וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה גיששה אצל אלמוג כהן, אטיין ריינן ימשיך לעונה נוספת

15.4.2018 / 17:30

קשר אינגולשטאדט דורש חוזה ארוך טווח. במועדון הוחלט לממש את האופציה על ריינן: "רציתי להישאר, דווקא בתקופה הקשה התחברתי לאוהדים". מתחזקת ההערכה שחבשי יחליף את דוס סנטוס בקיץ

ניצן דמארי בריאיון לתכנית "טוכמן וחמי"/וואלה! ספורט

אחרי שמימשה את האופציה על אטיין ריינן, מכבי חיפה בדקה השבוע את האפשרות לצרף את אלמוג כהן. שחקנה של אינגולשטאדט, שקבוצתו התרחקה היום (ראשון) מהמאבק על כרטיס לליגה הראשונה אחרי 1:1 עם נירנברג, לא פוסל אפשרות לחזור לישראל אך דורש שהקבוצה הבאה תעמוד בחוזה הנוכחי שלו. כהן מרוויח כ-600 אלף יורו בגרמניה ודורש חוזה ארוך טווח כדי לחזור לישראל. נראה כי דמי המעבר לישראל עבור השחקן, המיוצג על ידי אבי נימני, לא יהוו מכשול.

בלי קשר לכהן, חיפה בודקת אפשרות לצרף גם קשר אחורי זר. "יהיה כאן לפחות שחקן בכיר אחד בעמדה הזאת", אמרו במועדון. כזכור, שמו של כהן עלה בחיפה כבר בחודש פברואר, אולם מאז ועד השבוע לא חלה כל התקדמות בעניינו.

עוד בנושא:

ניצן דמארי: "התביישתי בשביל מאמן מכבי חיפה, זו לא התנהגות"
רוטן זעם על דמארי שסירב להיכנס בטענה לפציעה: "פאק אוף"
רוטן ייפגש עם דמארי. שחקנים: "מאז האסיפה הוא עצבני עלינו"

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאדט. GettyImages
מצפה שיעמדו בחוזהו. אלמוג כהן/GettyImages

הבלם ההולנדי אטיין ריינן ימשיך במכבי חיפה גם בעונה הבאה. זאת לאחר שבמועדון הוחלט לממש את האופציה עליו לעונה נוספת. כזכור, הבלם הגיע בחלון ההעברות האחרון של ינואר ומאז הוא רשם רק הופעה אחת בהרכב הירוקים ונכנס כמחליף בשלושת משחקי הקבוצה האחרונים - פעמיים במקום רמי גרשון ופעם אחת במקום אליסון דוס סנטוס. ההחלטה להשאיר את ריינן בקבוצה מחזקת עוד יותר את ההערכה שאליסון דוס סנטוס יסיים את דרכו בסוף העונה. כזכור, מוחמד אלאך ונציגים מטעמו צפו במחזורים האחרונים בעאיד חבשי המושאל לבני יהודה ושוקלים ברצינות את האופציה לצרפו כאחד משלושת הבלמים המובילים בעונה הבאה.

המנהל הטכני, מו אלאך, אמר: "מאז הגעתו לישראל, אטיין התאקלם בצורה טובה מאוד ומהירה בחדר ההלבשה ובמדינה. באימונים ובדקות שקיבל במשחקים, הוא הראה יכולות ואיכויות. היכולת והאישיות שלו כאדם, מרכיבים את סוג השחקנים שאנחנו מחפשים למועדון".

השחקן אמר לאתר הרשמי: "הייתי מאושר לקבל את ההודעה שאני ממשיך פה. מאוד רציתי להישאר, דווקא בתקופה קשה התחברתי למועדון הזה מאוד. לאנשים פה, לאוהדים. המשפחה שלי מאוד אוהבת את ישראל ומאוד רצתה להישאר. אני מודה למכבי חיפה שהחליטו להשאיר אותי. יש פה פוטנציאל אדיר. העונה הזאת היתה עונה מאוכזבת. ואני מאוד רוצה להיות בקבוצה שתחזיר את מכבי חיפה למקום בו היא צריכה להיות".

(עדכון ראשון: 14:22)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אטיין ריינן שחקן מכבי חיפה עם מו אלאך. אתר רשמי
ממשיך בירוק. ריינן/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully