וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ נפגש עם גבריאל תמאש בחיפה, השניים השיגו הבנות בעל פה

21.4.2018 / 23:46

בעלי הפועל חיפה החל את סדרת הפגישות עם שחקנים עם הבלם הרומני. המועדון יודיע על מימוש האופציה של עדן בן בסט, ואז יציע חוזה לשנתיים. פלקושצ'נקו שוב תורגל, ורמוט אמור לפתוח

גבריאל תמאש שחקן הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
החתימה בקרוב. גבריאל תמאש/יוסי ציפקיס

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, נפגש היום (שבת) עם הבלם הפועל חיפה במלון בחיפה בו הוא שוהה על מנת לסגור את תנאיו לעונה הבאה. תמאש עצמו סיכם את רוב התנאים בעל פה, אך החוזה טרם נחתם. בהפועל חיפה מתכוונים להוציא הודעה על המשך ההתקשרות רק לאחר החתימה הרשמית. "יש הבנות בעל פה, החוזה ייחתם בקרוב", אישרו במועדון. במהלך שהותו של כץ בארץ, הפועל חיפה צפויה להודיע רשמית כי היא מממשת את האופציה על עדן בן בסט לעונה הבאה. כי שפרסמנו, החלוץ יקבל הצעה לחתום על חוזה לשנתיים והוא צפוי להאריך את החוזה, אך הדיון על כך ייעשה לאחר ההודעה בכתב על מימוש האופציה.

ומה קורה לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים? ובכן, ניר קלינגר תרגל את ההרכב ללא גילי ורמוט, שערך אימון קל וצפוי להיות כשיר למשחק ביום שני. בהיעדרו, תורגלו שמואל שיימן וניסו קפילוטו בהרכב, אליו הם יחזרו לאחר הרחקה. את ורמוט החליף בהרכב יוסיפ איבנצ'יץ', אך אם ורמוט יתאמן מחר כצפוי הוא זה שיפתח ב-11. בהתאם לתרגול בשישי, מקסים פלקושצ'נקו צפוי לפתוח, בעוד ראדו גנסארי תורגל לסירוגין עם גל אראל, כשגם ריקי מיטרבסקי ורסמוס סויסטדט תורגלו. נראה כי קלינגר עדיין לא סגור סופית על ההרכב שלו ורק מחר הוא יתרגל את ההרכב הסופי.

הבעלים יואב כץ, שנחת ביום שישי וצפה באימון אמר: "המטרה העיקרית שלשמה הגעתי היא להשאיר את הסגל הנוכחי לעונה הבאה. אני מאמין שת רובו ככולו אנחנו נצליח". לגבי בן בסט הוא אמר: "קודם נממש את האופציה ואז נשב איתו על הארכת החוזה".

עוד בנושא

דור מיכה אחרי שער הבכורה: זו כנראה העונה הכי רעה בקריירה שלי
פרד רוטן: "בשבוע הבא נקבל החלטה בנוגע לעתידי"
מסאי דגו: "אין לי מילים לתאר את האכזבה, אסור לספוג שערים כאלה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully