וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ על תמאש: "הוא חתם לי שהוא נשאר בהפועל חיפה בעונה הבאה"

22.4.2018 / 11:37

הבעלים התייחס לפגישה אמש עם הבלם הרומני במלון בחיפה, בה הושג סיכום בעל פה. ורמוט וגנסארי פצועים אך צפויים לשחק. לקראת בית"ר, קלינגר התייחס לפלקושצ'נקו: "יש שינוי בגישה שלו. בחודשיים האחרונים מתנהג כמקצוען"

קובי אליהו

בצל הפגישה של יואב כץ עם הבלם גבריאל תמאש, בהפועל חיפה ערכו הבוקר (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק המסקרן מחר (שני, 21:00, ערוץ הספורט) מול בית"ר ירושלים. הבעלים, שנחת מארצות הברית, סיכם בעל פה את תנאיו של הבלם לעונה הבאה אם כי החוזה טרם נחתם.

במסיבת עיתונאים שערך הבוקר, כץ התייחס תחילה לפרסום בוואלה! ספורט על הפגישה עם תמאש ואמר: "תמאש רצה להיפגש איתי פנים מול פנים ברגע שאני מגיע לארץ. נפגשנו לארוחת צהריים. הצלחת שלו הייתה מאוד קטנה, כנראה שזה מה שעושה אותו לשחקן טוב. וברצינות, הגיעה דרישה קצת אמוציונלית, אבל אני רוצה לשמור על הגרעין לעונה הבאה. ניר ביקש לעשות מאמץ מאוד גדול והבטחנו לו שנעשה זאת. אני לא רוצה לשמור על הסגל, אלא גם על המאמן. ניר עדיין לא התנשק עם הכלה שנקראת נבחרת, אבל הוא רוצה לעשות זאת. הוא רואה את הקבוצה כקבוצה שלו, הוא מאוד אמוציונלי ומאוד אכפת לו. לגבי תמאש, שאלתי אותו שאלה פשוטה מאוד: אתה שמח בישראל? הוא אמר שכן, ושטוב לו בהפועל חיפה. מאוד חשוב לו שנישאר כולם יחד. תמאש הוא אדם לא רגיל, היה מאוד נעים לשמוע את הבקשות שלו. בשורה התחתונה, תמאש חתם לי שהוא נשאר בהפועל חיפה בעונה הבאה. יותר קל לי להבין את הבעיות של הזרים כי הייתי כדורסלן במדינה זרה. יותר קל להבין אותו".

עוד בנושא:

יואב כץ נפגש עם גבריאל תמאש בחיפה, השניים השיגו הבנות בעל פה
כץ נחת בישראל. מקסים פלקושצ'נקו תורגל בהרכב
ניר קלינגר לשחקנים: "הפסדנו שתי נקודות בצורה אכזרית, אבל הרווחנו הרבה יותר"

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"משחק מאתגר". ניר קלינגר/אדריאן הרבשטיין

"אני לא יודע אם זו העונה הכי כיפית, אני לא סובל במיוחד. זאת עונה הישגית. הגביע בהישג יד, אירופה בהישג יד. יש שלוש מטרות", דיבר כץ על העונה הנוכחית. "כשיש לך חתן אחד עשיר ואחד לא עשיר, הרבה פעמים אתה אוהב את החתן הלא עשיר. המטרה היא לשמור על רב השחקנים". לקראת בית"ר ירושלים אמר כץ: "זה אחד המשחקים שצריך לנצח כדי לשמור על המקום השלישי. יש לנו ששה משחקים בליגה, זה אחד החשובים בהם".

ניר קלינגר אמר: "ורמוט וגנסארי סוחבים פציעה, אבל אנחנו מקווים שהם ישחקו. יש לנו גם תכנית ב'". על העונה של הפועל חיפה: "הקבוצה שלנו העונה היא קבוצה מיוחדת שלא נותנת לדברים אחרים להשפיע עליה. גם אחרי ניצחונות גדולים לא איבדנו את הראש. יש לנו שחקנים עם ניסיון גדול, צעירים רעבים ודור ביניים שמשלים. כשיש לך כאלה, קל יותר. יש כאן עבודה מנטלית גדולה, הצלחנו להכין את הקבוצה למשחקים הגדולים בחוץ והיא תפקדה בצורה יוצאת מן הכלל. צריך לדעת לספוג גולים כמו בבאר שבע, פעם זה לצד האחר ופעם זה לצד שלנו".

על היריבה אמר קלינגר: "המשחק הזה מאתגר. כל שבוע תכנית המשחק משתנה, יש להם סגנון שונה מבאר שבע ומכבי תל אביב. השנה אנחנו יודעים להתכונן למשחקים. זה לא מבטיח שום דבר, אבל זה נותן ביטחון שאנחנו יודעים לפתח את היריבה". על מקסים פלקושצ'נקו אמר: "הוא אחד השחקנים החביבים שלי עוד הקדנציה הקודמת. חשבתי שיפרוץ יותר מהר. יש שינוי בגישה שלו. בחודשיים האחרונים הוא מתנהג כמקצוען ומשחק בצורה הזאת, זה כרטיס כניסה להרכב. זה יכול ללמד שמה שהיה קודם לא היה על בסיס אישי, אלא כדי להרוויח אותו".

קלינגר יתרגל הבוקר את ההרכב הסופי לקראת המשחק. חוליית ההגנה כבר סגורה (שיימן במקום מגרלשווילי, קפילוטו במקום מיטרבסקי), כשההתלבטות היא לגבי מרכז הקישור. לפי האימון - גל אראל, מיטרבסקי, רסמוס סויסטדט וראדו גנסארי נאבקים על שני מקומות, כשמקסים פלקושצ'נקו צפוי לפתוח בכל מקרה. לפי האימון בשישי, סויסטדט וגנסארי יפתחו בהרכב, בדיוק כמו בבאר שבע. באימון אתמול שולבו גם שלושת האחרים. גילי ורמוט אמור לערוך אימון מלא ולפתוח. בינתיים, יוסיף איבנצ'יץ' תורגל במקומו באימון אתמול משום שורמוט ערך אימון ריצה.

הבוקר הודיע המועדון כי כץ הזמין את מהראן לאלה למשחק גמר גביע המדינה שיתקיים ב-9 במאי בטדי. לאלה הודה לכץ על המחווה ונענה להזמנה. זו תהיה הפעם הראשונה העונה שלאלה, מלך שערי הקבוצה בשלוש העונות האחרונות, יגיע למשחק הקבוצה. יואב כץ: "לאלה הוא חלק ממשפחת הפועל חיפה. היה לי חשוב להזמין אותו למשחק הגמר ולהיות שותף איתנו לחוויה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully