וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטן זעם על דמארי שסירב להיכנס בטענה לפציעה: "פאק אוף"

14.4.2018 / 22:36

מאמן מכבי חיפה הסביר אחרי התקרית בניצחון על אשקלון: "כעסתי על עצמי והייתי מאוכזב מהשחקן. חד משמעית, הכדור לא נבעט לכיוונו". עימות ביציעים על רקע שלט נגד יעקב שחר

פרד רוטן מכבי חיפה. לילך וייס,
היה מאוד עצבני עד הגול של קאיו. פרד רוטן/לילך וייס

מכבי חיפה ניצחה הערב (שבת) 1:2 את הפועל אשקלון במשחק עצבני מאוד שבו נרשמו לא מעט תקריות ואירועים שלא קשורים לכדורגל. על המגרש היה זה קאיו המחליף שכבש את שער הניצחון בדקה ה-86, אבל על הספסל נרשמו לא מעט עצבים. במהלך המשחק מאמן מכבי חיפה פרד רוטן המתוסכל נראה עצבני, ובעט בכעס כדור לעבר הספסל שכמעט פגע באנשי הקבוצה. כמו כן נרשמה תקרית ביציעים, כשסדרנים הורידו שלט מחאה של האוהדים נגד יעקב שחר. במהלך העימות בין הצדדים אוהד אחד הוצא מהמגרש.

התקרית החלה אחרי שעומר דמארי, שאמור היה להיכנס כמחליף, סירב להיכנס בטענה שהוא נפצע במהלך החימום. רוטן העצבני סינן לא מעט דברים בכעס כלפיו, כשהוא מביע את התסכול על העובדה שיש לו בסגל שחקן פצוע. עדי שמיעה סיפרו שהמאמן צעק על דמארי בין היתר "פאק אוף" וסינן מילים נוספות. לאחר מכן רוטן טען שכעס על עצמו, אבל במהלך רגעי התסכול שלו סינן דברים לעבר החלוץ, וכאמור, בעט בכדור בכעס.

אחרי הסערה, ממכבי חיפה נמסרה הבהרה ותגובה של רוטן לתקרית עם דמארי: "חשוב לי להבהיר, חד משמעי הכדור לא נבעט לכיוונו של עומר. חד משמעית לא. אני מופתע מהפרסומים על כך. מכיוון שהדברים נכתבו כבר, חשוב לי להבהיר, שהייתי מאוכזב מכך שעומר לא יכול היה להיכנס בגלל כאב בברכו, מה שגרם לי לתחושת תסכול שגרמה לי לבעוט בכדור. תחושת תסכול אנושית. אני שמח על הניצחון החשוב".

עוד בנושא

מכבי חיפה ניצחה 1:2 את אשקלון, קאיו כבש את שער הניצחון
רוטן "לא סופר שחקנים": סוער במכבי חיפה אחרי העימות

רמי גרשון מכבי חיפה חוגג. לילך וייס, מערכת וואלה
שוב הוחלף במחצית. רמי גרשון/מערכת וואלה, לילך וייס

רוטן הוסיף: "זה היה משחק לא שגרתי, משחק עם הרבה לחץ. ניסינו לשחק כדורגל, הם התגוננו היטב וקשה היה לכבוש. אבל אני שמח שכבשנו ופתחנו פער של 10 נקודות. אנחנו עדיין צריכים נקודה ואנחנו כמעט שם. החילוף של גרשון בריינן? חשבתי שזה מה שאנחנו צריכים, במחצית השנייה הנעת הכדור שלנו השתפרה".

על דמארי: "כעסתי על עצמי כי מבחינתי שחקן לא כשיר לא צריך לשבת על הספסל. אז הייתי מופתע וכעסתי, בכדורגל יש אמוציות. כעסתי על עצמי והייתי מאוכזב מהשחקן - אם הוא לא יכול לשחק ובכל זאת יושב על הספסל, אז יש לי שחקן פחות".

גל אלברמן: "כולנו רוצים לסיים את העונה עם כמה שפחות מאבקי תחתית ולכן זה ניצחון חשוב. כשהגעתי לא האמנתי שנהיה במאבקי תחתית, אבל כולנו אחראים לסיטואציה, יש לנו אחריות לא להיכנע ולהרים ידיים, תמיד המצב יכול להיות גרוע יותר, אז צריך להתמודד ולקחת אחריות".

על המחאה של הקהל: "זה לא נעים. אבל כל עוד המחאה היא לא אלימה ולא פוגעת, עלינו ללמוד להתמודד איתה. אנחנו מבינים שהקהל מאוכזב, ועדיין צריכים להישאר מקצוענים ולהתעלם מהקריאות ולתת את המיטב כדי להוציא את הקבוצה מהסיטואציה".

מסאיי דגו אמר: "הרגשתי משהו שונה, שהשחקנים עלו עם משקולות ברגליים. בעטנו בדלי. יש עוד 12 נקודות בקופה, ואומנם הפער עלה, אבל אני לא מוותר. מי שארגיש שהוא מוותר יזוז הצדה. כשמפסידים התחושה היא לא טובה. גם אם היה נגמר בתיקו היינו קרובים, 3 נקודות. רציתי לנצח, אבל הרגשתי משהו שונה היום מאשר בשבוע שעבר. אין תירוצים, ממשיכים, יהיה משחק קריטי בשבוע הבא וננסה לנצח. למה עשיתי את החילוף של בנבנישתי? הוא עבד קשה ולא היה לו כוח. עשינו את השינויים שהיינו צריכים לעשות. זה מה יש, ועם זה נתמודד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully