וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ נחת בישראל. מקסים פלקושצ'נקו תורגל בהרכב

20.4.2018 / 17:50

בעלי הפועל חיפה יצפה במשחק בשני מול בית"ר ירושלים ואז ייפגש עם קלינגר, בן בסט ותמאש. על פי האימון: התלבטות אחת למאמן. הקשר מקבל עדיפות על מיטרבסקי. שיימן וקפילוטו חוזרים ל-11

יוסי ציפקיס

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, נחת בישראל אחרי כשלושה חודשים בהם שהה בארצות הברית. זו הפעם השלישית שכץ מגיע לישראל מאז פתיחת העונה, לאחר שביקר כאן גם בתקופת החגים, בחודש אוקטובר. כפי שפרסמנו, כץ ייפגש עם עדן בן בסט ויציע לו חוזה לשנתיים. הבעלים אישר כי בן בסט מחזיק באופציה לעונה הבאה, אך לא בחוזה חתום, וכי הוא מעוניין להמשיך בהתקשרות ליותר מעונה אחת. כץ, שכבר נפגש היום בשדה התעופה עם סגנו דורון אוסידון, אמור להיפגש עם ניר קלינגר ומאוחר יותר עם גבריאל תמאש.

בעלי הפועל חיפה יואב כץ. יוסי ציפקיס
פעם שלישית שהוא מגיע לישראל העונה. כץ/יוסי ציפקיס

לקראת המשחק ביום שני (21:00) מול בית"ר ירושלים בו יצפה כץ: לסגל של ניר קלינגר יחזרו ניסו קפילוטו, שמואל שיימן וגל אראל שלא שיחקו בבאר שבע בגלל הרחקות. על פי האימון היום, קפילוטו ושיימן יחזרו להרכב. קפילוטו יפתח לצד גבריאל תמאש, שיימן יחליף את חיים מגרלישווילי בצד שמאל. ההתלבטות של קלינגר היא האם להסיט את ריסטו מיטרבסקי חזרה לקישור, או להמשיך עם מקסים פלקושצ'נקו שתורגל בחלק הראשון של האימון. כלומר, קפילוטו יפתח בכל מקרה, אבל יחליף אחד מהשניים: מיטרבסקי או פלקושצ'נקו. גילי ורמוט שלא נכח באימון (חולה) יהיה כשיר ואמור לפתוח בהרכב יחד עם ראדו גנסארי, עדן בן בסט ואלון תורג'מן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully