וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן דמארי: "התביישתי בשביל מאמן מכבי חיפה, זו לא התנהגות"

אחיו של חלוץ מכבי חיפה התייחס בתכנית "טוכמן וחמי" לעימות בינו למאמן פרד רוטן: "ההתנהלות שלהם לא ברורה, כל פעם דורשים משהו אחר. יכול להיות שהיה עדיף לו לעבור להפועל באר שבע"

ניצן דמארי בריאיון לתכנית "טוכמן וחמי"/וואלה! ספורט

ניצן דמארי גדל עם עומר דמארי אחיו במכבי פתח תקוה, אך לא הצליח להגיע לגבהים של עומר. דמארי היה בלם מבטיח, אך סבל מפציעות ונאלץ לפרוש ממשחק פעיל. היום (ראשון) דמארי התראיין לתכנית "טוכמן וחמי" וסיפק התייחסות מעניינת גם לתקרית שהיתה לאחיו אתמול עם מאמן מכבי חיפה פרד רוטן.

עוד בנושא

מכבי חיפה ניצחה 1:2 את אשקלון, קאיו כבש את שער הניצחון
רוטן זעם על דמארי שסירב להיכנס בטענה לפציעה: "פאק אוף"
רוטן ייפגש עם דמארי. שחקנים: "מאז האסיפה הוא עצבני עלינו"

שחקן מכבי חיפה, שלומי אזולאי, ליד שחקן מכבי פתח תקוה, ניצן דמארי. ברני ארדוב
ניצן דמארי בימיו כשחקן/ברני ארדוב

דמארי סיפר מדוע פרש ואמר: "לפני שלוש שנים פרשתי מכדורגל. ניסיתי לחזור, עברתי ניתוח ושיקום אבל לא הצלחתי בסופו של דבר לחזור כשחקן פעיל. היום אני בתחום האימון ומאמן את הנוער של מכבי פתח תקוה. יש למכבי פתח תקוה מחלקת סקאוטינג אדירה והיא עובדת יפה. אני ועומר גדלנו שם יחד. אני יכול להבטיח שבשנים הקרובות יהיו שחקנים מעולים שיוצאים ממכבי פתח תקוה ואת הפירות יקצרו בשנים הקרובות".

על מה שקרה בין אחיו עומר למאמן פרד רוטן במשחקה של מכבי חיפה: "הוא ידע על הפציעה לפני שהוא שם אותו בסגל. זה קרה לי בעבר עם שחקן. זה לגיטימי ומקובל שהמאמן מתעצבן, גם אני הייתי מתעצבן. אבל את מה שהוא עשה לא הייתי עושה מול שום שחקן שלי. לא משנה באיזה מצב הוא נמצא או בלחץ, הוא יכול היה להגיד לו מה שהוא חושב בארבע עיניים. זאת לא התנהגות כלפי שחקן שלו. בחיים לא הייתי עושה דבר כזה. התביישתי בשביל המאמן".

דמארי הוסיף: "עומר בן אדם צנוע ובחיים לא מושך אש. הוא היה גם מאופק בסיטואציה הזאת, זה היה ממש לא נעים. בשורה התחתונה עומר לא הבקיע מספיק במכבי חיפה. ההשתלבות בעונה שעברה לא הייתה אופטימלית. הוא נזרק ישר למים, היה לחץ, הוא נפצע. בדיעבד קל להגיד שזו הייתה טעות. בסופו של דבר הוא לא הכי הצליח אבל הפנים שלו כבר קדימה לעונה הבאה. אני ממליץ לו ללכת למקום שבו הוא יהנה מכדורגל. זה לא עניין של לב או להחליט איפה הוא רוצה לשחק, מעורב כאן כסף. הוא צריך לקחת החלטה שתקדם את הקריירה וגם את החיים האישיים שלו. יכול להיות שעדיף היה לו לעבור להפועל באר שבע. ההתנהלות של מכבי חיפה בעניין עומר לא ברורה, כל פעם משהו אחר. אם הוא משחק וכובש רוצים שיישאר, אם הוא לא בסגל רוצים שיעזוב".

על ספורטאי ה-70 שלו: "בשבילי ספורט אישי הוא הספורט הכי קשה שיש, וכל הספורטאים האולימפיים הם הגיבורים הגדולים שלנו. אני מקווה שהספורט הישראלי והכדורגל יעלו למקומות יותר טובים בשנים הקרובות. לאמן בליגת העל? אני רוצה להגיע הכי רחוק. אני כרגע נהנה מאוד בנוער, אבל הכל יכול להיות".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully