וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "מהראן לאלה מתכוון לבקש חנינה ויוכל לחזור לשחק אצלנו"

בעלי הפועל חיפה התראיין לתכנית הפייסבוק "טוכמן וחמי" ודיבר על החלוץ המושעה: "קיבל עונש כבד מדי, זה לא הוגן". על העונה הבאה: "נעשה מאמץ עליון להשאיר את כל הסגל הקיים"

סוכנות ג'יני

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, התראיין היום (ראשון) לתכנית הפייסבוק של וואלה! ספורט "טוכמן וחמי" ודיבר על העונה הנוכחית והבנייה לעונה הבאה, מהראן לאלה ועל האפשרות שניר קלינגר ימונה למאמן נבחרת ישראל.

כץ פתח עם מהראן לאלה, החלוץ שהושעה לשנתיים בשל שימוש בחומרים אסורים ומתקרב לסיום שנתו הראשונה: "אני חושב שמהראן לאלה קיבל עונש כבד מדי אחרי שביצע טעות אנוש. לא חושב שצריך לגזול לבן אדם את המקצוע בגלל שעשה טעות שלא במתכוון. הכוונה שלו היא להגיש חנינה, ככה זה מסתמן. אני מקווה שהם ייענו לזה בחיוב. לשלול ממנו את המקצוע שלו ולהוציא אותו בציבור אחרי שהיה דמות להערצה לדמות טיפה אחרת, זה לא הוגן. אם יקבל חנינה, אני חושב שהוא יכול לחזור לשחק כדורגל בהפועל חיפה בעונה הבאה. חיים מגרלשווילי בן 36 והיה לו משחק מצוין נגד הפועל באר שבע. זה אפשרי".

על העונה הנוכחית והבאה: "חבל שאנחנו גומרים רק עם המחמאות ולא עם ניצחון מטרנר. הייתה היום שיחה עם השחקנים והנושא היה שנעשה מאמץ עליון להשאיר את כל הסגל הקיים. אני מאמין שנצליח, אולי לא במאה אחוז, אבל מאמין בזה. אני רוצה להשאיר את הגרעין, היסוד. רובם חתומים ואולי מדובר בחמישה או שישה שחקנים שעוד אין להם חוזים וגם הם להערכתי יחתמו בקרוב".

עוד בנושא:

כץ על תמאש: "הוא חתם לי שהוא נשאר בהפועל חיפה בעונה הבאה"
יואב כץ נפגש עם גבריאל תמאש בחיפה, השניים השיגו הבנות בעל פה
כץ נחת בישראל. מקסים פלקושצ'נקו תורגל בהרכב

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. קובי אליהו
"ראוי ומתאים מאוד לאימון הנבחרת". ניר קלינגר/קובי אליהו

על ניר קלינגר כמאמן נבחרת ישראל: "אני התחלתי את הקמפיין שניר קלינגר יהיה מאמן הנבחרת. הוא ראוי ומתאים מאוד. אני מוכן לאבד אותו לקראת הנבחרת, אבל זאת החלטה שלו. יש גם מועמדים אחרים ראויים. במידה שזה לא יקרה, אנחנו תמיד נשמח להחזיר אותו להפועל חיפה".

על שמואל שיימן: "אני עדיין לא יודע אם הוא סגור בהפועל באר שבע. הוא נהנה בקבוצה, הוא מתאמץ ומשתדל ולא עושה שביתה איטלקית. אם הוא לא סגור שם אנחנו נשתדל להשאירו בהפועל חיפה".

על יושב ראש ההתאחדות לכדורגל הבא: "אין לי דעה. אני חי בארצות הברית ואין לי היכרות עמוקה עם האנשים. גם איציק קורנפיין וגם שינו זוארץ, מהמעט שאני מכיר אותם, אנשים מאוד חיוביים".

על המשך העונה: "אנחנו רודפים אחרי האליפות, הגביע ואירופה. יש לנו סיכוי טוב מאוד להשיג שניים מהשלושה. גם על האליפות לא הרמתי ידיים. כל עוד זה ניתן להשגה תיאורטית, אנחנו לא מוותרים. אני חושב שהסיכויים לא גדולים אך קיימים. לדעתי נביא 12,000 אוהדים לגמר הגביע ואני מקווה שנזכה גביע".

על ספורטאי 70 השנה שלו: "אני צריך לחזור לשנות ה-50-60 כדי לבחור, לאנשים שאני הכרתי בכדורגל ובעיקר בכדורסל. מי שהיו המנטורים שלי היו אנשי כדורסל ובעיקר אברהם חמו וחיים קסטל. גם שחקן הפועל חיפה לשעבר רובי יאנג".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully