וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ: "היינו רחוקים שניה מניצחון". ק"ש גיששה אצל קפילוטו ומלול

16.4.2018 / 8:35

אכזבה בהפועל חיפה. בן בסט ירד עצבני לחדר ההלבשה, השחקנים הודו: "השוויון הוריד את הרוח מהמפרשים". הבעלים ינחת בשישי כדי להיפגש עם שחקנים. בינתיים, שחקני ההגנה שלו זוכים להצעות

קובי אליהו

אחרי התוצאות האחרונות והירידה ביכולת, בהפועל חיפה הפסיקו לדבר השבוע על מאבק האליפות בתקווה שזה יעזור לה לקראת המשחק בטרנר. אחרי התיקו הדרמטי אתמול, שהוביל לביקורת של השחקנים וניר קלינגר על השופט אוראל גרינפלד שלטענתם תוספת הזמן שנתן היה ארוכה מדי - פער של עשר נקודות, ששה מחזורים לסיום, כבר נראה בלתי אפשרי לסגירה. "נכון שזה הוריד את הרוח מהמפרשים, אבל אפשר להיות בהחלט גאים בעונה החלומית הזאת", אמרו שחקנים בסיום. "השחקנים הוכיחו העונה כמה קשה לפצח את הפועל חיפה. בלי קפילוטו, בלי שיימן ובלי אראל, שלושה שחקנים הרכב - עלינו על באר שבע כמעט בכל פרמטר", אמרו. בסיום המשחק עבר חנן ממן בין שחקני הקבוצה וניחם את חבריו לשעבר. בקבוצה ציינו לטובה את היכולת של גילי ורמוט ואלון תורג'מן. "מה שהם עשו לבאר שבע במחצית הראשונה מראה כמה עוצמה הם מביאים לנו. ורמוט עשה מה שהוא רוצה על המגרש".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע סחטה 2:2 דרמטי מול הפועל חיפה
מתקרבים לחוזה: מכבי פ"ת תיפגש עם מימר ופירס. שני זרים יצטרפו

עדן בן בסט שחקן הפועל חיפה מול לואי טהא שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
הגיבור הטראגי. עדן בן בסט/קובי אליהו

שחקני הקבוצה ניסו לעודד בסיום את עדן בן בסט, שירד עצבני לחדר ההלבשה. הם סיפרו אתמול כי הקפטן נראה המום לאחר המשחק. "עדן כבר ראה איך הגול שלו מסדר ניצחון ראשון בטרנר, הוא היה המום אחרי השער. לאף אחד אין טענות אליו. הוא נתן משחק גדול והוא יודע את זה", אמרו בקבוצה.

יואב כץ ינחת ביום שישי בישראל וייפגש עם גבריאל תמאש ובן בסט, אבל בכך לא תמו המגעים לעונה הבאה. תמאש, על פי מקורבים לעסקה, רצה לשמוע שקלינגר נשאר ולא עוזב לנבחרת, זאת בשל היחסים הקרובים בין השניים. בהפועל חיפה יבהירו כי לא ניתן לעכב עוד את העסקה, משום שמאמן הנבחרת יתמנה רק בעוד כחודש. יחד עם זאת, אתמול התברר כי שני שחקנים כבר מחוזרים בקבוצות אחרות. לאחרונה גיששה קריית שמונה אצל ניסו קפילוטו ודור מלול, זאת לעומת הפועל חיפה שטרם הגישה הצעה חדשה לשניים.

"היינו רחוקים שניה מניצחון, אבל הכדור הוסט ולכן עדן 'החליק' את הכדור פנימה. חבל. אני לא יודע מה לומר, יכול להיות שהשופט הוסיף יותר מדי זמן. חשבתי שיוסיף שתיים או שלוש דקות, אבל הוא הוסיף יותר. הניצחון לא היה בכיס שלי גם בתוספת, כי אני אחד שמאמין שעד שזה לא נגמר, זה לא נגמר", אמר הלילה הבעלים בשיחה מארה"ב. "תיאורטית האליפות עדיין אפשרית, אבל המאבק הרבה יותר קשה עכשיו. אני נורא מאוכזב".

על המגעים העתידיים עם שחקנים שלא קיבלו הצעות לעונה הבאה אמר: "קודם כל נגמור את העונה הזאת, לא נראה שזה יהיה כל כך קל. אנחנו חייבים להבטיח כרטיס לאירופה. חבל, היינו היינו יכולים לעשות את זה. עכשיו נצטרך לנצח את בית"ר. זה יהיה משחק על מקום שני, עם פזילה לראשון. הטעות שלנו הייתה שהיינו צריכים לחזק את מרכז ההגנה בזמן. באר שבע הכניסה שחקנים פיזיים. גולן וברסקי היו צריכים לגמור את זה קודם".

בנושא אחר: במועדון ממשיכים במגעים עם רון פלדהיים, הסמנכ"ל לשעבר שעשוי להצטרף בעונה הבאה. עדיין לא ברור לאיזה תפקיד הוא ימונה, אבל הוא קיבל מסר כי הוא יחתום בקבוצה רק אם יסיר את התביעה נגד כץ.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully