שאני מאוד רוצה לזכות בעוד גביע, זו המטרה. זה מפעל מיוחד ואני כבר מצפה לגמר מדהים".

אדן הזאר: "נתנו הכל. שיחקנו כדורגל טוב במיוחד במחצית השנייה ושלטנו במשחק. לסאות'המפטון יש שחקנים טובים, אז היינו חייבים להיות עירניים ולהבקיע את השער השני בהזדמנות שקיבלנו, עכשיו נתכונן למנצ'סטר יונייטד. אנחנו רוצים לסיים בטופ 4 בליגה ולזכות בגביע, זו המטרה".

"אני בטוח שז'ירו היה החתמה טובה שלנו" החמיא לחלוץ אנטוניו קונטה, "הייתי זקוק לשחקן עם אופי, פיסיות ויכול לשמור על הכדור. מוראטה חשוב עבורנו. אני מאוד מרוצה עבור שניהם , עכשיו יש לי עוד אופציה. העניינים ביני לבין מוריניו לובנו, אין שום בעיה בינינו. הגמר יהיה מפגש בין שתי קבוצות נהדרות. כמובן שמדובר על שני מאמנים עם אופי חזק שהם ווינקין. כשהמוח, הלב והדם שלך רוצים לנצח, כמובן שאתה רוצה לזכות בתארים. אני מאוד מכבד את יונייטד ואת מוריניו ואני מאמין שגם הם מכבדים אותנו".

מאמן המפסידה, מארק יוז: "במחצית הראשונה לא הצלחנו להשפיע על צ'לסי כמו שתכננו לפני המשחק, אז היינו די מרוצים מה-0:0 בהפסקה. לצאת למחצית השנייה ולספוג כל כך מהר.. הגבנו לא רע, אבל כמובן שהיינו מאוכזבים מאוד. לא היה לנו מספיק מזל כדי לחזור למשחק".

  • עוד באותו נושא:
  • צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully