וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "זה מטורף", בן בסט: "באסה, מאכזב, היינו רגע מהיסטוריה"

15.4.2018 / 22:49

מאמן הפועל באר שבע מרוצה אחרי ה-2:2 מול הפועל חיפה. חלוץ האורחת, שכבש שער עצמי בדקה ה-94, היה מדוכדך. קלינגר: "אכזבה גדולה, אני כועס ומתוסכל. יכולנו לחזור למירוץ האליפות"

קובי אליהו

הפועל באר שבע השיגה הערב (ראשון) נקודה דרמטית במיוחד. האלופה נהנתה משער עצמי של עדן בן בסט בדקה ה-94 וסיימה ב-2:2 ביתי מול הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-30 בליגת העל והרביעי בפלייאוף העליון. עוד לפני כן, אלון תורג'מן (29) ועדן בן בסט (50, פנדל) העלו את הפועל חיפה ל-0:2, ג'ון אוגו צימק עם נגיחה בדקה ה-79 והאורחת האומללה איבדה שתי נקודות ואת האפשרות להנחיל לבאר שבע את הפסד הבית הראשון שלה אי פעם בליגת העל באצטדיון טרנר.

עוד בנושא:
הפועל באר שבע סחטה 2:2 דרמטי מול הפועל חיפה

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
תיקו שכולו ניצחון. בכר/קובי אליהו

מאמן באר שבע ברק בכר אמר אחרי המשחק: "מטורף מה שקרה, בטח בסוף. אני חייב לפרגן לקהל, שבפיגור 2:0 הצליח להרים אותנו וגרם לנו להאמין. הייתה אווירה מטורפת. הפועל חיפה הייתה יכולה לתת עוד כמה שערים., היה משחק של בלגן. לא ניצחנו, אבל התיקו הזה מרגיש כמו סוג של ניצחון בזכות איך שחזרנו והעוצמות של טרנר. ההרגשה טובה לחזור מ-2:0, יש לזה אלמנט פסיכולוגי מאוד חשוב". בכר הוסיף: "עשינו הכנה טובה, אבל לפעמים דברים קורים. שיחקנו נגד קבוצה טובה עם כלים קטלניים מבחינה התקפית, שהובילה בצדק. אנחנו משחקים נגד יריבות חזקות ואני מקווה שהמשחק הזה ילמד אותנו שכל המשחקים קשים. לא ניצחנו את הפועל חיפה העונה, היא קבוצה חזקה מאוד, לא סתם היא בגמר הגביע ומדורגת במקום השלישי".

קשר האלופה דן איינבינדר: "קצת אכזב אותי שזה שער עצמי כי דפקתי ספרינט כמו שלא רצתי כל המשחק. אני מוכן לוותר על כל השערים שלי כדי שנעמוד במטרות שלנו ונזכה באליפות. היום גם אנחנו וגם הקהל האמנו עד הרגע האחרון. הבעיטה שלי נראתה כמו המצב האחרון במשחק. אני שמח שהאמנתי ורצתי לקרוב למרות שאומרים לי להישאר מאחור בנייחים. אני שמח שהקהל היה בטירוף, אנחנו נצא מהמשחק הזה מחוזקים למרות שצריך לומר את האמת: לא שיחקנו טוב. היום ראינו את העוצמות שיש לאצטדיון הזה. אנחנו רוצים לתת הרגשה טובה לאוהדים בכל משחק. אנחנו יודעים שאנחנו מחזיקים בשיא ארוך מאוד ושיאים גם נשברים. בינתיים אנחנו נהנים מעוד משחק בשיא הזה. הקהל גרם לנו להאמין שזה אפשרי לחזור. צריך לתת קרדיט להפועל חיפה, הם שיחקו והיו בחלקים מסוימים הרבה יותר טובים מאיתנו. יצאנו עם נקודה אחת, אבל גדולה מאוד". לקראת נתניה: "הגענו גם היום מוכנים, אבל בשבוע הבא יש לנו משחק מול קבוצה מצוינת ויהיה לא פחות קשה מהיום, אבל בפלייאוף הזה אנחנו צריכים לבוא בטירוף לכל משחק".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן הפועל חיפה, ניר קלינגר. קובי אליהו
כמה שהוא היה מאוכזב בסיום. קלינגר/קובי אליהו

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר אמר: "זו אכזבה אחת גדולה, מה יש להגיד? אני כועס מאוד כי אני חושב שבמשחק כזה היינו צריכים להכריע אותו מזמן. אני דווקא לא מסתכל על הפעולה האחרונה שזו גם שגיאה. עוד לפני כן היינו צריכים לעשות 1:3 ו-1:4, כל התקפת מעבר שלנו הייתה צריכה להיות שער. זה מתסכל מאוד וקשה לי עם זה. אין לי הרבה מילים חכמות להגיד עכשיו. אולי שילמנו על חוסר ניסיון של שחקנים צעירים, החילופים שלנו הוסיפו לנו מהירות בהתקפה וידענו שהם יפקירו. היו לנו שני מצבים מצוינים לכבוש את השלישי. היו לנו הזדמנויות להכריע את המשחק. גם הקרן האחרונה זה מתסכל נו, מה זה חשוב מי צריך לעמוד איפה. זה חבל מאוד, אבל נחכה להזדמנות הבאה לצערי.

"עשינו חילוף התקפי, הכנסנו את עידן גולן במקום מקסים כי ב-1:2 לא רצינו רק להתגונן. ראינו שאורן ביטון הפקיר את ההגנה, שמנו בצד הזה שחקן שהחמיץ ובפעם אחרת הכדור לא הגיע אליו. עידן גולן עוד יכבוש הרבה שערים. הלכנו להשיג את ה-1:3 ולא היינו חדים מספיק. זה תסכול גדול, אני לא יודע מה הראיון הזה שווה. אני מאוכזב מאוד ומתוסכל מאוד, אבל זה הספורט". על עדן בן בסט אמר המאמן: "שער של חוסר מזל, זה קורה. קרן אחרונה, השוער עולה, אין סרט שהכדור הולך לפינה הרחוקה, הוא תמיד הולך לפינה הקרובה. ידענו שצריך להעמיד ארבעה שחקנים בפינה הקרובה. זה לא קרה למרות שאלה דברים שאנחנו תמיד רושמים על הלוח. מה שהפסיד לנו את שתי הנקודות זה ההחמצות שלנו ב-1:2. זה סיפור המשחק. היה לכם בטח מעניין ושידור מרתק, אבל אנחנו הולכים הביתה מתוסכלים. יכולנו להחזיר את עצמנו למאבק האליפות עם ניצחון. אני לא אומר את זה סתם, יש לנו שחקנים מעולים. עדן עבד קשה מאוד במשחק, גרם לפנדל וכבש. אקורד הסיום הוא סתם, הוא לא חשוב".

הגיבור הטראגי של הערב עדן בן בסט: "הגיע דיפלקשן ישר לראש שלי. לרוע מזלנו זה נכנס, אבל אי אפשר לקחת את מה שעשינו פה. נתנו כדורגל איכותי. היינו צריכים לעשות 1:3 ולא להגיע לסיטואציה כזו. כנראה שזו העונה של באר שבע. לא הרגשתי עייף. היה 10 דקות אחרונות. רציתי לשמור על ה-0:2 בעשר הדקות האחרונות. תראי את הנתונים שלי תראי שרצתי יותר מכולם. בדקות האחרונות התפזרנו. אבל ככה זה בכדורגל. זה מה שיפה במשחק. זה אצטדיון יוצא מן הכלל. האצטדיון דוחף אותם. אבל לא הרגשנו על המגרש שום עוצמות. זה לא צריך לקרות. אבל אף אחד לא ייקח את הלחימה. זה באסה היינו מרחק נגיע לעשות היסטוריה. מאכזב. היה מגיע לנו לעשות היסטוריה. בעטנו בדלי. חבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully