וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "כבר זכינו באליפות, עכשיו צריך לקבוע שיאים"

מנג'ר מנצ'סטר סיטי חגג את ה-0:5 המוחץ על סוונסי וסימן את המטרות הבאות. רשימת השיאים המלאה שהאלופה יכולה לשבור - בפנים. דה בראונה: "רצינו לשחק כפי ששיחקנו כל העונה"

לאחר שהאליפות שלה הובטחה עוד לפני שעלתה לכר הדשא, שבה אמש (ראשון) מנצ'סטר סיטי לאיתיחאד, מחצה את סוונסי 0:5 וחגגה עם אוהדיה, שפרצו לכר הדשא כדי לציין את העונה ההיסטורית. לעונה נותרו עוד ארבעה מחזורים, ולסיטי נותרו עוד מספר שיאים לשבור:

הכי הרבה שערי פרמיירליג (103). כרגע: 98
הכי הרבה נקודות פרמיירליג (95). כרגע: 90
הכי הרבה ניצחונות פרמיירליג (30). כרגע: 29
הכי הרבה ניצחונות חוץ בפרמיירליג (15). כרגע: 14
אליפות עם ההפרש הגדול ביותר בפרמיירליג (18). כרגע: 16

עוד בנושא:

מנצ'סטר סיטי הביסה את סונסי 0:5
גבר על דה בראונה: מוחמד סלאח נבחר לשחקן העונה בפרמיירליג
אוליבייה ז'ירו על השער שכבש: "החלטתי לנסות משהו והיה לי מזל"

האוהדים פרצו לדשא

רויטרס

נתון היסטורי אחד שהסיטיזנס קבעו כבר אתמול הוא 1015 מסירות (942 מהן מוצלחות). היתה זו הפעם הראשונה מאז 2003/04 שקבוצת פרמיירליג מוסרת למעלה מאלף פעמים במשחק בודד. סוונסי, לשם השוואה, מסרה בסך הכל 202 פעמים. אשר להחזקה בכדור, סיטי החזיקה בו 83 אחוז מהזמן - הנתון הגבוה ביותר בליגה זה 14 שנה.

גם פפ גווארדיולה מודע לנושא השיאים שבדרך. "אנחנו צריכים להמשיך להשתפר. כבר זכינו באליפות, עכשיו צריך לקבוע שיאים", אמר המנג'ר. "השיאים עוזרים לשמור על השחקנים ממוקדים. הדבר החשוב הוא היכולת, שיחקנו ביכולת דומה לזו כל העונה. שמחתי מהאווירה שהיתה באצטדיון, אבל אנחנו צריכים להמשיך להשתפר. אם נמשיך להשתפר זה יעזור לנו בעונה הבאה, וחשוב שנסיים את זו כמו שצריך".

מנג'ר התכולים אף תמך בבחירתו של קווין דה בראונה לתואר שחקן השנה מטעם השחקנים בו זכה בסופו של דבר מוחמד סלאח: "אם קווין לא יזכה, ברכות למי שכן יזכה. מבחינתי, אם מנתחים את 9-10 החודשים האחרונים, לא היה אף שחקן טוב ממנו. אולי מבחינת מספרים היו שחקנים עדיפים עליו, אבל הוא היה הטוב ביותר".

דה בראונה עצמו סיכם: "זו אליפות ראשונה שלי, כך שזה מרגיש נחמד מאוד. רצינו לשחק כפי ששיחקנו כל העונה כדי לשמח את האוהדים". על השער הנהדר שלו אמר הבלגי: "אני לא מבקיע הרבה מחוץ לרחבה, כנראה שבעטתי טוב".

המאמן היריב, קרלוס קרבלאל, החמיא לאלופה הטריה: "סיטי קבוצה מייקום אחר. זה היה משחק קשה מאוד. עדיין נותרו לנו ארבעה משחקים עד תום העונה, ונעשה הכל על מנת להישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully