וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסאי דגו: "אין לי מילים לתאר את האכזבה, אסור לספוג שערים כאלה"

21.4.2018 / 22:15

המאמן מאוכזב מאוד מההפסד לעכו, שהותיר מעט מאוד סיכוי לאשקלון להישאר: "דיברנו כל השבוע שאסור לתת להם לכבוש ראשונים". איציק טוויזר מבטיח: "גם אם נרד נשחק עם אופי ונחישות"

מאמן הפועל אשקלון מסאי דגו. לירון מולדובן
עוד יכול לשרוד? דגו/לירון מולדובן

אחרי שמונה משחקים ללא ניצחון, הפועל עכו הצליחה לצבור הערב (שבת) שלוש נקודות דווקא במשחק שכל תוצאה אחרת בו הייתה מורידה אותה ללאומית. נועלת הטבלה בליגת העל הצליחה לחזור מאשקלון עם 0:2 שהושג בזכות הרבה נחישות וסיבכה מאוד את הקבוצה מעיר הנמל, שרחוקה ארבע נקודות מהקו האדום.

עוד בנושא

ליגת העל: הפועל עכו דחתה את הקץ וסיבכה את אשקלון עם 0:2 בחוץ
ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה את מכבי פתח תקוה 0:1
ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה בביתה 0:2 את בני סכנין

שחקני הפועל עכו. לירון מולדובן
עכו לא אומרת נואש/לירון מולדובן

"אין לי מילים לתאר את האכזבה", אמר מסאי דגו בסיום, "מירקו אורמוש אמנם שחקן מאוד חשוב שלנו, אבל אני לא חושב שהפסדנו כי הוא יצא. דיברנו כל השבוע שאסור לתת להם לכבוש ראשונים, ידענו שהם תוקפים במשחקים האחרונים מהפתיחה. ספגנו ונאלצנו לרדוף. אין לי בעיה לקבל החטאות של שחקנים, אבל אסור לספוג שערים כאלה. קבוצה שרוצה לשרוד אסור לה לספוג ככה. בטוח שאחרי משחק כזה יש לנו הרבה מה לשפר, נקווה לתוצאה טובה בין אשדוד לרעננה".

בצד המנצח אמר איציק טוויזר: "הגענו למגרש חוץ קשה, שיחקנו טקטי ונכון. אני שמח שניצחנו. אמרתי שנבוא כל משחק ונשחק כמו גברים, גם אם נרד נשחק עם אופי ונחישות. ניתן לקבוצות האחרות לעשות את החישובים. אני מאמין אבל כולנו יודעים שאולי איחרנו את הרכבת. מגיע שאפו לשחקנים על הלחימה והנחישות, זה לא מובן מאליו. השחקנים שמו את הנושא הכלכלי בצד ובאו לשחק כדורגל, אני גאה בהם".

"הגיע הזמן", הוסיף תוך שחרור אנחת רווחה גבי קניקובסקי, שהציג יכולת טובה ותרם בישול לניצחן. "היינו חייבים את זה לכבוד שלנו. אני לומד בכל שבוע ובכל משחק, באנו לעבוד הערב ואני שמח שהייתי חלק חשוב מהניצחון. הבעיות הכספיות? הדברים האלה קורים במועדון, אנחנו מקבלים גיבוי והכל בסדר. אנחנו ממשיכים לחשוב רק עצמנו, אני משחק בשביל עכו ולא בשביל חוזה לעונה הבאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully