וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר לשחקנים: "הפסדנו שתי נקודות בצורה אכזרית, אבל הרווחנו הרבה יותר"

17.4.2018 / 13:35

אחרי הטראומה מטרנר, מאמן הפועל חיפה כינס את השחקנים. כץ לא יעסוק בנושא המאמן בעונה הבאה עד שתתקבל החלטה בנוגע למאמן הנבחרת. אם קלינגר יעזוב, שמו של בני בן זקן עלה כאופציה. גם השחקנים ממתינים למאמן

קובי אליהו

"הפסדנו שתי נקודות בצורה אכזרית, אבל הרווחנו הרבה יותר מהמשחק הזה. הרווחנו כי למדנו לקח, למדנו שצריך לתת את השלישי, לדעת איך לעמוד בקרן. הרווחנו גם את המשחק האדיר שלנו. צריך ללמוד לקחים מהדקות האחרונות. כל הכבוד, אני גאה בכם. הרווחנו הרבה יותר מאשר הפסדנו". כך אמר מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר לשחקנים אחרי התיקו המאכזב בבאר שבע, בו כבש עדן בן בסט את השער השני לזכות שתי הקבוצות. אחרי האסיפה אמרו שחקנים בקבוצה: "יש כאן עדיין תחושה של אכזבה, אבל אנחנו ממשיכים הלאה. חייבים להביא גביע. יש גם אפשרות לסיים במקום השלישי. אם ננצח את בית"ר ירושלים, אפשר לחשוב גם על מקום גבוה יותר".

עוד בנושא:

כץ: "היינו רחוקים שניה מניצחון". ק"ש גיששה אצל קפילוטו ומלול
בכר: "זה מטורף", בן בסט: "באסה, מאכזב, היינו רגע מהיסטוריה"
ליגת העל: הפועל באר שבע סחטה 2:2 דרמטי מול הפועל חיפה

בני בן זקן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
נמצא ברשימות. בני בן זקן/ברני ארדוב

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, לא מתכוון לעסוק בנושא מינוי המאמן בעונה הבאה עד שתתקבל החלטה בנוגע לניר קלינגר. בשיחה בין השניים אמר כץ לקלינגר כי הוא ממתין להכרעה בעניין ואם לא ימונה למאמן הנבחרת הוא יציע לו חוזה ארוך טווח. יחד עם זאת, מספר שמות של מאמנים עלו בשיחות לא רשמיות. אחד השמות המפתיעים ברשימה הוא של בני בן זקן, אם לא ימשיך בבית"ר ירושלים. גם שמו של אלישע לוי עלה מוקדם יותר, אם כי לא נעשתה פניה למאמן.

קלינגר כבר מכין את הקרקע לגבי עתידו. על פי גורמים בקבוצה, המאמן שוחח עם השחקנים שלא חתומים לעונה הבאה וביקש מהם להמתין עם הצעות אחרות עד למיצוי המשא ומתן עימם. חלק מהשחקנים רוצים להמשיך אם המאמן יעמוד על הקווים וגם הם ממתינים להחלטה של הוועדה המקצועית שאמורה לבחור עד סוף החודש הבא מנהל טכני ומאמן לנבחרת.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully