וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקרבים לחוזה: מכבי פ"ת תיפגש עם מימר ופירס. שני זרים יצטרפו

16.4.2018 / 7:18

במועדון אישרו: המאמן ייפגש עם אבי לוזון במטרה לסגור, גם הקשר בדרך לחתימה. בעונה הבאה: קשר וחלוץ יצטרפו לסיבוק, מרסיאל ופירס. גיא מלמד מועמד לחזור אם ישוחרר, התקציב יקטן

ניצן דמארי בריאיון לתכנית "טוכמן וחמי"/וואלה! ספורט

מתקרבים לחוזה: אחרי שהצליח לייצב את הקבוצה במחזורים האחרונים, במכבי פתח תקוה מתכוונים להיפגש השבוע עם שרון מימר במטרה להכריז על סיכום סופי בין הצדדים. גם רומאריו פירס שסיכם לעונה הבאה אמור לסגור את התנאים לעונה השניה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט בשבוע שעבר, מימר ופירס צפויים לסכם סופית תוך שבועיים. לאחר המשחק אתמול, נקבע כי אבי לוזון ייפגש איתו באמצע השבוע, אולם לא סוכם המועד הסופי של הפגישה.

עוד בנושא:

בני סכנין ומכבי פתח תקוה נפרדו ב-2:2, אבידור ופאס הורחקו
מכבי חיפה גיששה אצל אלמוג כהן, אטיין ריינן ימשיך לעונה נוספת

שרון מימר מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
מתקרב לחוזה חדש. שרון מימר/ברני ארדוב

המועדון יודיעו בקרוב לקשר יובל שבתאי לחפש קבוצה לעונה הבאה. כזכור, בחודש ינואר החליטו במועדון כי שבתאי לא ימשיך בקבוצה, אולם זה נשאר עד תום החלון ובמועדון החליטו כי יעזוב רק בקיץ. שבתאי שוב לא נכלל בסגל וישמע בקרוב כי הוא לא נמצא בתכניות לעונה הבאה. השחקן הבא שפתח תקוה תיפגש איתו לאחר הפגישות עם מימר ופירס הוא לירוי צעירי. פתח תקוה רוצה את השחקן, אבל זה תלוי גם בדרישות הכספיות שלו. שחקן נוסף שלא ימשיך הוא המושאל עדן שרם. יניב בריק יחזור למכבי חיפה ויפנה לוועדה למעמד השחקן. אם הסכום לרכישתו יהיה ריאלי, פתח תקוה תרכוש אותו.

לאחר מינוי המאמן, במועדון יחלו בהכנת לקראת הקיץ. גיא מלמד הוזכר כמועמד לחזור לקבוצה אם יעזוב את הפועל באר שבע. במועדון רוצים לצרף קשר 50/50 וחלוץ. התקציב יירד בעונה הבאה ואמור לחזור לממוצע שהיה קיים במועדון עד לפני שלוש שנים - כ-20 מיליון שקל. זה יתאפשר בעיקר על ידי החתמת חמישה זרים בלבד, שניים שיצטרפו לשלושה - סיבוק, מרסיאל ופירס. פתח תקוה משלמת כיום לשבעה זרים, כולל סוטיריס ניניס שמקבל שכר בנפרד.

מנור סולומון זעם על החלפתו במשחק אמש מול בני סכנין, אך במועדון לא רואים בכך אירוע חריג. "אין שחקן שמוחלף ואוהב לשבת על הספסל", אמרו במועדון. מימר הגיב: "הוא אחרי משחק טוב מול קרית שמונה, היום היה לו משחק פחות טוב", אמר אתמול מימר. "עושים מכל זבוב פיל כי זה מנור. לא חושב שאפשר לומר עליו 'עוד שחקן'. הוא שחקן מיוחד. גם יוסי שחקן טוב ומי שהוא כזה מושך אש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully